Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mrshopalot skrev (Akkurat nå):

Men har ikke brokkolien sagt at han ikke kan kalles skuespiller? Har har hatt en rolle med replikker i Vikings tror jeg?

Altså PelleK 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så denne bak hundevalpen. Hint til tons of rock?

IMG_1223.jpeg

• Liker 4
Skrevet
Løkbolle skrev (46 minutter siden):

IMG_1223.jpeg

Godt sett!

• Liker 1
Skrevet
Natttåke skrev (23 minutter siden):

Godt sett!

Løkbolle skrev (1 time siden):

IMG_1223.jpeg

Hvilke mistenkte har tilknytning til Tons of rock da? Har Christine Danke dekket festivalen for p3 eller no?

Skrevet
FruR skrev (11 minutter siden):

Hvilke mistenkte har tilknytning til Tons of rock da? Har Christine Danke dekket festivalen for p3 eller no?

Jeg vet ikke, jeg er ikke så drilla på hvem som har hatt med det å gjøre.

Skrevet
Mrshopalot skrev (2 timer siden):

Altså PelleK 😅

Hehe, dette vet jeg ikke, men vet han har vært med å dubbe noen film. Husker derimot ikke hvilken

• Liker 1
Skrevet

Kommer det en tidligere deltaker med igjen nå som Sophie Elise måtte trekke seg?😂

Skrevet
Nowayback skrev (1 minutt siden):

Kommer det en tidligere deltaker med igjen nå som Sophie Elise måtte trekke seg?😂

Lurt på det samme men tipper det blir en runde til med gongongen isteden. 

Skrevet
Mrshopalot skrev (3 timer siden):

Men har ikke brokkolien sagt at han ikke kan kalles skuespiller? PelleK har hatt en rolle med replikker i Vikings tror jeg?

Kan jo være at han ikke ser på seg selv som skuespiller ettersom han kun har hatt et par roller?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Nowayback skrev (53 minutter siden):

Det hadde jo vært kjedelig ettersom de er avslørt?😅

• Liker 5
Skrevet
Matas skrev (Akkurat nå):

Det hadde jo vært kjedelig ettersom de er avslørt?😅

Ja, derav grinelatter-fjeset mitt😄

• Liker 2
Skrevet
FruR skrev (3 timer siden):

Hvorfor tror dere det er Christine Dancke? Ser maskorama etter skal vi danse, og har heller ikke lest alt av kommentarer i tråden, så har nok dermed ikke fått med meg alt..

Skrevet
Løkbolle skrev (6 timer siden):

Hvorfor tror dere det er Christine Dancke? Ser maskorama etter skal vi danse, og har heller ikke lest alt av kommentarer i tråden, så har nok dermed ikke fått med meg alt..

Hun er fra Oppegård. Derfor bilder av den gården, og skiltet med pil opp og ned. DnB-kortet viser til et økonomiprogram hun lagde med DnB. Var noe om at hun er sterk, hun trener. Mener også det var et hint mot P3. Og stemmen lignet. Tons of rock kan vel være at hun har noe med det å gjøre via jobb, eller bare at hun elsker musikk. Tror det har vært flere hint som passer, men kommer ikke på det 🙂

• Nyttig 1
Skrevet
Viki6 skrev (59 minutter siden):

Hun er fra Oppegård. Derfor bilder av den gården, og skiltet med pil opp og ned. DnB-kortet viser til et økonomiprogram hun lagde med DnB. Var noe om at hun er sterk, hun trener. Mener også det var et hint mot P3. Og stemmen lignet. Tons of rock kan vel være at hun har noe med det å gjøre via jobb, eller bare at hun elsker musikk. Tror det har vært flere hint som passer, men kommer ikke på det 🙂

Glad i mennesker (sosiolog), friluft og tur (hun er ambassadør for turistforeningen), LX (60 —-> kompanirekrutt 60), løper etter postmannen (jaget), Jack russel (jakthund —-> jaget), Hatt eget TV-program, snuser på alt mulig (har mange ulike jobber), et spillekort med knekt (debutalbum hennes heter knekt)

Og stemmen ligner. Det er faktisk ikke 1% tvil om at det er henne 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror marjonetten er Hanne Kristine Rhoede. Hun er publisert på forlag, hun er blitt opptatt av det altnernative og synes sangstemmen minner. 

• Liker 1
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (13 timer siden):

Glad i mennesker (sosiolog), friluft og tur (hun er ambassadør for turistforeningen), LX (60 —-> kompanirekrutt 60), løper etter postmannen (jaget), Jack russel (jakthund —-> jaget), Hatt eget TV-program, snuser på alt mulig (har mange ulike jobber), et spillekort med knekt (debutalbum hennes heter knekt)

Og stemmen ligner. Det er faktisk ikke 1% tvil om at det er henne 

Slenger på to ting til her om Christine Dancke: Hun har vært treningsinstruktør på Sats, og hun har hoppet i fallskjerm.  🪂

Skrevet
NordicViking skrev (7 timer siden):

Slenger på to ting til her om Christine Dancke: Hun har vært treningsinstruktør på Sats, og hun har hoppet i fallskjerm.  🪂

Er garantert henne. Eneste jeg ikke har skjønt helt er det det brevet med navnet syver holen på. Men det trenger jo strengt tatt ikke bety noe. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Sukkerogkanel skrev (4 minutter siden):

Er garantert henne. Eneste jeg ikke har skjønt helt er det det brevet med navnet syver holen på. Men det trenger jo strengt tatt ikke bety noe. 

Syver Holen er produksjonssjef i Aschehoug, sier Google.

Endret av Viki6
Skrevet (endret)

Ser at Christine Dancke har vært på Aschehougs hagefest, kanskje det er det brevet hinter til? Jeg er uansett 100 % sikker på at det er henne. Synes stemmen er så lik også. 

Endret av Mae
Skrivefeil
Skrevet

På brevet med Syver Holen, står det også «P3» slik jeg tolker det, så mye mulig Syver Holen er for å forvirre litt🧐

Bilde fra første hintvideo:

IMG_1903.jpeg

IMG_1904.jpeg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...