Kake-Kari78 Skrevet 22. november 2025 #842 Skrevet 22. november 2025 Millaca skrev (5 minutter siden): 😌😌 For dumt at han synger en sang han allerede har lagt ut at han synger på YouTube 🙄🙄 Ødelegger jo faktisk alt 🙄 3
Strikkagenser Skrevet 22. november 2025 #843 Skrevet 22. november 2025 Kan hundevalpen være Ane fra Newton?
Nysgjerrigpernille Skrevet 22. november 2025 #844 Skrevet 22. november 2025 frkselma skrev (18 minutter siden): I hintvideoen sa brokkolien noe a la Du kan kalle deg en rask mann, men du tar ikke igjen brokkolien. Kan en mulig tolkning være at det peker på Calle Hellevang-Larsen fra Raske Menn? Han har jobbet mye med Ylvis, og i første sesong av Kongen befaler havnet han på siste plass bak begge Ylvis-brødrene, og Vegard Ylvisåker vant sesongen. Det kunne pekt på at brokkolien er en av Ylvis-brødrene? Men ser at de har et juleshow som kolliderer med finalen, så det er kanskje litt vel risky. Pelle K løper masse og lange distanser, så dette er nok en bekreftelse på alle sin mistanke her. 3
Djækklåsst Skrevet 22. november 2025 #845 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (28 minutter siden): Første gangen jeg har blitt overrasket i Maskorama i en annen episode enn premieren. Veldig kult! Jepp, dette var gøy. Forventet ikke kapteinen, selv om Tete hadde ham. 2
HMK Skrevet 22. november 2025 #846 Skrevet 22. november 2025 Sovushka skrev (15 minutter siden): Det er Atle Pettersen. Alt for mange hint den veien. Kokebok, "bit for bit", julesanger.. det var mange fler men kommer ikke på de i farta. Til og med ørepynten 🫢 Aldri i verden. Stemmen finnes ikke lik. Dette er kun PelleK 3 2
KTK Skrevet 22. november 2025 #847 Skrevet 22. november 2025 Men blir det ikke ulikt antall programmer og deltagere nå? 1
Djækklåsst Skrevet 22. november 2025 #848 Skrevet 22. november 2025 (endret) Kake-Kari78 skrev (9 minutter siden): For dumt at han synger en sang han allerede har lagt ut at han synger på YouTube 🙄🙄 Ødelegger jo faktisk alt 🙄 De fleste var vel sikre på ham alt første kvelden. Så ikke noe verre enn at Tone sang Butterflies. Endret 22. november 2025 av Djækklåsst 3 1
MilliP Skrevet 22. november 2025 #849 Skrevet 22. november 2025 Kan det være Morten Strand (fra TV-programmet «Gjør det sjøl») som er Skrotnissen? Brokkolien nevnte Saft Suse i forbindelse med at Skrotnissen ble reddet, og Morten har en hund som sidekick ved navn Saft Suse.
Motelvibes Skrevet 22. november 2025 #850 Skrevet 22. november 2025 Annalena skrev (1 time siden): Jeg finner bare ikke helt ut av hundevalpen. Hvem mener dere det er? Aurora Gude 1
Anonym Frøken Skrevet 22. november 2025 #851 Skrevet 22. november 2025 Sally-Go-Round skrev (1 time siden): Nå høres Marionetten ut som Emma Gundersen 😁 Samme! Syns stemmen kan passe. Og føler hintene kan passe 1
Dupers Skrevet 22. november 2025 #852 Skrevet 22. november 2025 Strikkagenser skrev (22 minutter siden): Kan hundevalpen være Ane fra Newton? Det hadde vært gøy med to personer unger kan kjenne igjen, så nå håper jeg nesten det. Ikke at jeg får noen av hintene til å passe, men håoer nestrn det er Ane nå. Hun ble jo også tippa på i fjor
NordicViking Skrevet 22. november 2025 Forfatter #853 Skrevet 22. november 2025 John Hammersmark har vært hos Lindmo. Jeg finner ingen info om at han har mistet lappen, ingen info om at han har drevet med skisport, og ingen info om noen kobling til Bodø. Nå tror jeg ikke at han løy, men med 23 år i forsvaret så kan disse hendelsene ligge langt tilbake i tid. Uansett så tror jeg ikke at jeg hadde klart å finne ut at han var Badeanda. 🦆 1 1
Ninaen Skrevet 22. november 2025 #854 Skrevet 22. november 2025 NordicViking skrev (10 minutter siden): John Hammersmark har vært hos Lindmo. Jeg finner ingen info om at han har mistet lappen, ingen info om at han har drevet med skisport, og ingen info om noen kobling til Bodø. Nå tror jeg ikke at han løy, men med 23 år i forsvaret så kan disse hendelsene ligge langt tilbake i tid. Uansett så tror jeg ikke at jeg hadde klart å finne ut at han var Badeanda. 🦆 Forsvaret har jo base utafor Bodø, så det kan være så enkelt. Skisport - han kan jo ha vært aktiv som ung, må jo ikke være toppidrettsutøver liksom. Synes det er gøy at ikke alle er så enkle å gjette. 9
anonyma123 Skrevet 22. november 2025 #855 Skrevet 22. november 2025 Servert skrev (58 minutter siden): I dag ble dette helt tydelig her i heimen. marionetten - dette er utvilsomt Delara hundevalpen - Christine Dancke Skrotnissen - Vidar Magnussen brokkolien - PelleK Enig i alt - bortsett fra Marionetten. Tror det er Mira Craig. 😅
HMK Skrevet 22. november 2025 #856 Skrevet 22. november 2025 anonyma123 skrev (10 minutter siden): Enig i alt - bortsett fra Marionetten. Tror det er Mira Craig. 😅 Og jeg tror det kan være Julie Bergan. 2 1
KTK Skrevet 22. november 2025 #857 Skrevet 22. november 2025 Ninaen skrev (12 minutter siden): Forsvaret har jo base utafor Bodø, så det kan være så enkelt. Skisport - han kan jo ha vært aktiv som ung, må jo ikke være toppidrettsutøver liksom. Synes det er gøy at ikke alle er så enkle å gjette. Utdanning: Forsvarets høgskole, Krigsskolen, Befalsskolen for Infanteriet i Nord-Norge. Er enig i at det er artigere om folk ikke er så lette å gjette på, men de bør i det minste være relativt kjente, han her er akkurat innafor, men er ikke et husholdsnavn slik jeg ser det. 2
K_mb Skrevet 22. november 2025 #858 Skrevet 22. november 2025 HMK skrev (51 minutter siden): Aldri i verden. Stemmen finnes ikke lik. Dette er kun PelleK Synes bare det er så rart å bruke en som 90 % av befolkningen ikke har hørt om. Man må ha en interesse av å følge med på eller å lese om hans samboer og det er det jo mange som ikke gjør. I tillegg er han populær i Japan og har sin største følgerskare fra Asia. Men mulig det er han. Poenget er bare at PelkeK ikke er kjent blant den gjengse nordmann. 8 4
Ninaen Skrevet 22. november 2025 #859 Skrevet 22. november 2025 KTK skrev (4 minutter siden): Utdanning: Forsvarets høgskole, Krigsskolen, Befalsskolen for Infanteriet i Nord-Norge. Er enig i at det er artigere om folk ikke er så lette å gjette på, men de bør i det minste være relativt kjente, han her er akkurat innafor, men er ikke et husholdsnavn slik jeg ser det. Det er et familieprogram, og Kompani Lauritsen er tross alt blitt en «institusjon» i programform, så både han og fenriken er like kjent for en stor nok andel av befolkningen som det enkelte influensere og tiktokere er 🙂 Verken jeg eller vennene mine ante hvem Pelle K er. 3
KTK Skrevet 22. november 2025 #860 Skrevet 22. november 2025 Ninaen skrev (2 minutter siden): Det er et familieprogram, og Kompani Lauritsen er tross alt blitt en «institusjon» i programform, så både han og fenriken er like kjent for en stor nok andel av befolkningen som det enkelte influensere og tiktokere er 🙂 Verken jeg eller vennene mine ante hvem Pelle K er. Han er kjent for å være kapteinen, men det egentlige navnet hans er ikke et husholdsnavn. Jeg synes likevel han er innafor siden han er kjent fra et TV-program.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå