Nowayback Skrevet 6. desember 2025 #1161 Skrevet 6. desember 2025 Jobbermedbarn skrev (8 timer siden): Marionetten skal synge med Markus og Martinus i kveld… Sterkere hint får man vel ikke😅😂 Ikke vits å tenke på hintene engang. Der var så opplagt på stemmen sist helg at det er Emma. Med mindre noen andre har heeelt likt stemme. 2 1
Interiørgla Skrevet 6. desember 2025 #1162 Skrevet 6. desember 2025 (endret) Jobbermedbarn skrev (9 timer siden): Marionetten skal synge med Markus og Martinus i kveld… Sterkere hint får man vel ikke😅😂 Tror fortsatt hundevalpen er Endret 6. desember 2025 av Interiørgla Feilsitering 1
NordicViking Skrevet 6. desember 2025 Forfatter #1163 Skrevet 6. desember 2025 Natttåke skrev (3 timer siden): Er det noen smartere enn meg som skjønner de nye hinta? Det kan muligens være personlighetstrekk ved de enkelte maskene, samt et hint helt til slutt. HUNDEVALPEN: Strenghet, entusiasme og skepsis. Pluss noe rødt til slutt. Fant en artikkel der Christine Dancke sier hun elsker røde fisker. (LINK) BROKKOLIEN: Selvtillit, fornuft og ærlighet. Pluss litt X-faktor til slutt. PelleK var med i X-Faktor på TV2 i 2009. MARIONETTEN: Familiekjærlighet, store mål og beskjedenhet. Pluss "litt ekstra oppmerksomhet" i VG til slutt. Emma G har vært programleder for VG-Lista Topp 40.
NordicViking Skrevet 6. desember 2025 Forfatter #1164 Skrevet 6. desember 2025 Jobbermedbarn skrev (9 timer siden): Marionetten skal synge med Markus og Martinus i kveld… Sterkere hint får man vel ikke😅😂 Det burde ikke overraske noen. NRK har kjørt flere hint som peker mot Emma via sine litt mer berømte brødre. Et av personlighetstrekkene vi får i de siste hintene for Marionetten fokuserer bl.a. på familiekjærlighet. Det virker som det er sterke bånd innad i familien. 1
KTK Skrevet 6. desember 2025 #1165 Skrevet 6. desember 2025 Det er godt mulig at det er Emma, men den eller de man skal synge med er vel ikke noe hint i seg selv?
Sukkerogkanel Skrevet 6. desember 2025 #1166 Skrevet 6. desember 2025 NordicViking skrev (1 time siden): Sjekk om noen av disse har hoppet i fallskjerm. Har de ikke det, så kan de utelukkes. Vi vet at Christine Dancke har hoppet i fallskjerm. Hun har lagt ut bilder om dette på Instagram, og vi fikk se det i programmet 'Jaget' på TV Norge. Jeg er helt overbevist om at det er er Christine Dancke. Men alt av de hintene på de tingene trenger jo ikke være så offentlig kjent, bare husk det med badeanda og ha mista lappen. Var vel ikke noe offentlig saker om det å finne på John hammersmark feks 1
Jobbermedbarn Skrevet 6. desember 2025 #1167 Skrevet 6. desember 2025 Sukkerogkanel skrev (53 minutter siden): Jeg er helt overbevist om at det er er Christine Dancke. Men alt av de hintene på de tingene trenger jo ikke være så offentlig kjent, bare husk det med badeanda og ha mista lappen. Var vel ikke noe offentlig saker om det å finne på John hammersmark feks Man hørte det veldig godt forrige lørdag at det var Christine Dancke😅 3
K_mb Skrevet 6. desember 2025 #1168 Skrevet 6. desember 2025 (endret) Kjedeligste maskorama-sesongen til nå. Klarer ikke engasjere meg like mye som tidligere. Savner den ene som lager show, Skrotnissen var vel nærmeste. Endret 6. desember 2025 av K_mb 9
Sykepleier89 Skrevet 6. desember 2025 #1169 Skrevet 6. desember 2025 Men at hun skal synge med M&M i dag, blir vel bare for dumt og innlysende at det er Emma? Da tror jeg nesten mer på Dancke …
KTK Skrevet 6. desember 2025 #1170 Skrevet 6. desember 2025 Hva er det som er poenget med å komme med slike tulle-forslag, han vet godt selv at dette ikke er Roar Strand. 4
SUPERMIRI Skrevet 6. desember 2025 #1171 Skrevet 6. desember 2025 Klarer ikke å slå fra meg at det er noen andre enn Emma som marionetten, synes de gjør det for åpenbart nå hvis duett med M&M er et hint? Eller? Jeg føler jo alle hint skriker Emma, så misforstå meg rett 😂 Erika Norwich var jo aktuell ei lita stund. Hørte noe om at hu sendte live på Snapchat under forrige sending? Er det derfor hun er «ute»? Men var det faktisk noen som så eller ble hun filmet i publikum? 🙈 Er jo ganske lett å få en bekjent til å sende live for en, eller?🤪
Mei88 Skrevet 6. desember 2025 #1172 Skrevet 6. desember 2025 Pelle k- kakao. Ja han spiser jo det hver dag 1 1
NordicViking Skrevet 6. desember 2025 Forfatter #1173 Skrevet 6. desember 2025 KTK skrev (Akkurat nå): Hva er det som er poenget med å komme med slike tulle-forslag, han vet godt selv at dette ikke er Roar Strand. Jeg er ganske sikker på at de har fått beskjed fra NRK om å si slike "tulleting", for det ville blitt for enkelt dersom alle tre sa at dette var PelleK. 1
Mei88 Skrevet 6. desember 2025 #1174 Skrevet 6. desember 2025 SUPERMIRI skrev (1 minutt siden): Klarer ikke å slå fra meg at det er noen andre enn Emma som marionetten, synes de gjør det for åpenbart nå hvis duett med M&M er et hint? Eller? Jeg føler jo alle hint skriker Emma, så misforstå meg rett 😂 Erika Norwich var jo aktuell ei lita stund. Hørte noe om at hu sendte live på Snapchat under forrige sending? Er det derfor hun er «ute»? Men var det faktisk noen som så eller ble hun filmet i publikum? 🙈 Er jo ganske lett å få en bekjent til å sende live for en, eller?🤪 Ho sendte ikke live, der går ikke.. men hun satt i publikum
oss-to Skrevet 6. desember 2025 #1175 Skrevet 6. desember 2025 Det er 100 % PelleK. Litt uheldig med sangen i dag men vi heiar på han.. Ellers så trur vi i huset på Emma og Dancke på dei to andre. 7
KTK Skrevet 6. desember 2025 #1176 Skrevet 6. desember 2025 SUPERMIRI skrev (2 minutter siden): Klarer ikke å slå fra meg at det er noen andre enn Emma som marionetten, synes de gjør det for åpenbart nå hvis duett med M&M er et hint? Eller? Jeg føler jo alle hint skriker Emma, så misforstå meg rett 😂 Er det noen som har sagt at duett-partneren er et hint da? Jeg tror det er folk her inne som har gjort det til et hint oppe i hodet sitt 🙂 2
Mei88 Skrevet 6. desember 2025 #1177 Skrevet 6. desember 2025 SUPERMIRI skrev (3 minutter siden): Klarer ikke å slå fra meg at det er noen andre enn Emma som marionetten, synes de gjør det for åpenbart nå hvis duett med M&M er et hint? Eller? Jeg føler jo alle hint skriker Emma, så misforstå meg rett 😂 Erika Norwich var jo aktuell ei lita stund. Hørte noe om at hu sendte live på Snapchat under forrige sending? Er det derfor hun er «ute»? Men var det faktisk noen som så eller ble hun filmet i publikum? 🙈 Er jo ganske lett å få en bekjent til å sende live for en, eller?🤪 Pluss at denne helgen er hun i Trondheim i dåp
SUPERMIRI Skrevet 6. desember 2025 #1178 Skrevet 6. desember 2025 KTK skrev (2 minutter siden): Er det noen som har sagt at duett-partneren er et hint da? Jeg tror det er folk her inne som har gjort det til et hint oppe i hodet sitt 🙂 Flere som sier det, men duettpartner har vel kanskje ikke vært hint tidligere?
KTK Skrevet 6. desember 2025 #1179 Skrevet 6. desember 2025 SUPERMIRI skrev (Akkurat nå): Flere som sier det, men duettpartner har vel kanskje ikke vært hint tidligere? Det er godt mulig det er Emma som er Marionetten, og at hun dermed synger med sine brødre, men jeg tror ikke Marcus og Martinus er noe hint i seg selv. Jeg er ikke sikker, men synes det ville vært et litt vel opplagt hint.
NordicViking Skrevet 6. desember 2025 Forfatter #1180 Skrevet 6. desember 2025 SUPERMIRI skrev (Akkurat nå): Flere som sier det, men duettpartner har vel kanskje ikke vært hint tidligere? Duettpartner er vel i utgangspunktet ikke et hint, og jeg kan ikke huske at det har vært et hint i tidligere sesonger. Men med tanke på at NRK har vist oss flere hint som sveiper innom M&M, så vil det ikke overraske meg at de i dag "tar den helt ut".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå