Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke sett igår kveld, så jeg ser på nå. Ungen fortalte meg hvem som gikk ut og hvem det var 🤣 jeg hørte jo med en gang at det var Vidar Magnussen når skrotnissen begynte å synge. Glad for at jeg endelig fikk en riktig. 

Ikke lest gjennom hele tråden fra igår. Men hvem tror dere at Emma er? Marionetten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (3 timer siden):

Er ikke dette litt rart? 

IMG_8285.png

PelleK har vel ikke snappet at han har trent på noen dager, og på fredag posta han bare gamle videoer, så det kan jo stemme dersom han har vondt i ryggen.

• Nyttig 1
Skrevet
Viki6 skrev (15 timer siden):

Hvis Sophie Elise ikke hadde trukket seg forrige gang, så hadde de vært 5 igjen i dag. Da kunne de jo ikke ha sunget duetter med hverandre 🤔. Eller har de bare byttet ut kveldens opplegg med neste lørdags duetter med kjente artister 🙂? At de egentlig skulle ha hatt duetter med kjente artister i kveld.

Jeg tror det blir duetter med kjente mennesker i finalen, for helt på  slutten av programmet,mener det  var etter rulletelsten, så du en teknikerhånd som la ut to navnelapper ved mikrofonene. På den ene lappen sto det Lars Vaular og på den andre satte de på en lapp med Marcus også var det ferdig...😅

• Liker 1
Skrevet
Matas skrev (10 minutter siden):

PelleK har vel ikke snappet at han har trent på noen dager, og på fredag posta han bare gamle videoer, så det kan jo stemme dersom han har vondt i ryggen.

Ja. Men mente det er rart det blir tatt et bilde av en deltager uten kostyme😅 skal jo være så hemmelig 

• Liker 2
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (Akkurat nå):

Ja. Men mente det er rart det blir tatt et bilde av en deltager uten kostyme😅 skal jo være så hemmelig 

Ja, det er jeg enig i. Det er veldig rart at mediene får vite hvem det er. Slike bilder kan jo bli lekket.

• Liker 2
Skrevet
Matas skrev (48 minutter siden):

Ja, det er jeg enig i. Det er veldig rart at mediene får vite hvem det er. Slike bilder kan jo bli lekket.

Tror nok ikke Vg har fått vite det. Er nok sladda fra avsenders (nrk) sin side. Men bare føltr det var rart de tok et sånt bilde i det hele tatt 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ganske sikker på de som er igjen.

Brokkolien: PelleK

Hundevalpen: Christine Dancke 

Marionetten: Emma Gunnarson 

• Liker 3
Skrevet
Hanne67 skrev (8 minutter siden):

Jeg er ganske sikker på de som er igjen.

Brokkolien: PelleK

Hundevalpen: Christine Dancke 

Marionetten: Emma Gunnarson 

Antagelig er det slik ja. Litt skuffende cast i år syns jeg 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (4 timer siden):

Tror nok ikke Vg har fått vite det. Er nok sladda fra avsenders (nrk) sin side. Men bare føltr det var rart de tok et sånt bilde i det hele tatt 

Jeg tenkte ikke over at bildet var sendt fra NRK😂 Jeg bare tenkte at NRK hadde vært og tatt bildet for deretter å sladde det før de posta det😆 Er enig med deg i at det er rart. Kunne jo bare brukt et bildet av brokkolien dersom det er så viktig for de å få ut en slik "nyhet".

• Liker 1
Skrevet

Må bare si at jeg synes Silje Nordnes gjør en utrolig bra jobb som programleder, iår i likhet med de foregående årene!

Maskorama er ikke det samme uten henne, og hun blir vanskelig å erstatte.

Måten hun er på, passer på at dommerne holder seg innenfor tiden og kommunikasjonen med publikum 👍 I tillegg har hun kule frisyrer og klær.😊

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Servert skrev (17 timer siden):

Jeg har pushet Delara! Ser at ingen her inne fikk den viben i dag, men ironisk å lese i VG at anmelderen hinter til Delara OG at Marionetten synger en sang av Delara. Hun er vel ikke gjettet særlig mye så?

Men nei, det er vel Emma da. Noen hint som er nevnt før, og et par fra i dag jeg mener passer:

Snøengel - engler i snø (sangen hennes)

To dråper vann - brødrene og deres sang

Heisen til 40 - hint til hennes programlederjobb i topp 40

Heks - wicked games av brødrene? 

Fyll på, skal sjekke mer i morgen

Men klart, fristende å legge til at Delaras sang «Siste dans» fra «Snøsøsteren» suste opp på VG-lista topp 40. Så det kunne passet så bra :’)

E6 på Delara - ja, feil Neskollen. Men det passer med at hun vokste opp på Lillehammer.

Jeg tenkte Amanda Delara på Marionetten jeg og, men jeg har ikke fulgt noe med på hintene og det er så mange som er "bombesikker" på Emma G. Prøvde å høre litt på henne i dag faktisk (har ikke barn i målgruppen heldigvis, haha.. hadde det i mot barn i brødrenes målgruppe da de startet 💀), men syntes hun virker mye yngre i stemmen på det som ligger på Spotify i hvertfall. 

• Liker 1
Skrevet
Hanne67 skrev (2 timer siden):

Må bare si at jeg synes Silje Nordnes gjør en utrolig bra jobb som programleder, iår i likhet med de foregående årene!

Måten hun er på, passer på at dommerne holder seg innenfor tiden og kommunikasjonen med publikum 👍 I tillegg har hun kule frisyrer og klær.😊

Enig! Silje er suveren. God programleder, og utrolig kul dame 😍

• Liker 3
Skrevet
Hanne67 skrev (2 timer siden):

Og jeg synes hun er temmelig tørr og kjedelig. Men sånn er det, vi liker ulike personer og personligheter.

• Liker 4
Skrevet
Nicky B skrev (10 timer siden):

Jeg tror det blir duetter med kjente mennesker i finalen, for helt på  slutten av programmet,mener det  var etter rulletelsten, så du en teknikerhånd som la ut to navnelapper ved mikrofonene. På den ene lappen sto det Lars Vaular og på den andre satte de på en lapp med Marcus også var det ferdig...😅

I følge NRK blir det duetter med maskenes egne valg av partnere i neste episode. Det blir ingen duetter i finalen. Slik var det i de to forrige sesongene også.  

.

00Maskorama02.jpg

Skrevet (endret)

Jobbet litt med Marionettens hint. Jeg kjenner absolutt ikke til Emma, så det er vel derfor jeg ikke får hintene til å stemme. Kan noen lage en oppsummering av hintene, og vise hvordan de passer med Emma?

I går tok Marionetten heisen opp til 40ende etasje. Det passer med Emmas programlederjobb i topp 40. Og det passer med at Delara suste opp på topp 40 med sin låt.

Heks var ordet, og Delara kledde seg ut som en heks fra wicked på Halloween.

Har fått mange hint til å passe Delara som jeg har skrevet tidligere, men nå virker alle overbevist om at det er Emma. Derfor håper jeg noen av dere som kjenner artisten kan lage en oppsummering av hvordan hintene passer Emma! Kjenner ikke til henne i det hele tatt, så det blir gøy.

Endret av Servert
Skrevet (endret)
Servert skrev (1 time siden):

Jobbet litt med Marionettens hint. Jeg kjenner absolutt ikke til Emma, så det er vel derfor jeg ikke får hintene til å stemme. Kan noen lage en oppsummering av hintene, og vise hvordan de passer med Emma?

I går tok Marionetten heisen opp til 40ende etasje. Det passer med Emmas programlederjobb i topp 40. Og det passer med at Delara suste opp på topp 40 med sin låt.

Har fått mange hint til å passe Delara som jeg har skrevet tidligere, men nå virker alle overbevist om at det er Emma. Derfor håper jeg noen av dere som kjenner artisten kan lage en oppsummering av hvordan hintene passer Emma! Kjenner ikke til henne i det hele tatt, så det blir gøy.

Ikke gi opp angående Delara. Får du hintene til å passe og argumenterer godt for din sak, så er det ikke helt umulig at du kan overbevise andre om at det kan være henne. Angående Emma, så var ikke jeg heller helt solgt til å begynne med. Men nå synes jeg hintene begynner å peke hennes vei. De to neste episodene blir avgjørende, og vi får gå grundig gjennom alle nye hint for å se hvor - eller mot hvem - de peker.

Her er noen av hintene som peker mot Emma, og andre kan fylle inn med mer.

Vi ser ei dør med et skilt som kan tolkes som E6. Emma kommer fra Trofors i Nordland. E6 går igjennom dette stedet. Vi ser et bilde av en engel på veggen i huset. Det kan være en referanse til Emmas sang 'Engler i sne'. Rebussen 'VINGESPENN' kan referere til den samme sangen - 'Engler i sne', der hun bl.a. synger om å "lage engler i sne". VINGESPENN kan også referere til Emmas nye kleskolleksjon DIVA, der man har trykket vinger på ryggen på joggesett. Vi får se et glass med to dråper vann. Det er en referanse til sangen 'To dråper vann' som Emmas brødre sang i MGP Jr. i 2012. Marionetten snakker om å bygge sitt eget kongerike, noe som kan referere til det å stake ut sin egen kurs bort fra brødrenes popularitet og berømmelse. Marionetten ble spurt om hun har vært med i et TV-program, og svaret var Ja. Emma har sin egen serie på NRK som heter 'Emma'. Angående anagrammet HEKS, så kan det referere til DIVA. En diva kan ha samme personlighetstype som ei heks. 

Endret av NordicViking
Feilstavet ord.
  • Nyttig 1
Skrevet
NordicViking skrev (5 timer siden):

I følge NRK blir det duetter med maskenes egne valg av partnere i neste episode. Det blir ingen duetter i finalen. Slik var det i de to forrige sesongene også.  

.

00Maskorama02.jpg

My bad. Jeg trodde finalen var episoden som kommer til helgen. Ser det er enda en episode etter det. 
Navnene ved mikrofonene som ble lagt ut styrker uansett troen min på at det er Emma i Marionetten pga navnelappen Markus. 

Skrevet
Servert skrev (5 timer siden):

Det er ikke vits å tenke på hintene en gang. Det er Emma, og det var tydelig på stemmen.

• Liker 1
Skrevet

Fikk ikke sett på sist, nå var det vel ikke noen kjempesmell at Skrotnissen røk ut, ei heller hvem det var, men sa de noe mer om hvordan de gjør det fremover med tanke på at Sophie Elise trakk seg og at det dermed er en deltager mindre enn hva det vanligvis ville vært på dette tidspunktet?

Skrevet
KTK skrev (3 timer siden):

Fikk ikke sett på sist, nå var det vel ikke noen kjempesmell at Skrotnissen røk ut, ei heller hvem det var, men sa de noe mer om hvordan de gjør det fremover med tanke på at Sophie Elise trakk seg og at det dermed er en deltager mindre enn hva det vanligvis ville vært på dette tidspunktet?

Det blir to deltakere i finaleprogrammet i stedet for tre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...