Mae Skrevet 23. november 2025 #901 Skrevet 23. november 2025 Nå heller jeg mot at marionetten er Emma Gunnarsen. Tallet 16 kan referere til året hun debuterte som artist. Hun er 17 år. E6 går gjennom Trofors som hun kommer fra. Og som noen andre nevnte her kan «to dråper vann» kobles til tvillingbrødrene. 5
Sukkerogkanel Skrevet 23. november 2025 #902 Skrevet 23. november 2025 Hanne67 skrev (19 minutter siden): Ja, man kan ikke noe for å bli syk, - mange med influensa nå. Rart hun måtte trekke seg og ikke ha mulighet til å få bli med neste gang! Og rart at de avslørte en deltaker i tillegg, - lurer på hvordan de løser det? Hun har visst slitt med bronkitt allerede i mange uker.
Hanne67 Skrevet 23. november 2025 #903 Skrevet 23. november 2025 Duppy skrev (5 minutter siden): Bronkitt er jo ikke en kjapp forbipasserende infeksjon. Det varer i flere uker. Hun hadde sannsynligvis fortsatt vært sjuk under neste ukes sending. Jeg regner med at hun diskuterte det med en lege i forkant. Pluss at hun ventet så lenge hun kunne for å se om hun klarte å gjennomføre. Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Men jeg er spent på hva produksjonen skal gjøre nå. Ta gongen tilbake? Avslutte sesongen en uke tidligere? 🤔 Ok, jeg trodde det bare var influensa.
Sally-Go-Round Skrevet 23. november 2025 #904 Skrevet 23. november 2025 Enig. Marionetten er enten Delara eller Emma, men jeg heller mot Emma. Hintene til Marionetten passer også til Emma. Hun sier noe om å være sjenert og endelig nå går hun egne veier. Det kan jo være at det handler om å ha vært lillesøstera til Marcus og Martinus.
Sukkerogkanel Skrevet 23. november 2025 #905 Skrevet 23. november 2025 Duppy skrev (6 minutter siden): Bronkitt er jo ikke en kjapp forbipasserende infeksjon. Det varer i flere uker. Hun hadde sannsynligvis fortsatt vært sjuk under neste ukes sending. Jeg regner med at hun diskuterte det med en lege i forkant. Pluss at hun ventet så lenge hun kunne for å se om hun klarte å gjennomføre. Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Men jeg er spent på hva produksjonen skal gjøre nå. Ta gongen tilbake? Avslutte sesongen en uke tidligere? 🤔 Tipper det kanskje blir to stk i finalen isteder for tre, feks 1
Anonym Frøken Skrevet 23. november 2025 #906 Skrevet 23. november 2025 Sukkerogkanel skrev (4 minutter siden): Tipper det kanskje blir to stk i finalen isteder for tre, feks Det er det jeg håper på.
Anonym Frøken Skrevet 23. november 2025 #907 Skrevet 23. november 2025 Duppy skrev (11 minutter siden): Bronkitt er jo ikke en kjapp forbipasserende infeksjon. Det varer i flere uker. Hun hadde sannsynligvis fortsatt vært sjuk under neste ukes sending. Jeg regner med at hun diskuterte det med en lege i forkant. Pluss at hun ventet så lenge hun kunne for å se om hun klarte å gjennomføre. Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Men jeg er spent på hva produksjonen skal gjøre nå. Ta gongen tilbake? Avslutte sesongen en uke tidligere? 🤔 Dette er fra hennes IG. Hun har tydelig vært syk en stund 1 1
Ardwinna Skrevet 23. november 2025 #908 Skrevet 23. november 2025 Viki6 skrev (34 minutter siden): Hvilke hint på Marionetten henviser til Agnete Saba? Og hvordan klarer de å skjule en høygravid mage? Jeg tror det er Amanda Delara. Ser ut som en liten og tynn person. Med mindre Delara gjør om stemmen sin veldig, så synes jeg ikke det høres ut som henne. Det høres mer ut som Agnete Saba. 1
Duppy Skrevet 23. november 2025 #909 Skrevet 23. november 2025 Ardwinna skrev (Akkurat nå): Med mindre Delara gjør om stemmen sin veldig, så synes jeg ikke det høres ut som henne. Det høres mer ut som Agnete Saba. Jeg synes ikke det høres ut som noen av dem jeg 😅 Agnete er vel en mye sterkere sanger. Marionetten sliter på de lave tonene, så jeg tror ikke det er en proff sanger
Ardwinna Skrevet 23. november 2025 #910 Skrevet 23. november 2025 Duppy skrev (Akkurat nå): Jeg synes ikke det høres ut som noen av dem jeg 😅 Agnete er vel en mye sterkere sanger. Marionetten sliter på de lave tonene, så jeg tror ikke det er en proff sanger Det kan hende Jeg har egentlig ingen snøring på hvem det er, men Amanda Delara synes jeg ikke det høres ut som i hvertfall. Jeg hører at det er noe kjent, men klarer ikke helt å plassere stemmen. Med utgangspunkt i forslagene her i tråden, får jeg Saba til å stemme best. 1
Duppy Skrevet 23. november 2025 #911 Skrevet 23. november 2025 Ardwinna skrev (1 minutt siden): Det kan hende Jeg har egentlig ingen snøring på hvem det er, men Amanda Delara synes jeg ikke det høres ut som i hvertfall. Jeg hører at det er noe kjent, men klarer ikke helt å plassere stemmen. Med utgangspunkt i forslagene her i tråden, får jeg Saba til å stemme best. Innså nå at jeg tenkte på Hundevalpen og ikke Marionetten. Hahaha beklager 🤦♀️ Men ja, da er jeg enig i at Agnete Saba kan være aktuell 1
SeBraHaHa Skrevet 23. november 2025 #912 Skrevet 23. november 2025 Ser det er flere som «spekulerer» i hva som skal skje nå når to stykker tok av masken, men de er i vanlig rute siden gongen ble brukt forrige uke (Noe som nå ser godt planlagt ut med tanke på sykdom blandt gjengen) Utrolig artig at det var John. Jeg elsket å bli overrasket av programmet, noe jeg tror kan gjentas med Marionetten. Kjempe fin sesong. Noe for en hver smak, uansett alder! Letthetsgrad til vansklig. Jeg gleder meg til de minste kidsa skal få se Ole Winter i Skrotnissen, sekretæren til selveste Julenissen i Snøfall💫🤭 3
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. november 2025 #913 Skrevet 23. november 2025 Natttåke skrev (10 timer siden): Japp, som flere av oss har pekt på i denne tråden. Sorry, jeg hadde plutselig 11 sider med uleste innlegg og ble litt ivrig 😂
Variert skydekke Skrevet 23. november 2025 #914 Skrevet 23. november 2025 SeBraHaHa skrev (1 time siden): Ser det er flere som «spekulerer» i hva som skal skje nå når to stykker tok av masken, men de er i vanlig rute siden gongen ble brukt forrige uke (Noe som nå ser godt planlagt ut med tanke på sykdom blandt gjengen) Utrolig artig at det var John. Jeg elsket å bli overrasket av programmet, noe jeg tror kan gjentas med Marionetten. Kjempe fin sesong. Noe for en hver smak, uansett alder! Letthetsgrad til vansklig. Jeg gleder meg til de minste kidsa skal få se Ole Winter i Skrotnissen, sekretæren til selveste Julenissen i Snøfall💫🤭 Gongen skulle jo uansett brukes på et tidspunkt, så de blir jo en deltaker i minus hvis det ryker én deltaker hver uke nå. Jeg tviler i hvert fall på at de avslutter sesongen før tiden, så enten blir det finalesending med bare to deltakere, (ikke tre) eller så kommer gongen tilbake. Gjetter på det første, men da må de dra programmet mer ut med andre innslag, for å fylle tiden. Tror nok også produksjonen har vært inni bildet og bedt dem om å redde Skrotnissen, for Sophie Elise har tydeligvis vært syk i flere uker, så de ville nok ikke risikere å miste så mange deltakere så tidlig. I fjor ventet de jo mye lenger med å bruke gongen, som jo også er det mest fornuftige.
Ninaen Skrevet 23. november 2025 #915 Skrevet 23. november 2025 Variert skydekke skrev (2 minutter siden): Gongen skulle jo uansett brukes på et tidspunkt, så de blir jo en deltaker i minus hvis det ryker én deltaker hver uke nå. Jeg tviler i hvert fall på at de avslutter sesongen før tiden, så enten blir det finalesending med bare to deltakere, (ikke tre) eller så kommer gongen tilbake. Gjetter på det første, men da må de dra programmet mer ut med andre innslag, for å fylle tiden. Tror nok også produksjonen har vært inni bildet og bedt dem om å redde Skrotnissen, for Sophie Elise har tydeligvis vært syk i flere uker, så de ville nok ikke risikere å miste så mange deltakere så tidlig. I fjor ventet de jo mye lenger med å bruke gongen, som jo også er det mest fornuftige. Nei, de må ikke bruke gongen, de kan. Så produksjonen må uansett ha en alternativ plan for hvis det ryker en hver eneste uke. Så nå kan de bruke plan «gong ikke brukt» siden sykdom og brukt gong nuller ut hverandre. 1
Sukkerogkanel Skrevet 23. november 2025 #916 Skrevet 23. november 2025 Variert skydekke skrev (3 minutter siden): Gongen skulle jo uansett brukes på et tidspunkt, så de blir jo en deltaker i minus hvis det ryker én deltaker hver uke nå. Jeg tviler i hvert fall på at de avslutter sesongen før tiden, så enten blir det finalesending med bare to deltakere, (ikke tre) eller så kommer gongen tilbake. Gjetter på det første, men da må de dra programmet mer ut med andre innslag, for å fylle tiden. Tror nok også produksjonen har vært inni bildet og bedt dem om å redde Skrotnissen, for Sophie Elise har tydeligvis vært syk i flere uker, så de ville nok ikke risikere å miste så mange deltakere så tidlig. I fjor ventet de jo mye lenger med å bruke gongen, som jo også er det mest fornuftige. Tvilsomt at gongen kommer tilbake, da hadde det vel vært mer logisk om de bare droppa en ekstra avmasking i går? 1
Sukkerogkanel Skrevet 23. november 2025 #917 Skrevet 23. november 2025 Ninaen skrev (2 minutter siden): Nei, de må ikke bruke gongen, de kan. Så produksjonen må uansett ha en alternativ plan for hvis det ryker en hver eneste uke. Så nå kan de bruke plan «gong ikke brukt» siden sykdom og brukt gong nuller ut hverandre. De må jo bruke gongen. Er jo derfor det er en deltager mindre med, sånn at det skal gå opp 1
Ninaen Skrevet 23. november 2025 #918 Skrevet 23. november 2025 Sukkerogkanel skrev (3 minutter siden): De må jo bruke gongen. Er jo derfor det er en deltager mindre med, sånn at det skal gå opp Hvor finner du at dette står? Oppfattet både i forrige sesong og nå, og det jeg finner på nett, at det er en mulighet de KAN bruke, og maks en gang, ikke at de MÅ. En sånn produksjon må uansett ha en plan B og også C, fordi ting kan skje med sykdom, skader, familiesituasjon osv. Sånn er det f.eks også i Skal vi danse.
Dupers Skrevet 23. november 2025 #919 Skrevet 23. november 2025 Kan noen forklare hvordan 96 blir e6? Ville ikke 96 blitt g6 eller 56 blitt e6? Er det en logikk i det jeg ikke skjønner? 1
Sukkerogkanel Skrevet 23. november 2025 #920 Skrevet 23. november 2025 Ninaen skrev (12 minutter siden): Hvor finner du at dette står? Oppfattet både i forrige sesong og nå, og det jeg finner på nett, at det er en mulighet de KAN bruke, og maks en gang, ikke at de MÅ. En sånn produksjon må uansett ha en plan B og også C, fordi ting kan skje med sykdom, skader, familiesituasjon osv. Sånn er det f.eks også i Skal vi danse. Åja, har bare forstått det som at de har en deltager færre fordi det skal være én sending uten avmasking pga gongen. Men ja, de har nok planer for sykdom etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå