Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
K_mb skrev (10 minutter siden):

Synes bare det er så rart å bruke en som 90 % av befolkningen ikke har hørt om. Man må ha en interesse av å følge med på eller å lese om hans samboer og det er det jo mange som ikke gjør. I tillegg er han populær i Japan og har sin største følgerskare fra Asia. Men mulig det er han. Poenget er bare at PelkeK ikke er kjent blant den gjengse nordmann.

Enig med deg, men har innsett at han kanskje er mer kjent enn jeg trodde. Ifølge google var pellek med på skal vi danse i 2015. Også har han jo følgerskaren til stinablogg. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe i mot Sophie, men er jo ikke vits å ha henne med i slike program. Trekker seg hver eneste gang.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser ikke marionette veldig tynn ut? Bare se på armene og beina. Har vi noen spinkle sangere? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
hadet skrev (Akkurat nå):

Har ikke noe i mot Sophie, men er jo ikke vits å ha henne med i slike program. Trekker seg hver eneste gang.

Skulle også til å nevne noe lignende tidligere, hun trekker seg fra det meste, rimelig risky å ha henne med.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun kan jo ikke noe for at hun ble syk, med blant annet bronkitt som gjør at man hoster hele tiden🙈

• Liker 7
Skrevet (endret)
Dupers skrev (8 minutter siden):

Enig med deg, men har innsett at han kanskje er mer kjent enn jeg trodde. Ifølge google var pellek med på skal vi danse i 2015. Også har han jo følgerskaren til stinablogg. 

Han var også gjestedommer i Stjernekamp nå i vår, episode 3. 

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/18470233/stjernekamp-sanger-pa-ukjente-sprak?publisherId=89389&lang=no

Endret av Etterforskeren
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at at huset bak hundevalpen er viktig. Det ble til og med synlig i dag. Men jeg finner ikke noe når jeg søker på det. Jeg tror jeg har sett det før, men klarer ikke plassere det. 

Skrevet

Skrotnissen er Kristian Valen. Han har hatt en karakter som het skrotnissen, han har nettopp fått barn, han har hatt Elden som advokat og han har nettopp gitt ut bok og han er i stand til å både synge bra og elendig og gjøre til stemmen sin. 

Skrevet
Marriet skrev (2 timer siden):

Skudd i blinde, men kan Marionetten være Ingrid Vik Lysne? Kan hun synge?😅

Hun er jo i familie med artisten Moddi, så kanskje de er en musikalsk familie?

Skrevet
HSV50 skrev (Akkurat nå):

Skrotnissen er Kristian Valen. Han har hatt en karakter som het skrotnissen, han har nettopp fått barn, han har hatt Elden som advokat og han har nettopp gitt ut bok og han er i stand til å både synge bra og elendig og gjøre til stemmen sin. 

Men han er ikke så høy og tynn som personen i det kostyme👍

Skrevet
HSV50 skrev (4 minutter siden):

Valen har vel mye bedre stemme? 

• Liker 1
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

De fleste var vel sikre på ham alt første kvelden. Så ikke noe verre enn at Tone sang Butterflies.

Tone gjorde jo det fordi hun er desp. Ville skape blest om en gammel sang for å kanskje generere litt mer spotify-kroner til seg selv…

• Liker 2
Skrevet
HSV50 skrev (14 minutter siden):

Hadde vært moro å se Kristian Valen i Maskorama, men det blir ikke i år. Forrige helg (lørdag 15. november) hadde han et utsolgt show (med forestillingen 'Skip O`Hoi') i Haugesund. 

image700.jpg?1763216219

• Liker 1
Skrevet
Stavangebrud2012 skrev (16 minutter siden):

Valen har vel mye bedre stemme? 

Han har veldig bra stemme. Men kan synge akkurat som han vil. Og Skrotnissen synger jo veldig variert og har ikke dårlig stemme. 

Skrevet
NordicViking skrev (Akkurat nå):

Hadde vært moro å se Kristian Valen i Maskorama, men det blir ikke i år. Forrige helg (lørdag 15. november) hadde han et utsolgt show (med forestillingen 'Skip O`Hoi') i Haugesund. 

image700.jpg?1763216219

Damn. Ja da så. Han kan ikke være to steder samtidig nei… jeg som var så sikker! 

Skrevet
hubbabubba00 skrev (33 minutter siden):

Men han er ikke så høy og tynn som personen i det kostyme👍

Du må ikke se deg blind på kostymet, man trenger ikke å være like høy som kostymet. Det samme gjelder tynn/tykk, mange trodde puddelen var syltynn av en eller annen grunn, men det var langt ifra sannheten, kostymene kan spille deg et puss.

Skrevet

La dere merke til Joseph Smith-boka i Skrotnissens video? Ser at Vidar Magnussen har regissert Book of Mormon i 2017. 

• Liker 2
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (4 minutter siden):

La dere merke til Joseph Smith-boka i Skrotnissens video? Ser at Vidar Magnussen har regissert Book of Mormon i 2017. 

Japp, som flere av oss har pekt på i denne tråden. :)

• Liker 1
Skrevet
HMK skrev (1 time siden):

Og jeg tror det kan være Julie Bergan.

Jeg tror Lisa Børud

• Liker 1
Skrevet

Det ER PelleK, ja. Altså jeg liker ikke dette programmet. 😆 Jeg bare prøver nok en gang å følge med for familiens skyld. I dag hadde jeg tid å høre litt og hørte med en gang at brokkolien var PelleK. Og da hadde jeg ikke hørt noen si det eller lest det…

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...