Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #701 Skrevet 22. november 2025 Viki6 skrev (9 minutter siden): Store endringer i kveld pga uforutsette hendelser. Hva tror du har skjedd 🙂? Jeg tipper Sophie Elise er syk og ikke stiller. De skrev «dette har aldri skjedd før», men i første sesong måtte jo puddel stå over en sending. Så må isåfall være noe mer enn det. Antagelig har hun (eller noen) måtte trekke seg?
KTK Skrevet 22. november 2025 #702 Skrevet 22. november 2025 Sukkerogkanel skrev (2 minutter siden): De skrev «dette har aldri skjedd før», men i første sesong måtte jo puddel stå over en sending. Så må isåfall være noe mer enn det. Antagelig har hun (eller noen) måtte trekke seg? De hadde vel en overraskelse på lur sto det, så kanskje det er artigere enn enn om Sophie Elise er Orken 🙂
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #703 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (53 minutter siden): Hvorfor er Kjetil Jansrud og Aksel Lund Svindal utelukket hvis vi tenker det er noen som har drevet med alpint? Eller Lucas Braathen? Han er i hvert fall ikke tilhenger av janteloven. Tror vi må være litt forsiktige med å henge oss opp i at vedkommende har mistet lappen, for det kan jo være at han mistet lappen på moped en periode som 16-åring, for alt vi vet, og da finner man neppe info om det på nett. Det er sikkert heller ikke så lett å finne info på nett om de som har mistet lappen i typ to måneder pga for høy fart. Jeg har vært innom Henrik Elvestad også jeg😅 Må ikke være en idrettsutøver siden de spiller så veldig på det. men får ikke alt til å passe han
Viki6 Skrevet 22. november 2025 #704 Skrevet 22. november 2025 Sukkerogkanel skrev (2 minutter siden): De skrev «dette har aldri skjedd før», men i første sesong måtte jo puddel stå over en sending. Så må isåfall være noe mer enn det. Antagelig har hun (eller noen) måtte trekke seg? Ja, det kan hende 🙂
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #705 Skrevet 22. november 2025 Viki6 skrev (1 minutt siden): Ja, det kan hende 🙂 Eller så er det et PR-stunt av noe slag 😂 2
KTK Skrevet 22. november 2025 #706 Skrevet 22. november 2025 Ravid skrev (21 minutter siden): Jeg har gjort litt research og ut funnet at det er forbausende mange i skisporten som har mistet førerkortet, bla. Lasse Kjus, Kjetil Andre Aamodt, Johannes Klæbo, Eldar Rønning, Petter Northug, Odd-Bjørn Hjelmeset . Faktisk så har jeg knapt funnet noen innen skisporten som ikke har mistet lappen. Så det er nok ikke så lett å eliminiere mistenkte som man kanskje skulle tro Men hvis vi antar at de norske flaggene symboliserer porter i alpint, gjerne storslalom eller slalom, så er det vel ikke Petter Northug man tenker på først uansett. 1
Variert skydekke Skrevet 22. november 2025 #707 Skrevet 22. november 2025 (endret) Sukkerogkanel skrev (7 minutter siden): Jeg har vært innom Henrik Elvestad også jeg😅 Må ikke være en idrettsutøver siden de spiller så veldig på det. men får ikke alt til å passe han Henrik Elvestad kan det faktisk også være. Han ledet jo Golden Goal sammen med Johan Golden, hvor han testet mange ulike idretter og de hadde mange idrettsutøvere som gjester. Han har en veldig tydelig kobling til idrett gjennom det programmet og ble veldig forbundet med idrett i mange år. Han har også vunnet 71 grader Nord. Høres allikevel ikke ut som om stemmen passer på han heller. Endret 22. november 2025 av Variert skydekke La til siste avsnitt.
Carnivore Skrevet 22. november 2025 #708 Skrevet 22. november 2025 Jeg la merke til en ny detalj på badeanda. I andre hintvideo ser vi dette: S*GV* og så en hund. Kan det stave Sigve og at noen har en hund som heter Sigve? Hva slags hund er dette?
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #709 Skrevet 22. november 2025 Carnivore skrev (11 minutter siden): Jeg la merke til en ny detalj på badeanda. I andre hintvideo ser vi dette: S*GV* og så en hund. Kan det stave Sigve og at noen har en hund som heter Sigve? Hva slags hund er dette? Imponerende hva dere klarer å se ass 3
Viki6 Skrevet 22. november 2025 #710 Skrevet 22. november 2025 https://www.akersposten.no/det-er-ikke-uvanlig-a-fa-handlevogner-i-leggen/s/5-142-22234 Henrik Elvestad har kjørt slalom i et TV-program (verdens raskeste løype). Han har også gjort Agility i det showet til Johan Golden (ref hunden)
Dåtten Skrevet 22. november 2025 #711 Skrevet 22. november 2025 Carnivore skrev (14 minutter siden): Jeg la merke til en ny detalj på badeanda. I andre hintvideo ser vi dette: S*GV* og så en hund. Kan det stave Sigve og at noen har en hund som heter Sigve? Hva slags hund er dette? Ser ut som en Afghansk mynde
Viki6 Skrevet 22. november 2025 #712 Skrevet 22. november 2025 Viki6 skrev (1 minutt siden): https://www.akersposten.no/det-er-ikke-uvanlig-a-fa-handlevogner-i-leggen/s/5-142-22234 Henrik Elvestad har kjørt slalom i et TV-program (verdens raskeste løype). Han har også gjort Agility i det showet til Johan Golden (ref hunden) Og han skal ha show på Stormen kulturhus i februar 2026, ref hint med Bodø
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #713 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (23 minutter siden): Henrik Elvestad kan det faktisk også være. Han ledet jo Golden Goal sammen med Johan Golden, hvor han testet mange ulike idretter og de hadde mange idrettsutøvere som gjester. Han har en veldig tydelig kobling til idrett gjennom det programmet og ble veldig forbundet med idrett i mange år. Han har også vunnet 71 grader Nord. Høres allikevel ikke ut som om stemmen passer på han heller. Har heller ikke avskrevet tom stiansen helt men får liksom ikke alt til å klikke på plass på noen av de
Carnivore Skrevet 22. november 2025 #714 Skrevet 22. november 2025 Viki6 skrev (10 minutter siden): https://www.akersposten.no/det-er-ikke-uvanlig-a-fa-handlevogner-i-leggen/s/5-142-22234 Henrik Elvestad har kjørt slalom i et TV-program (verdens raskeste løype). Han har også gjort Agility i det showet til Johan Golden (ref hunden) Jeg hører at det kan være Henrik Elvestad som synger! Jeg har endret til ham som gjett nå!
theusx Skrevet 22. november 2025 #715 Skrevet 22. november 2025 NordicViking skrev (18 timer siden): Disse dukket opp i hintvideoen fra Badeanda i kveld. Syntes først det minnet litt om bandet ' Village People', men det er sikkert et bomskudd. Noen som klarer å se hva det eventuelt skal bety? .. Jeg er veldig stuck på hva de ulike skal representere. De dukker opp både i første og tredje hintvideo. Cowboy-and. Fotball-and. Skipper-and. Ski-and. Vanlig and. Og en and med kamuflasje og rødt tørkle på hodet. 1
Ravid Skrevet 22. november 2025 #716 Skrevet 22. november 2025 Dåtten skrev (13 minutter siden): Ser ut som en Afghansk mynde Ja, faktisk så kommer akkurat det samme bildet opp når man søker på Afghansk mynde på google 😄 1
KTK Skrevet 22. november 2025 #717 Skrevet 22. november 2025 TEnker at det bare er en som ikke går ut senere.
Carnivore Skrevet 22. november 2025 #718 Skrevet 22. november 2025 theusx skrev (4 minutter siden): Jeg er veldig stuck på hva de ulike skal representere. De dukker opp både i første og tredje hintvideo. Cowboy-and. Fotball-and. Skipper-and. Ski-and. Vanlig and. Og en and med kamuflasje og rødt tørkle på hodet. Det er nok en del av "har hatt mange hatter", altså mange roller som skuespiller og TV-personlighet. Cowboy, fotball, skipper, ski. kamuflasje. Kanskje?
Anonyym97 Skrevet 22. november 2025 #719 Skrevet 22. november 2025 Trakk ikke Sophie seg fra Skal vi danse og? Rart.. må vell være psykisk? 8
Granneman82 Skrevet 22. november 2025 #720 Skrevet 22. november 2025 Spoiler Dæven, Orken avslørt med en gang og det var Sophie Elise 😁😁 Måtte gi seg pga sykdom. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå