Carnivore Skrevet 22. november 2025 #681 Skrevet 22. november 2025 NordicViking skrev (18 timer siden): Har noe med Bodø å gjøre: Petter Northug har flere ganger deltatt i 'Kobberløpet' i Sulitjelma, og har derfor vært ofte i Bodø. I tillegg har han deltatt i Ski Classic Marcialonga Bodø. Så han har jo drevet en god del med skisport. I følge de samme spørsmålene, så har Badeanda vært gjest hos Lindmo. Men jeg klarer ikke å finne noe informasjon om når Northug eventuelt var der. AI hevder at han har vært der ved flere anledninger, men sier ikke noe om når. Har gått gjennom alle episodene hos NRK (bare sett hvem som var gjester), men finner ikke Northug blant gjestene. Han har imidlertid vært gjest i 'Senkveld' ved flere anledninger, så det er godt mulig AI tar feil her. Dersom Northug ikke har vært hos Lindmo, så kan han ikke være Badeanda. (LINK) Jeg spurte copilot og den svarte: Sitat Jeg fant at Petter Northug var gjest i Lindmo i sesong 21, episode 11, som ble sendt 25. mars 2022. Episoden hadde også gjester som Petter og Emilie Stordalen, Chris Holsten og flere. Det var altså Petter Stordalen og ikke Northug. Jeg sa at copilot hadde tatt feil og spurte igjen om Petter Northug på Lindmo. Da fikk jeg svar at han ikke har vært på Lindmo. Så da tror jeg vi kan utelukke Petter Northug som badeanda. Men så spurte jeg om liste over alle som har vært gjester på Lindmo. Det var den veldig dårlig på. Men IMDB har en liste over alle. Ett eller annet sted her på de over 1000 navnene ligger navnet på badeanda... Petter Northug må altså være en av de få kjendisene som IKKE har vært på Lindmo. 😂 https://www.imdb.com/title/tt3605866/fullcredits/ 1 1
NordicViking Skrevet 22. november 2025 Forfatter #682 Skrevet 22. november 2025 Carnivore skrev (15 minutter siden): Jeg spurte copilot og den svarte: Det var altså Petter Stordalen og ikke Northug. Jeg sa at copilot hadde tatt feil og spurte igjen om Petter Northug på Lindmo. Da fikk jeg svar at han ikke har vært på Lindmo. Så da tror jeg vi kan utelukke Petter Northug som badeanda. Men så spurte jeg om liste over alle som har vært gjester på Lindmo. Det var den veldig dårlig på. Men IMDB har en liste over alle. Ett eller annet sted her på de over 1000 navnene ligger navnet på badeanda... Petter Northug må altså være en av de få kjendisene som IKKE har vært på Lindmo. 😂 https://www.imdb.com/title/tt3605866/fullcredits/ Takk for den lista. Jeg søkte gjennom lista flere ganger, og fant ingen Petter Northug. Fant heller ikke Hans Petter Buraas, og ikke kona hans Pia Rivelsrud - til tross for at AI hevder de har vært der begge to. Det er tydeligvis mye feil med AI, og det er vanskelig å stole på noe som kommer derfra. 1
NordicViking Skrevet 22. november 2025 Forfatter #683 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (3 timer siden): Vidar Magnussen som Skrotnissen er også helt sikkert. Jeg mener også det er sikkert at Sophie Elise er Orken, men veldig gøy at det er flere vi er såpass usikre på i år. Christine Dancke som Hundevalpen er etter min mening nokså sikker, bl.a. fordi hun har hoppet i fallskjerm. De to maskene som fortsatt er litt usikre er Marionetten og Badeanda.
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #684 Skrevet 22. november 2025 Carnivore skrev (34 minutter siden): Jeg spurte copilot og den svarte: Det var altså Petter Stordalen og ikke Northug. Jeg sa at copilot hadde tatt feil og spurte igjen om Petter Northug på Lindmo. Da fikk jeg svar at han ikke har vært på Lindmo. Så da tror jeg vi kan utelukke Petter Northug som badeanda. Men så spurte jeg om liste over alle som har vært gjester på Lindmo. Det var den veldig dårlig på. Men IMDB har en liste over alle. Ett eller annet sted her på de over 1000 navnene ligger navnet på badeanda... Petter Northug må altså være en av de få kjendisene som IKKE har vært på Lindmo. 😂 https://www.imdb.com/title/tt3605866/fullcredits/ Ja det er faktisk ganske sykt om han ikke har vært der. Jeg prøvde søke om han hadde vært med på noe annet anne lindmo har gjort (svarene kan jo være litt vage), men fant ikke noe der heller søren og, så mye annet som passer Petter 1
NordicViking Skrevet 22. november 2025 Forfatter #685 Skrevet 22. november 2025 Sukkerogkanel skrev (4 minutter siden): Ja det er faktisk ganske sykt om han ikke har vært der. Jeg prøvde søke om han hadde vært med på noe annet anne lindmo har gjort (svarene kan jo være litt vage), men fant ikke noe der heller søren og, så mye annet som passer Petter Enig, det meste passer på ham. Vi ser etter en som har drevet med skisport, som har mistet lappen, som har vært hos Lindmo, og som har en kobling til Bodø..... Hva er det vi ikke ser her? Det kan jo ikke være så mange som passer inn i dette.
Variert skydekke Skrevet 22. november 2025 #686 Skrevet 22. november 2025 Hvorfor er Kjetil Jansrud og Aksel Lund Svindal utelukket hvis vi tenker det er noen som har drevet med alpint? Eller Lucas Braathen? Han er i hvert fall ikke tilhenger av janteloven. Tror vi må være litt forsiktige med å henge oss opp i at vedkommende har mistet lappen, for det kan jo være at han mistet lappen på moped en periode som 16-åring, for alt vi vet, og da finner man neppe info om det på nett. Det er sikkert heller ikke så lett å finne info på nett om de som har mistet lappen i typ to måneder pga for høy fart.
GreenHarmony Skrevet 22. november 2025 #687 Skrevet 22. november 2025 Er så skråsikker på at Orken er Sophie Elise og la merke til at halvveis i tredje hintvideo hadde plutselig Orken på seg briller, og det hinter nok til solbrillemerket "The Shade" av Sophie 🤭 2
NordicViking Skrevet 22. november 2025 Forfatter #688 Skrevet 22. november 2025 Carnivore skrev (1 time siden): Men så spurte jeg om liste over alle som har vært gjester på Lindmo. Det var den veldig dårlig på. Men IMDB har en liste over alle. Ett eller annet sted her på de over 1000 navnene ligger navnet på badeanda... Petter Northug må altså være en av de få kjendisene som IKKE har vært på Lindmo. 😂 https://www.imdb.com/title/tt3605866/fullcredits/ Jeg fant en feil i denne lista!!! Espen Rostrup Nakstad står ikke på denne lista, og det til tross for at han var hos Lindmo den 1. mai i 2020. Da er det fullt mulig det kan ha falt ut andre navn som egentlig har vært hos Lindmo. Det er m.a.o. en mulighet for at Petter Northug faktisk har vært der. https://tv.nrk.no/serie/lindmo/sesong/2020/episode/MUHU06001620
Dupers Skrevet 22. november 2025 #689 Skrevet 22. november 2025 GreenHarmony skrev (7 minutter siden): Er så skråsikker på at Orken er Sophie Elise og la merke til at halvveis i tredje hintvideo hadde plutselig Orken på seg briller, og det hinter nok til solbrillemerket "The Shade" av Sophie 🤭 De ser ganske lile i utseende ut som the shade brillene og
Variert skydekke Skrevet 22. november 2025 #690 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (10 minutter siden): Hvorfor er Kjetil Jansrud og Aksel Lund Svindal utelukket hvis vi tenker det er noen som har drevet med alpint? Eller Lucas Braathen? Han er i hvert fall ikke tilhenger av janteloven. Tror vi må være litt forsiktige med å henge oss opp i at vedkommende har mistet lappen, for det kan jo være at han mistet lappen på moped en periode som 16-åring, for alt vi vet, og da finner man neppe info om det på nett. Det er sikkert heller ikke så lett å finne info på nett om de som har mistet lappen i typ to måneder pga for høy fart. Hørte på Badeanda igjen nå og tror ikke det er noen av dem jeg foreslo i forrige innlegget mitt. Jeg klarer ikke å se at stemmen passer. Jeg synes det høres ut som en mann som er litt godt oppi årene, typ 50+. Mitt beste gjett er Lasse Kjus, for jeg tror han har en stemme med mye kraft i, som Badeanda har, uten at det er så veldig pent. Jeg er allikevel langt fra sikker.
KTK Skrevet 22. november 2025 #691 Skrevet 22. november 2025 (endret) "merkbare endringer" står det i avisa nå, med bilde av Orken, men akkurat det kan være tilfeldig. https://www.dagbladet.no/studio?kanal=72797&post=10576390 Endret 22. november 2025 av KTK
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #692 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (13 minutter siden): Hørte på Badeanda igjen nå og tror ikke det er noen av dem jeg foreslo i forrige innlegget mitt. Jeg klarer ikke å se at stemmen passer. Jeg synes det høres ut som en mann som er litt godt oppi årene, typ 50+. Mitt beste gjett er Lasse Kjus, for jeg tror han har en stemme med mye kraft i, som Badeanda har, uten at det er så veldig pent. Jeg er allikevel langt fra sikker. Syns også han høres eldre ut, spesielt første sendingen
Ravid Skrevet 22. november 2025 #693 Skrevet 22. november 2025 NordicViking skrev (47 minutter siden): Enig, det meste passer på ham. Vi ser etter en som har drevet med skisport, som har mistet lappen, som har vært hos Lindmo, og som har en kobling til Bodø..... Hva er det vi ikke ser her? Det kan jo ikke være så mange som passer inn i dette. Jeg har gjort litt research og ut funnet at det er forbausende mange i skisporten som har mistet førerkortet, bla. Lasse Kjus, Kjetil Andre Aamodt, Johannes Klæbo, Eldar Rønning, Petter Northug, Odd-Bjørn Hjelmeset . Faktisk så har jeg knapt funnet noen innen skisporten som ikke har mistet lappen. Så det er nok ikke så lett å eliminiere mistenkte som man kanskje skulle tro 2
Carnivore Skrevet 22. november 2025 #694 Skrevet 22. november 2025 Jeg synes det er klare tegn på at badeanda har vært med i 71º Nord - Norges Tøffeste Kjendis. Jeg har gått gjennom hvem som har vært med på 71º Nord Kjendis, som har drevet med skisport og som har vært på Lindmo. Kun ett navn. Anders Jacobsen var skihopper, vant sesong 7 (2016) av 71º Nord - Norges Tøffeste Kjendis, har vært på Lindmo. Han har mistet lappen. Han er mye ute i båt. https://video.nordkapp-boats.no/anders-jacobsen-og-nordkapp-avant "Ei badeand er kanskje ikke så god til å fly. Men heldigvis er vi gode til å lande." - skihoppere er gode på å lande. Jeg finner ingen kobling til Bodø da... Men det kan jo være en besteforelder derfra for eksempel. Det var en vekter i hintvideo. Han ble i 2016 salgssjef i tyverimerkingsselskapet Securmark. Bollene i siste hintvideo kan kanskje være at han var med i Kokkeskolen? Eller at han har tre barn? (tre boller i ovnen) Jeg er ikke overbevist, men det er en mulighet i alle fall. 3
Variert skydekke Skrevet 22. november 2025 #695 Skrevet 22. november 2025 KTK skrev (17 minutter siden): "merkbare endringer" står det i avisa nå, med bilde av Orken, men akkurat det kan være tilfeldig. https://www.dagbladet.no/studio?kanal=72797&post=10576390 Sophie Elise var jo for syk til å være med på finalefesten til Forræder i går. Ikke typisk henne å utebli fra noe slikt. 1
Variert skydekke Skrevet 22. november 2025 #696 Skrevet 22. november 2025 (endret) Carnivore skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er klare tegn på at badeanda har vært med i 71º Nord - Norges Tøffeste Kjendis. Jeg har gått gjennom hvem som har vært med på 71º Nord Kjendis, som har drevet med skisport og som har vært på Lindmo. Kun ett navn. Anders Jacobsen var skihopper, vant sesong 7 (2016) av 71º Nord - Norges Tøffeste Kjendis, har vært på Lindmo. Han har mistet lappen. Han er mye ute i båt. https://video.nordkapp-boats.no/anders-jacobsen-og-nordkapp-avant "Ei badeand er kanskje ikke så god til å fly. Men heldigvis er vi gode til å lande." - skihoppere er gode på å lande. Jeg finner ingen kobling til Bodø da... Men det kan jo være en besteforelder derfra for eksempel. Det var en vekter i hintvideo. Han ble i 2016 salgssjef i tyverimerkingsselskapet Securmark. Bollene i siste hintvideo kan kanskje være at han var med i Kokkeskolen? Eller at han har tre barn? (tre boller i ovnen) Jeg er ikke overbevist, men det er en mulighet i alle fall. Selv om hintene stemmer, så er det definitivt ikke stemmen til Anders Jacobsen! Og Lasse Kjus har forresten vunnet 71 grader Nord og mistet lappen. Helt sikkert vært gjest på Lindmo også. Endret 22. november 2025 av Variert skydekke La til mer info. 1
KTK Skrevet 22. november 2025 #697 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (3 minutter siden): Sophie Elise var jo for syk til å være med på finalefesten til Forræder i går. Ikke typisk henne å utebli fra noe slikt. Tenkte det jeg og 🙂 3
Viki6 Skrevet 22. november 2025 #698 Skrevet 22. november 2025 Store endringer i kveld pga uforutsette hendelser. Hva tror du har skjedd 🙂? Jeg tipper Sophie Elise er syk og ikke stiller. 2
KTK Skrevet 22. november 2025 #699 Skrevet 22. november 2025 Viki6 skrev (4 minutter siden): Store endringer i kveld pga uforutsette hendelser. Hva tror du har skjedd 🙂? Jeg tipper Sophie Elise er syk og ikke stiller. Det er det vi tenker ja 🙂 3
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #700 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (12 minutter siden): Sophie Elise var jo for syk til å være med på finalefesten til Forræder i går. Ikke typisk henne å utebli fra noe slikt. Hun var tydeligvis på besøk hos han der Trygve i går da. Han la ut bilde av henne på snap 😅 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå