FruR Skrevet 29. november 2025 #1101 Skrevet 29. november 2025 (endret) La merke til at marionetten omtalte seg som oss. To dråper vann har vært hint før. Er det mor og datter Skappel? Endret 29. november 2025 av FruR
Natttåke Skrevet 29. november 2025 #1102 Skrevet 29. november 2025 NordicViking skrev (Akkurat nå): Ikke uventet at Skrotnissen måtte dra i kveld. Han har ligget i faresonen hver gang. Ja, marjonetten neste gang, tenker jeg. 3
Variert skydekke Skrevet 29. november 2025 #1103 Skrevet 29. november 2025 Skal Emma synge duett med broren sin neste uke da tro? 2
NordicViking Skrevet 29. november 2025 Forfatter #1104 Skrevet 29. november 2025 FruR skrev (2 minutter siden): La merke til at marionetten omtalte seg som oss. To dråper vann har vært hint før. Er det mot og datter Skappel? Hadde jo vært artig om det var dem. Synes faktisk stemmen til Marionetten har variert litt fra gang til gang. Men at Maskorama har to slike 'dobbeltmasker' to år på rad er vel heller tvilsomt. 😄
Sonit Skrevet 29. november 2025 #1105 Skrevet 29. november 2025 FruR skrev (10 minutter siden): La merke til at marionetten omtalte seg som oss. To dråper vann har vært hint før. Er det mot og datter Skappel? Det er vel de to søsknene hennes, Markus og Martinius? Han som gikk ut i dag har jeg aldri hørt om. Har sikkert med at jeg ikke har bodd i Norge mange år. 1
NordicViking Skrevet 29. november 2025 Forfatter #1106 Skrevet 29. november 2025 Variert skydekke skrev (10 minutter siden): Skal Emma synge duett med broren sin neste uke da tro? Eller med Alexandra Joner? De to har sunget sammen før.
29_j Skrevet 29. november 2025 #1107 Skrevet 29. november 2025 (endret) NordicViking skrev (4 minutter siden): Eller med Alexandra Joner? De to har sunget sammen før. Da har de lite folk å bruke, lite fantasi. Hun har jo vært med før. Endret 29. november 2025 av 29_j
29_j Skrevet 29. november 2025 #1108 Skrevet 29. november 2025 29_j skrev (Akkurat nå): Da har de lite folk å ta med. Hun har jo vært med før.
Viki6 Skrevet 29. november 2025 #1109 Skrevet 29. november 2025 Hvis Sophie Elise ikke hadde trukket seg forrige gang, så hadde de vært 5 igjen i dag. Da kunne de jo ikke ha sunget duetter med hverandre 🤔. Eller har de bare byttet ut kveldens opplegg med neste lørdags duetter med kjente artister 🙂? At de egentlig skulle ha hatt duetter med kjente artister i kveld.
Nowayback Skrevet 29. november 2025 #1110 Skrevet 29. november 2025 FruR skrev (32 minutter siden): La merke til at marionetten omtalte seg som oss. To dråper vann har vært hint før. Er det mor og datter Skappel? Nei, refererer vel til brødrene Marcus og Martinus 😂
Nowayback Skrevet 29. november 2025 #1111 Skrevet 29. november 2025 Sonit skrev (21 minutter siden): Det er vel de to søsknene hennes, Markus og Martinius? Han som gikk ut i dag har jeg aldri hørt om. Har sikkert med at jeg ikke har bodd i Norge mange år. Seriøst? Side om side på NRK gjennom 10 år?
Viki6 Skrevet 29. november 2025 #1112 Skrevet 29. november 2025 AnnaLovise skrev (36 minutter siden): Han har jo også testet seg for tungmetaller i kroppen. Han har vel også sunget for metal band? ( om jeg ikke husker helt feil) Og pattedyr = hval = Sandefjord, hvalfangstbyen. Pelle K er fra Sandefjord. 7
Sonit Skrevet 29. november 2025 #1113 Skrevet 29. november 2025 Nowayback skrev (8 minutter siden): Seriøst? Side om side på NRK gjennom 10 år? Leste du ikke? Jeg har i mange år ikke bodd i Norge. Aldri hørt om serien du nevner heller. Man mister en del referanser når man bor i helt andre land over tid. 6
Anonym Frøken Skrevet 29. november 2025 #1114 Skrevet 29. november 2025 Viki6 skrev (2 timer siden): Hvis Sophie Elise ikke hadde trukket seg forrige gang, så hadde de vært 5 igjen i dag. Da kunne de jo ikke ha sunget duetter med hverandre 🤔. Eller har de bare byttet ut kveldens opplegg med neste lørdags duetter med kjente artister 🙂? At de egentlig skulle ha hatt duetter med kjente artister i kveld. Antar at duettene med hverandre hadde foregått neste uke.
hjärterdam Skrevet 30. november 2025 #1116 Skrevet 30. november 2025 toto2 skrev (5 timer siden): Marionetten ER Erika Norwich! Uten tvil! Erika Norwich var i publikum i dag, la ut på Snapchat live mens marionetten fortsatt var på scenen med dommerne. Var på en konsert med Emma i starten av oktober, jeg blir ikke overrasket om det er Emma ut fra stemmen iallefall.
Servert Skrevet 30. november 2025 #1117 Skrevet 30. november 2025 (endret) Jeg har pushet Delara! Ser at ingen her inne fikk den viben i dag, men ironisk å lese i VG at anmelderen hinter til Delara OG at Marionetten synger en sang av Delara. Hun er vel ikke gjettet særlig mye så? Men nei, det er vel Emma da. Noen hint som er nevnt før, og et par fra i dag jeg mener passer: Snøengel - engler i snø (sangen hennes) To dråper vann - brødrene og deres sang Heisen til 40 - hint til hennes programlederjobb i topp 40 Heks - wicked games av brødrene? Fyll på, skal sjekke mer i morgen Men klart, fristende å legge til at Delaras sang «Siste dans» fra «Snøsøsteren» suste opp på VG-lista topp 40. Så det kunne passet så bra :’) E6 på Delara - ja, feil Neskollen. Men det passer med at hun vokste opp på Lillehammer. Endret 30. november 2025 av Servert 1
Nowayback Skrevet 30. november 2025 #1118 Skrevet 30. november 2025 hjärterdam skrev (1 time siden): Erika Norwich var i publikum i dag, la ut på Snapchat live mens marionetten fortsatt var på scenen med dommerne. Var på en konsert med Emma i starten av oktober, jeg blir ikke overrasket om det er Emma ut fra stemmen iallefall. Det er 1000 % Emma Gunnarsen. Fins ikke tvil.
Nordblomst Skrevet 30. november 2025 #1119 Skrevet 30. november 2025 "Hun sier "aura" slik bare folk fra nordland, sør-troms og til dels nord-trøndelag sier det" kom det fra min litt for dialekt-interesserte ektemann når marionetten snakket. Jeg bytter fra Delara til Emma basert på det, jeg😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå