Sukkerogkanel Skrevet 2. desember 2025 #1141 Skrevet 2. desember 2025 Variert skydekke skrev (8 timer siden): Det blir to deltakere i finaleprogrammet i stedet for tre. Sa de det?
Variert skydekke Skrevet 2. desember 2025 #1142 Skrevet 2. desember 2025 Sukkerogkanel skrev (5 timer siden): Sa de det? Jeg husker ikke ordrett hva de sa, men jeg oppfattet det tydelig som at det blir en avmasking til neste uke og to stk i finalen uka etter. Det er vel den mest logiske måten å løse det på også.
Sukkerogkanel Skrevet 2. desember 2025 #1143 Skrevet 2. desember 2025 Variert skydekke skrev (24 minutter siden): Jeg husker ikke ordrett hva de sa, men jeg oppfattet det tydelig som at det blir en avmasking til neste uke og to stk i finalen uka etter. Det er vel den mest logiske måten å løse det på også. Absolutt
Mae Skrevet 2. desember 2025 #1144 Skrevet 2. desember 2025 Da har Agnete Saba født, så kan vel utelukke henne i Marionetten 😄 6
Anonym Frøken Skrevet 2. desember 2025 #1145 Skrevet 2. desember 2025 Mae skrev (45 minutter siden): Da har Agnete Saba født, så kan vel utelukke henne i Marionetten 😄 Kom her for å si det samme 😆 jeg er fortsatt på Emma Gunnarsen jeg ☺️ 1
NordicViking Skrevet 2. desember 2025 Forfatter #1146 Skrevet 2. desember 2025 (endret) I den siste hintvideoen fra Marionetten fikk vi se en bygning med et høyt tårn, samt en fugl som sang. Dette tårnet minner mye om det trofeet som Marcus og Martinus fikk da de vant den svenske Melodifestivalen i 2024. Dette trofeet heter Sångfågeln, og har en fugl på toppen. Jeg tolker dette som et nytt hint som peker mot Emma G. 🐦 .. ... .. Endret 2. desember 2025 av NordicViking Lagt til bilde. 2
Servert Skrevet 3. desember 2025 #1147 Skrevet 3. desember 2025 Hører flere si Erika Norwich på Marionetten. Hun har færre følgere en Tete på Instagram, så det bør vel egentlig utelukke henne? Har Emma Gunnarsen tjukk L? På «ball», «alle» osv? Det la jeg tydelig merke til på lørdag, at det ble sunget «alle» med tjukk L. Ordet heks kan peke på Markus og Martinus sang «wicked games».
SUPERMIRI Skrevet 4. desember 2025 #1148 Skrevet 4. desember 2025 Jeg er absolutt enig i at Marionetten kan være Emma Gunnarsen. Men, kan vi prøve å skille henne litt fra brødrene? Hun er jo tross alt et eget individ 😂 Tror dere virkelig de hadde laget så mange hint basert på tvillingbrødrene hennes, hvis det skal handle om hu? Ja, et hint om at hu er søstera - greit nok, ref to dråper vann. Men at flere hint skal si «Marcus og Martinus sang den og fikk den premien osv», gir ikke mening for meg hvis vi skal avsløre at det er Emma Gunnarsen. Er jo ikke brødrene hennes det handler om, men henne. 7
Djækklåsst Skrevet 4. desember 2025 #1149 Skrevet 4. desember 2025 Mae skrev (På 2.12.2025 den 17.53): Da har Agnete Saba født, så kan vel utelukke henne i Marionetten 😄 Si ikke det! F.eks. Ulrikke Brandstorp ville jo rett på jobb dagen etter fødsel, så vi kan vel ikke utelukke noe lignende her.
Sukkerogkanel Skrevet 4. desember 2025 #1150 Skrevet 4. desember 2025 SUPERMIRI skrev (3 timer siden): Jeg er absolutt enig i at Marionetten kan være Emma Gunnarsen. Men, kan vi prøve å skille henne litt fra brødrene? Hun er jo tross alt et eget individ 😂 Tror dere virkelig de hadde laget så mange hint basert på tvillingbrødrene hennes, hvis det skal handle om hu? Ja, et hint om at hu er søstera - greit nok, ref to dråper vann. Men at flere hint skal si «Marcus og Martinus sang den og fikk den premien osv», gir ikke mening for meg hvis vi skal avsløre at det er Emma Gunnarsen. Er jo ikke brødrene hennes det handler om, men henne. Er litt enig ass. men hun er vel ikke kjent for noe annet / for seg selv🙈 og derfor det er fokus på «jeg skal være bare meg nå» ellernoe sånt 3
KTK Skrevet 4. desember 2025 #1151 Skrevet 4. desember 2025 SUPERMIRI skrev (4 timer siden): Jeg er absolutt enig i at Marionetten kan være Emma Gunnarsen. Men, kan vi prøve å skille henne litt fra brødrene? Hun er jo tross alt et eget individ 😂 Tror dere virkelig de hadde laget så mange hint basert på tvillingbrødrene hennes, hvis det skal handle om hu? Ja, et hint om at hu er søstera - greit nok, ref to dråper vann. Men at flere hint skal si «Marcus og Martinus sang den og fikk den premien osv», gir ikke mening for meg hvis vi skal avsløre at det er Emma Gunnarsen. Er jo ikke brødrene hennes det handler om, men henne. Er enig med deg i mye av dette. Jeg synes også de fleste hint bør gå i retning av den personen det faktisk gjelder, at du har 2 litt mer kjente tvillingbrødre er greit nok, og at det eventuelt hintes litt i den retningen er naturligvis fint, men hovedsaklig bør hintene gå på den det gjelder. 2
Natttåke Skrevet 5. desember 2025 #1152 Skrevet 5. desember 2025 Forstår ingenting av de nye hintfilmene.
Jobbermedbarn Skrevet 6. desember 2025 #1153 Skrevet 6. desember 2025 Marionetten skal synge med Markus og Martinus i kveld… Sterkere hint får man vel ikke😅😂 5
Jobbermedbarn Skrevet 6. desember 2025 #1154 Skrevet 6. desember 2025 Eller så kan det det selvfølgelig tolkes som at de vil at alle skal tro det er søsteren og så er det ikke det. Men jeg tror det er søsteren…
KTK Skrevet 6. desember 2025 #1155 Skrevet 6. desember 2025 Jobbermedbarn skrev (42 minutter siden): Marionetten skal synge med Markus og Martinus i kveld… Sterkere hint får man vel ikke😅😂 Tenkte det samme....da hadde det tatt seg ut om Marionetten er søstera 1
KTK Skrevet 6. desember 2025 #1156 Skrevet 6. desember 2025 Jobbermedbarn skrev (46 minutter siden): Eller så kan det det selvfølgelig tolkes som at de vil at alle skal tro det er søsteren og så er det ikke det. Men jeg tror det er søsteren… Det kan tolkes alle veier egentlig, men jeg synes det bare var hysterisk morsomt når jeg leste at Marionetten skulle opp mot de to 1
refill Skrevet 6. desember 2025 #1158 Skrevet 6. desember 2025 Jeg konkluderer bare med at Marionetten er Emma G siden "alle" tror det. Jeg har dårlig erfaring med å "tenke sjæl" på de jeg ikke kjenner igjen selv 😂 Men hvem er Hundevalpen?! Christine Dancke har jo vært et hett navn, men jeg er ikke overbevist. Amanda Delara har jeg selv vært innom, men ikke så mange hint som stemmer? Om det er noen i det hele tatt. Jeg har lurt på Julie Bergan og. Idk.. I'm lost. 1
Natttåke Skrevet 6. desember 2025 #1159 Skrevet 6. desember 2025 Er det noen smartere enn meg som skjønner de nye hinta?
NordicViking Skrevet 6. desember 2025 Forfatter #1160 Skrevet 6. desember 2025 refill skrev (3 timer siden): Men hvem er Hundevalpen?! Christine Dancke har jo vært et hett navn, men jeg er ikke overbevist. Amanda Delara har jeg selv vært innom, men ikke så mange hint som stemmer? Om det er noen i det hele tatt. Jeg har lurt på Julie Bergan og. Idk.. I'm lost. Sjekk om noen av disse har hoppet i fallskjerm. Har de ikke det, så kan de utelukkes. Vi vet at Christine Dancke har hoppet i fallskjerm. Hun har lagt ut bilder om dette på Instagram, og vi fikk se det i programmet 'Jaget' på TV Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå