Strikkagenser Skrevet 22. november 2025 #881 Skrevet 22. november 2025 Dupers skrev (2 timer siden): Det hadde vært gøy med to personer unger kan kjenne igjen, så nå håper jeg nesten det. Ikke at jeg får noen av hintene til å passe, men håoer nestrn det er Ane nå. Hun ble jo også tippa på i fjor Nei, vet ikke så mye om henne. Er mest stemmen jeg har tenkt på, samt at hun i første hintvideo sa noe sånt som "bli med bli med".
delias Skrevet 22. november 2025 #882 Skrevet 22. november 2025 hadet skrev (1 time siden): Har ikke noe i mot Sophie, men er jo ikke vits å ha henne med i slike program. Trekker seg hver eneste gang. hun var jo heller ikke med på finalefesten til Forræder i går grunnet sykdom, og det kan absolutt være noe i klausulen til NRK at man må trekke seg i stedet for å droppe en kveld. Er heller ikke samme situasjon nå som andre ganger hun har trukket seg fra ting. Syntes ikke det er merkelig i det hele tatt
Interiørgla Skrevet 22. november 2025 #883 Skrevet 22. november 2025 Servert skrev (3 timer siden): I dag ble dette helt tydelig her i heimen. marionetten - dette er utvilsomt Delara hundevalpen - Christine Dancke Skrotnissen - Vidar Magnussen brokkolien - PelleK Enig, bortsett fra marionetten. Det er Mona Berntsen 😉mye hint som leder til henne blant annet Uttrykket «som 2 dråper vann» refererer til den sterke likheten mellom Mona Berntsen og Alexandra Joner, spesielt deres likhet som dansere og koreografer. Begge er kjente norske dansere som har jobbet med internasjonale artister og koreografert for store produksjoner. Det finnes ingen informasjon som tyder på at de er i familie, så likheten er sannsynligvis basert på deres felles profesjonelle bakgrunn.
Melis87 Skrevet 22. november 2025 #884 Skrevet 22. november 2025 Interiørgla skrev (4 minutter siden): Enig, bortsett fra marionetten. Det er Mona Berntsen 😉mye hint som leder til henne blant annet Uttrykket «som 2 dråper vann» refererer til den sterke likheten mellom Mona Berntsen og Alexandra Joner, spesielt deres likhet som dansere og koreografer. Begge er kjente norske dansere som har jobbet med internasjonale artister og koreografert for store produksjoner. Det finnes ingen informasjon som tyder på at de er i familie, så likheten er sannsynligvis basert på deres felles profesjonelle bakgrunn. To dråper vann er vel hint til Marcus og Martinius, Emmas storebrødre, som sang denne sangen i MGP jr. 5 7
Interiørgla Skrevet 22. november 2025 #885 Skrevet 22. november 2025 Melis87 skrev (1 minutt siden): To dråper vann er vel hint til Marcus og Martinius, Emmas storebrødre, som sang denne sangen i MGP jr. Nei jeg tror ikke det.
Servert Skrevet 22. november 2025 #886 Skrevet 22. november 2025 (endret) Delara - Marionetten? 16,17,20 - kan være at hun er regnet som aktiv siden 2016, ga ut sin første singel i 2017, nominert til P3-gull første gang i 2020. Eller kanskje heller at karrieren startet i 16/17, da var hun 20 år. Følte seg som en gulldukke - hun vant P3-gull Balletthint - hadde nylig konsert på den norske ballett og opera Alt dette med tråder, klippe dem av osv kan være et symbol på hennes kamp for frihet og ytringsfrihet o.l. Hun er svært politisk i sine budskap, og frihet/ytringsfrihet er et gjentagende budskap. Opptatt av Palestina, likestilling, fred+++. Hun har også flerkulturelt opphav, musikken hennes er flere steder beskrevet som tråder som samles. Hun er opptatt av å kunne reise hjem, dit hun henter inspirasjon fra. Kan representere hennes identitet og måten hun bruker den på, for så å bevege oss (se hintfilmen) Vi ser et persisk teppe - Delara har persiske røtter Driver med rap (trap) Nøkkelen i skuffen - et hint til samarbeidet med blant annet Alicia Keys for Netflix Andre ting - hun har skrevet «Siste dans» fra Snøsøsteren, Endret 23. november 2025 av Servert 2
Janzypants Skrevet 23. november 2025 #887 Skrevet 23. november 2025 Så utrolig gøy at Badeanda viste seg å være John Hammersmark😅 Det er første gang jeg har blitt ordentlig overraska over hvem som skjulte seg i masken utenom i program nummer 1, men samtidig så har jeg ingen forventinger etter bare ett program. Nei, det var gøy, kjente jeg😅 12
Interiørgla Skrevet 23. november 2025 #888 Skrevet 23. november 2025 Mona Berntsen som marionetten. Født 1990. Hun danser og blir koreografert Lever ikke et liv man kan kontrollere. Som profesjonell danser, lever Berntsen et liv det ikke alltid er like lett å planlegge rundt.derfor trådene.Tallet 16: Da hun var 16 år begynte hun å reise til New York for å trene hiphopdans. Tallet 17: Mona Berntsen ble kjent for et stort publikum som deltager i talentprogrammet Dansefeber (2007) på TVNorge. Tallet 20: I 2010 flyttet hun til Los Angeles, etter å ha blitt oppdaget på en audition. To dager etter 20-årsdagen dro Mona fra lille Norge til store USA og englenes by – Los Angeles. 1
Servert Skrevet 23. november 2025 #889 Skrevet 23. november 2025 Interiørgla skrev (40 minutter siden): Mona Berntsen som marionetten. Født 1990. Hun danser og blir koreografert Lever ikke et liv man kan kontrollere. Som profesjonell danser, lever Berntsen et liv det ikke alltid er like lett å planlegge rundt.derfor trådene.Tallet 16: Da hun var 16 år begynte hun å reise til New York for å trene hiphopdans. Tallet 17: Mona Berntsen ble kjent for et stort publikum som deltager i talentprogrammet Dansefeber (2007) på TVNorge. Tallet 20: I 2010 flyttet hun til Los Angeles, etter å ha blitt oppdaget på en audition. To dager etter 20-årsdagen dro Mona fra lille Norge til store USA og englenes by – Los Angeles. Marionettens svar på «Driver du med dans», var «tja». Det utelukker vel Mona. 4
Carnivore Skrevet 23. november 2025 #890 Skrevet 23. november 2025 Hintvideo 2 om Marionetten: "Unnskyld meg, men tror du på skjebnen?" Første linje av Agnete Saba - Faller inn, faller ut: "Tror du på skjebnen?" 2
Carnivore Skrevet 23. november 2025 #891 Skrevet 23. november 2025 Servert skrev (1 time siden): Delara - Marionetten? Tallet 96 på døra - hun er født i 1996 Wikipedia sier at Delara er født i 97. Men er det 96? 9-tallet er speilvendt og ser ut som en e. Som det har blitt nevnt før i tråden, E6. Det er mange som har tilknytning til E6. Den veien går gjennom veldig mye av Norge... 1
Løkbolle Skrevet 23. november 2025 #892 Skrevet 23. november 2025 Så det hang en «tons of voff» plakat bak hundevalpen. Regner med at det er hint til tons of rock? Hvilken soloartist har opptrådt der?
Sukkerogkanel Skrevet 23. november 2025 #893 Skrevet 23. november 2025 K_mb skrev (9 timer siden): Synes bare det er så rart å bruke en som 90 % av befolkningen ikke har hørt om. Man må ha en interesse av å følge med på eller å lese om hans samboer og det er det jo mange som ikke gjør. I tillegg er han populær i Japan og har sin største følgerskare fra Asia. Men mulig det er han. Poenget er bare at PelkeK ikke er kjent blant den gjengse nordmann. Enig 4
Sicktrip Skrevet 23. november 2025 #894 Skrevet 23. november 2025 (endret) . Endret 23. november 2025 av Sicktrip
livmor Skrevet 23. november 2025 #895 Skrevet 23. november 2025 Syns Marionetten hørtes ut som Ina Wroldsen. Vært i bakgrunnen som låtskriver for mange kjente artister. Ga ut Lay it on me med Broiler i 2016, vant Spellemann i 2017 og startet podcast i 2020.
Sukkerogkanel Skrevet 23. november 2025 #896 Skrevet 23. november 2025 Sicktrip skrev (20 minutter siden): Nrk skrev : Trodde jeg fulgte med på Forræder... Haha var ikke det i manuset til nrk at de skulle gjette han enda 😂
Viki6 Skrevet 23. november 2025 #897 Skrevet 23. november 2025 Hvilke hint på Marionetten henviser til Agnete Saba? Og hvordan klarer de å skjule en høygravid mage? Jeg tror det er Amanda Delara. Ser ut som en liten og tynn person. 1
FORFAR Skrevet 23. november 2025 #898 Skrevet 23. november 2025 hadet skrev (9 timer siden): Har ikke noe i mot Sophie, men er jo ikke vits å ha henne med i slike program. Trekker seg hver eneste gang. Hun virket nå å være innstillt på å stå løpet ut i årets utgave av Forræder, i tillegg til å gjøre en skikkelig innsats.
Hanne67 Skrevet 23. november 2025 #899 Skrevet 23. november 2025 FORFAR skrev (2 minutter siden): Hun virket nå å være innstillt på å stå løpet ut i årets utgave av Forræder, i tillegg til å gjøre en skikkelig innsats. Ja, man kan ikke noe for å bli syk, - mange med influensa nå. Rart hun måtte trekke seg og ikke ha mulighet til å få bli med neste gang! Og rart at de avslørte en deltaker i tillegg, - lurer på hvordan de løser det? 1
Duppy Skrevet 23. november 2025 #900 Skrevet 23. november 2025 Hanne67 skrev (7 minutter siden): Ja, man kan ikke noe for å bli syk, - mange med influensa nå. Rart hun måtte trekke seg og ikke ha mulighet til å få bli med neste gang! Og rart at de avslørte en deltaker i tillegg, - lurer på hvordan de løser det? Bronkitt er jo ikke en kjapp forbipasserende infeksjon. Det varer i flere uker. Hun hadde sannsynligvis fortsatt vært sjuk under neste ukes sending. Jeg regner med at hun diskuterte det med en lege i forkant. Pluss at hun ventet så lenge hun kunne for å se om hun klarte å gjennomføre. Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt. Men jeg er spent på hva produksjonen skal gjøre nå. Ta gongen tilbake? Avslutte sesongen en uke tidligere? 🤔 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå