Sukkerogkanel Skrevet 25. november 2025 #961 Skrevet 25. november 2025 Viki6 skrev (4 timer siden): Syver Holen er produksjonssjef i Aschehoug, sier Google. Ja men har ikke klart å finne noen link til Christine Dancke
Sukkerogkanel Skrevet 25. november 2025 #962 Skrevet 25. november 2025 Mae skrev (2 timer siden): Ser at Christine Dancke har vært på Aschehougs hagefest, kanskje det er det brevet hinter til? Jeg er uansett 100 % sikker på at det er henne. Synes stemmen er så lik også. Har ikke alle kjendisene i Norge vært der?😂 Men ja er ikke i tvil om at det er henne.
Natttåke Skrevet 25. november 2025 #963 Skrevet 25. november 2025 Sukkerogkanel skrev (3 minutter siden): Ja men har ikke klart å finne noen link til Christine Dancke Så hundevalen har muligens utgitt bok på forlaget?
Natttåke Skrevet 25. november 2025 #964 Skrevet 25. november 2025 (endret) https://www.norli.no/boker/dokumentar-og-fakta/natur-og-dyr/hunder/best-sammen-2 Forlaget til Maren Teien Rørvik er Aschehoug. Jeg tror valpen er henne. Endret 25. november 2025 av Natttåke 1
Djækklåsst Skrevet 25. november 2025 #965 Skrevet 25. november 2025 Natttåke skrev (3 minutter siden): https://www.norli.no/boker/dokumentar-og-fakta/natur-og-dyr/hunder/best-sammen-2 Forlaget til Maren Teien Rørvik er Aschehoug. Jeg tror valpen er henne. Tror du virkelig det? Det vil jo være snakk om tidenes konspirasjon i så fall, siden "alle" overalt er så sikre på at det er Christine Dancke, ut fra primært sangstemmen (og mange andre hint). Er det i det hele tatt noen indikasjon på at Maren Teien Rørvik kan synge? 1 1
Natttåke Skrevet 25. november 2025 #966 Skrevet 25. november 2025 (endret) Djækklåsst skrev (8 minutter siden): Tror du virkelig det? Det vil jo være snakk om tidenes konspirasjon i så fall, siden "alle" overalt er så sikre på at det er Christine Dancke, ut fra primært sangstemmen (og mange andre hint). Er det i det hele tatt noen indikasjon på at Maren Teien Rørvik kan synge? Er det noen indikasjoner på at hun ikke kan synge? Valpen hinter til luring (på samme tid skriver Maren en hilsen fra Luring (hunden sin) i sosiale medier, hun bor på gård, hun er en slags lærer (jamfør hint) og hun har både hatt eget program og utgitt på forlaget som nevnes i hintene. Jeg står ved ideen min en stund til Må legge til at alle andre kan ha rett, men det vet vi ikke før maskene faller. Endret 25. november 2025 av Natttåke 1
Mae Skrevet 25. november 2025 #967 Skrevet 25. november 2025 Sukkerogkanel skrev (31 minutter siden): Har ikke alle kjendisene i Norge vært der?😂 Men ja er ikke i tvil om at det er henne. Forsåvidt sant 😂
Sukkerogkanel Skrevet 25. november 2025 #968 Skrevet 25. november 2025 Natttåke skrev (1 time siden): Så hundevalen har muligens utgitt bok på forlaget? Man vet jo ikke hva hintene betyr, de har jo vist seg å kunne være alt fra direkte til veldig vage.
Natttåke Skrevet 25. november 2025 #969 Skrevet 25. november 2025 Sukkerogkanel skrev (10 minutter siden): Man vet jo ikke hva hintene betyr, de har jo vist seg å kunne være alt fra direkte til veldig vage. Sant nok, men jeg er ikke sikker på at hunden er spikra ennå
NordicViking Skrevet 25. november 2025 Forfatter #970 Skrevet 25. november 2025 Natttåke skrev (8 timer siden): https://www.norli.no/boker/dokumentar-og-fakta/natur-og-dyr/hunder/best-sammen-2 Forlaget til Maren Teien Rørvik er Aschehoug. Jeg tror valpen er henne. Men har hun hoppet i fallskjerm? Har hun ikke det, så kan hun utelukkes. Hundevalpen svarte ja på spørsmålet om hun hadde hoppet i fallskjerm.
Natttåke Skrevet 25. november 2025 #971 Skrevet 25. november 2025 NordicViking skrev (40 minutter siden): Men har hun hoppet i fallskjerm? Har hun ikke det, så kan hun utelukkes. Hundevalpen svarte ja på spørsmålet om hun hadde hoppet i fallskjerm. Aner ikke, men forlaget passer jo ikke på Dancke heller da.
Vinterfrøken Skrevet 25. november 2025 #972 Skrevet 25. november 2025 Jeg tror at Marionetten er Leah Behn. Aner ikke hvordan hun synger (hun er født det året what’s in it for me kom ut), men syns det hørtes ut som henne da hun svarte på ja/nei-spørsmålene. Blir spennende å se! Hundevalpen syns jeg høres ut som Ina Svenningdal.
Natttåke Skrevet 25. november 2025 #973 Skrevet 25. november 2025 Natttåke skrev (1 time siden): Aner ikke, men forlaget passer jo ikke på Dancke heller da. Om hun da ikke er antatt med kommende bok og det er å snuse på nye eventyr.
Løkbolle Skrevet 25. november 2025 #974 Skrevet 25. november 2025 Vinterfrøken skrev (25 minutter siden): Jeg tror at Marionetten er Leah Behn. Aner ikke hvordan hun synger (hun er født det året what’s in it for me kom ut), men syns det hørtes ut som henne da hun svarte på ja/nei-spørsmålene. Blir spennende å se! Hundevalpen syns jeg høres ut som Ina Svenningdal. Det er ikke henne, hun har vært i publikumet under «skal vi danse»
NordicViking Skrevet 25. november 2025 Forfatter #975 Skrevet 25. november 2025 Vinterfrøken skrev (1 time siden): Jeg tror at Marionetten er Leah Behn. Aner ikke hvordan hun synger (hun er født det året what’s in it for me kom ut), men syns det hørtes ut som henne da hun svarte på ja/nei-spørsmålene. Blir spennende å se! Jeg tviler sterkt på at det er henne. Men la meg kaste inn noe kongelig stoff her. Noen som så portrettene på veggen i Marionettens siste hintvideo? Med mindre øynene mine kødder med meg, så er det kong Haakon og kronprins Olav - med koner - som henger på veggen i huset. 😁
Sukkerogkanel Skrevet 26. november 2025 #976 Skrevet 26. november 2025 (endret) Natttåke skrev (10 timer siden): Aner ikke, men forlaget passer jo ikke på Dancke heller da. . Endret 26. november 2025 av Sukkerogkanel Svarte på feil kommentar
Djækklåsst Skrevet 26. november 2025 #977 Skrevet 26. november 2025 Natttåke skrev (15 timer siden): Aner ikke, men forlaget passer jo ikke på Dancke heller da. Det behøver ikke å dreie seg om noe mer enn den tidligere omtalte hagefesten. 1
Mae Skrevet 26. november 2025 #978 Skrevet 26. november 2025 NordicViking skrev (14 timer siden): Jeg tviler sterkt på at det er henne. Men la meg kaste inn noe kongelig stoff her. Noen som så portrettene på veggen i Marionettens siste hintvideo? Med mindre øynene mine kødder med meg, så er det kong Haakon og kronprins Olav - med koner - som henger på veggen i huset. 😁 Dette så jeg også. Kan det være en artist som har opptrådt for kongefamilien? Ser at Astrid S har opptrådt for det svenske kongeparet da men… 🤔Føler det er så diffuse hint på Marionetten 😅 1
Natttåke Skrevet 26. november 2025 #979 Skrevet 26. november 2025 Djækklåsst skrev (2 timer siden): Det behøver ikke å dreie seg om noe mer enn den tidligere omtalte hagefesten. Sant, men så mange har vært på hagefest.
Djækklåsst Skrevet 26. november 2025 #980 Skrevet 26. november 2025 Natttåke skrev (48 minutter siden): Sant, men så mange har vært på hagefest. Ja, og da kan det hintet passe på svært mange, er ikke verre enn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå