Nevian Skrevet 8. november #81 Skrevet 8. november Hmm...er dette en type låt man kanskje velger for å unngå å måtte synge "pent og pyntelig"?
KTK Skrevet 8. november #83 Skrevet 8. november Nevian skrev (1 minutt siden): Hmm...er dette en type låt man kanskje velger for å unngå å måtte synge "pent og pyntelig"? Ja, det har jeg vært klar på i hver sesong, når noen ikke klarer å synge så er det enten festlige låter eller barnelåter.
NordicViking Skrevet 8. november Forfatter #84 Skrevet 8. november (endret) MissStiles skrev (1 time siden): Tenkte også Håvard Lilleheie….. Sangen 'Ballroom blitz' er fra 1973, samme år som Lilleheie ble født. Endret 8. november av NordicViking Feilstavet ord. 2 1
Anonyym97 Skrevet 8. november #85 Skrevet 8. november NordicViking skrev (Akkurat nå): Sangen Ballrom blitz er fra 1973, samme år som Lilleheie ble født. Pleier ikke være sånne hint om årstall før finalen
Frøkenfryden Skrevet 8. november #87 Skrevet 8. november Roald har jo AL for Alex Og RO for Rosen slo det meg.
Sola de Skrevet 8. november #88 Skrevet 8. november Tror jeg har hørt stemmen til hundevalpen før. Men hvem kan det være?
Banænie Skrevet 8. november #90 Skrevet 8. november Ungen her ropte Daidalos med en gang! Kan ha vært pga kostymet som var i samme gate, men kan godt ha en knapp på Håvard lilleheie 1
Matas Skrevet 8. november #92 Skrevet 8. november Hundevalpen høres litt ut som Ina Svenningdal på stemmen synes jeg🤔 2
Mia_88 Skrevet 8. november #95 Skrevet 8. november Eggogbacon skrev (Akkurat nå): Kanskje Maren fra Bølle til bestevenn? ungen tror det også
Sally-Go-Round Skrevet 8. november #96 Skrevet 8. november (endret) Tipper Cecilie Brækhus som hunden Endret 8. november av Sally-Go-Round
Sola de Skrevet 8. november #98 Skrevet 8. november Badeanda. Er det noen som har vært til sjøs? Han på Beserk? Men synes ikke stemmen passer helt til Massie 1
KTK Skrevet 8. november #99 Skrevet 8. november Enda en som ikke kan synge på anda. Skal de flaggportene forestille en tidligere alpinist?
Sally-Go-Round Skrevet 8. november #100 Skrevet 8. november (endret) Bade-anda = Jarle Andhøy Endret 8. november av Sally-Go-Round
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå