Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dupers skrev (10 minutter siden):

Kan noen forklare hvordan 96 blir e6?  Ville ikke 96 blitt g6 eller 56 blitt e6? Er det en logikk i det jeg ikke skjønner?

Det står «e6» på døra

IMG_2713.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dupers skrev (10 minutter siden):

Kan noen forklare hvordan 96 blir e6?  Ville ikke 96 blitt g6 eller 56 blitt e6? Er det en logikk i det jeg ikke skjønner?

Jeg synes det ser ut som en liten e… men vet ikke.. hun sier noe som « de fører meg hjem» og så går hun gjennom døren.. Tenkte kanskje det kunne antyde noe om E6 😄 Synes Marionetten er skikkelig vanskelig! IMG_7857.thumb.png.bbfedf49fafc233f4d47bc11055d6cdb.png

Skrevet

Marionetten må være det største usikkerhetsmomentet nå.....

• Liker 1
Skrevet
KTK skrev (7 minutter siden):

Marionetten må være det største usikkerhetsmomentet nå.....

Sikkert fordi det er en som ikke er så kjent 😜

Skrevet
Sukkerogkanel skrev (5 minutter siden):

Kjendisbegrepet er jo veldig vidt nå til dags, man lager jo kjendiser av alt mulig.

Skrevet
KTK skrev (15 minutter siden):

Kjendisbegrepet er jo veldig vidt nå til dags, man lager jo kjendiser av alt mulig.

Ja dessverre

• Liker 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Sorry, jeg hadde plutselig 11 sider med uleste innlegg og ble litt ivrig 😂

Ivrig er alltid fint :)

• Hjerte 2
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (25 minutter siden):

Ja dessverre

Noen vil sikkert si at det blir for lett hvis du har med de mest kjente folk som folk flest kjenner til, men jeg er overbevist om at det er mulig å ha med kjendiser folk flest kjenner til og samtidig forvirre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For alt jeg vet kan de ha en vikar som har øvet og blitt leid inn som jokerdeltaker dersom noe skulle hende. 

Vi presenterer: blekspruten. :)

Endret av Natttåke
Skrevet
KTK skrev (5 minutter siden):

Noen vil sikkert si at det blir for lett hvis du har med de mest kjente folk som folk flest kjenner til, men jeg er overbevist om at det er mulig å ha med kjendiser folk flest kjenner til og samtidig forvirre.

Ja. Mulig det bare er jeg som ikke er i målgruppa lenger og blir sur når det er unge tik tok kjendiser og influensere😂For jeg skjønner ikke relevansen med å caste Pelle K og Emma gunnarsen. Men ser jo at det sikkert er meg som har andre kjendis-referanser, som de yngre ikke har. Er nok ikke enkelt å caste det her for å treffe mange heller 

• Liker 3
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

IMG_1859.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes Marionetten høres ut som Vivild Falk Berg i går, men hun har ikke flere følgere enn Tete.

• Liker 1
Skrevet

Hva med Alessandra Mele i marionetten? Føler jeg hører italiensk schwung i uttalen innimellom 

Skrevet (endret)
Sukkerogkanel skrev (2 timer siden):

Eller noen som ikke finnes, jamfør fantorangen.

Kanskje hun er Selma fra Snøfall... 

Endret av Natttåke
  • Liker 1
Skrevet
Viki6 skrev (8 timer siden):

Hvilke hint på Marionetten henviser til Agnete Saba? Og hvordan klarer de å skjule en høygravid mage?

Det kan de f.eks. gjøre ved å gi Marionetten en ny og videre kjole. Var det ingen som la merke til det i går? Silje kommenterte jo nettopp bytte av kjole! Så hvorfor byttet Marionetten kjole? Var det kun tilfeldig, eller var det en grunn til dette byttet? Var det for å skjule en mage som vokser? Det er ikke vanskelig å se at Marionettens mage er blitt større. Betyr det i såfall et Marionetten er gravid? Det skal bli interessant å følge denne framover......   😲

0Marionetten12.jpg

• Nyttig 1
Skrevet
Mae skrev (9 timer siden):

Nå heller jeg mot at marionetten er Emma Gunnarsen. Tallet 16 kan referere til året hun debuterte som artist. Hun er 17 år. E6 går gjennom Trofors som hun kommer fra. Og som noen andre nevnte her kan «to dråper vann» kobles til tvillingbrødrene. 

Enig. Er også et bilde av en snøengel på veggen i siste hintvideo, det kan jo være et hint til sangen hennes «engler i sne». Hun har også hatt sitt eget program på NRK, der følger vi 16-år gamle Emma, der introteksten sier «hun er ikke bare lillesøstra til Marcus og Martinus, for Emma følger sin egen drøm om å bli artist» 

• Liker 2
Skrevet

Er det noen andre enn meg som tenker at Marionetten kan være svensk? Er noe med uttalen og at hun ikke sier så mye. Pluss at hun har de svenske fargene på kostymet sitt. E6 forbinder jo Norge og Sverige. Har ventet på at en svensk deltaker skulle dukke opp, og dette er en kandidat. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Denrosakon skrev (23 timer siden):

Pelle k har utgitt en juleplate, jeg er 100% sikker at han er brokkolien

Men har ikke brokkolien sagt at han ikke kan kalles skuespiller? PelleK har hatt en rolle med replikker i Vikings tror jeg?

Endret av Mrshopalot
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...