Mrshopalot Skrevet 23. november 2025 #941 Skrevet 23. november 2025 Mrshopalot skrev (Akkurat nå): Men har ikke brokkolien sagt at han ikke kan kalles skuespiller? Har har hatt en rolle med replikker i Vikings tror jeg? Altså PelleK 😅
Løkbolle Skrevet 23. november 2025 #942 Skrevet 23. november 2025 Så denne bak hundevalpen. Hint til tons of rock? 4
Natttåke Skrevet 23. november 2025 #943 Skrevet 23. november 2025 Løkbolle skrev (46 minutter siden): Så denne bak hundevalpen. Hint til tons of rock? Godt sett! 1
FruR Skrevet 23. november 2025 #944 Skrevet 23. november 2025 Natttåke skrev (23 minutter siden): Godt sett! Løkbolle skrev (1 time siden): Så denne bak hundevalpen. Hint til tons of rock? Hvilke mistenkte har tilknytning til Tons of rock da? Har Christine Danke dekket festivalen for p3 eller no?
Natttåke Skrevet 23. november 2025 #945 Skrevet 23. november 2025 FruR skrev (11 minutter siden): Hvilke mistenkte har tilknytning til Tons of rock da? Har Christine Danke dekket festivalen for p3 eller no? Jeg vet ikke, jeg er ikke så drilla på hvem som har hatt med det å gjøre.
Denrosakon Skrevet 23. november 2025 #946 Skrevet 23. november 2025 Mrshopalot skrev (2 timer siden): Altså PelleK 😅 Hehe, dette vet jeg ikke, men vet han har vært med å dubbe noen film. Husker derimot ikke hvilken 1
Nowayback Skrevet 23. november 2025 #947 Skrevet 23. november 2025 Kommer det en tidligere deltaker med igjen nå som Sophie Elise måtte trekke seg?😂
FruR Skrevet 23. november 2025 #948 Skrevet 23. november 2025 Nowayback skrev (1 minutt siden): Kommer det en tidligere deltaker med igjen nå som Sophie Elise måtte trekke seg?😂 Lurt på det samme men tipper det blir en runde til med gongongen isteden.
Matas Skrevet 23. november 2025 #949 Skrevet 23. november 2025 Mrshopalot skrev (3 timer siden): Men har ikke brokkolien sagt at han ikke kan kalles skuespiller? PelleK har hatt en rolle med replikker i Vikings tror jeg? Kan jo være at han ikke ser på seg selv som skuespiller ettersom han kun har hatt et par roller? 3 2
Matas Skrevet 23. november 2025 #950 Skrevet 23. november 2025 Nowayback skrev (53 minutter siden): Kommer det en tidligere deltaker med igjen nå som Sophie Elise måtte trekke seg?😂 Det hadde jo vært kjedelig ettersom de er avslørt?😅 5
Nowayback Skrevet 23. november 2025 #951 Skrevet 23. november 2025 Matas skrev (Akkurat nå): Det hadde jo vært kjedelig ettersom de er avslørt?😅 Ja, derav grinelatter-fjeset mitt😄 2
Løkbolle Skrevet 24. november 2025 #952 Skrevet 24. november 2025 FruR skrev (3 timer siden): Hvilke mistenkte har tilknytning til Tons of rock da? Har Christine Danke dekket festivalen for p3 eller no? Hvorfor tror dere det er Christine Dancke? Ser maskorama etter skal vi danse, og har heller ikke lest alt av kommentarer i tråden, så har nok dermed ikke fått med meg alt..
Viki6 Skrevet 24. november 2025 #953 Skrevet 24. november 2025 Løkbolle skrev (6 timer siden): Hvorfor tror dere det er Christine Dancke? Ser maskorama etter skal vi danse, og har heller ikke lest alt av kommentarer i tråden, så har nok dermed ikke fått med meg alt.. Hun er fra Oppegård. Derfor bilder av den gården, og skiltet med pil opp og ned. DnB-kortet viser til et økonomiprogram hun lagde med DnB. Var noe om at hun er sterk, hun trener. Mener også det var et hint mot P3. Og stemmen lignet. Tons of rock kan vel være at hun har noe med det å gjøre via jobb, eller bare at hun elsker musikk. Tror det har vært flere hint som passer, men kommer ikke på det 🙂 1
Sukkerogkanel Skrevet 24. november 2025 #954 Skrevet 24. november 2025 Viki6 skrev (59 minutter siden): Hun er fra Oppegård. Derfor bilder av den gården, og skiltet med pil opp og ned. DnB-kortet viser til et økonomiprogram hun lagde med DnB. Var noe om at hun er sterk, hun trener. Mener også det var et hint mot P3. Og stemmen lignet. Tons of rock kan vel være at hun har noe med det å gjøre via jobb, eller bare at hun elsker musikk. Tror det har vært flere hint som passer, men kommer ikke på det 🙂 Glad i mennesker (sosiolog), friluft og tur (hun er ambassadør for turistforeningen), LX (60 —-> kompanirekrutt 60), løper etter postmannen (jaget), Jack russel (jakthund —-> jaget), Hatt eget TV-program, snuser på alt mulig (har mange ulike jobber), et spillekort med knekt (debutalbum hennes heter knekt) Og stemmen ligner. Det er faktisk ikke 1% tvil om at det er henne 4 1
Natttåke Skrevet 24. november 2025 #955 Skrevet 24. november 2025 Jeg tror marjonetten er Hanne Kristine Rhoede. Hun er publisert på forlag, hun er blitt opptatt av det altnernative og synes sangstemmen minner. 1
NordicViking Skrevet 24. november 2025 Forfatter #956 Skrevet 24. november 2025 Sukkerogkanel skrev (13 timer siden): Glad i mennesker (sosiolog), friluft og tur (hun er ambassadør for turistforeningen), LX (60 —-> kompanirekrutt 60), løper etter postmannen (jaget), Jack russel (jakthund —-> jaget), Hatt eget TV-program, snuser på alt mulig (har mange ulike jobber), et spillekort med knekt (debutalbum hennes heter knekt) Og stemmen ligner. Det er faktisk ikke 1% tvil om at det er henne Slenger på to ting til her om Christine Dancke: Hun har vært treningsinstruktør på Sats, og hun har hoppet i fallskjerm. 🪂
Sukkerogkanel Skrevet 25. november 2025 #957 Skrevet 25. november 2025 NordicViking skrev (7 timer siden): Slenger på to ting til her om Christine Dancke: Hun har vært treningsinstruktør på Sats, og hun har hoppet i fallskjerm. 🪂 Er garantert henne. Eneste jeg ikke har skjønt helt er det det brevet med navnet syver holen på. Men det trenger jo strengt tatt ikke bety noe. 2
Viki6 Skrevet 25. november 2025 #958 Skrevet 25. november 2025 (endret) Sukkerogkanel skrev (4 minutter siden): Er garantert henne. Eneste jeg ikke har skjønt helt er det det brevet med navnet syver holen på. Men det trenger jo strengt tatt ikke bety noe. Syver Holen er produksjonssjef i Aschehoug, sier Google. Endret 25. november 2025 av Viki6
Mae Skrevet 25. november 2025 #959 Skrevet 25. november 2025 (endret) Ser at Christine Dancke har vært på Aschehougs hagefest, kanskje det er det brevet hinter til? Jeg er uansett 100 % sikker på at det er henne. Synes stemmen er så lik også. Endret 25. november 2025 av Mae Skrivefeil
SeBraHaHa Skrevet 25. november 2025 #960 Skrevet 25. november 2025 På brevet med Syver Holen, står det også «P3» slik jeg tolker det, så mye mulig Syver Holen er for å forvirre litt🧐 Bilde fra første hintvideo: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå