Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sukkerogkanel skrev (46 minutter siden):

Klarer ikke Se hva det er bilde av?

Det er et DNB bankkort, og bilde av et motiv jeg mener å ha sett tidligere, men klarer ikke sette fingern på det. Veldig irriterende! 
Er det et kjent bygg fra barne-TV eller et mønster fra et kjent eventyr? 🤨🧐

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SeBraHaHa skrev (14 minutter siden):

Det er et DNB bankkort, og bilde av et motiv jeg mener å ha sett tidligere, men klarer ikke sette fingern på det. Veldig irriterende! 
Er det et kjent bygg fra barne-TV eller et mønster fra et kjent eventyr? 🤨🧐

Ah ok.

måtte søke på Christine Dancke + DnB og hun dukker opp i en lang rekke videoer som «annonse» for DnB der hun leder en serie som heter «hun investerer « 😂

nå prøver jeg bare alt for å se om det kan passe med henne😅

Skrevet
Mae skrev (2 timer siden):

Men er ikke hun gravid? Ser at hun annonserte graviditeten i juli, så hun nærmer seg vel høygravid? Vet ikke hvordan det er å skjule en graviditet i kostymet til marionetten 🤔

Jeg har så Astrid S vibber på marionetten, men har ikke helt funnet ut av om hintene kan passe. Eneste jeg la merke til i en video er at vi så tallet 96, og hun er født i 96… 

Ser jo nå at det ikke er tallet 96, men e6… Da kan det være hint til E6, og E6 går gjennom Berkåk der Astrid S kommer fra.. hmm.. Synes marionetten er vanskelig! 

Skrevet
SeBraHaHa skrev (2 timer siden):

Fra hundevalpens hintvideo:

Graver opp et bilde med dette motivet

Det ser ut som en knekt fra en kortstokk. Og et DNB bankkort

knekt kortstokk.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ravid skrev (11 minutter siden):

knekt kortstokk.jpg

Her er du god!! 😃👏🏼

«Dnb Joker»

«Dnb Knekt»

Joker som i butikken? Joker som i å ha lurt noen tidligere? Knekt som i knekt en kroppsdel? Knekt som i møtt veggen? Hmmmmmmmm tenkte tenke tenke

Endret av SeBraHaHa
Noterte ned flere tanker om funnet
Skrevet
Ravid skrev (24 minutter siden):

knekt kortstokk.jpg

Imponerende spotta😅

• Liker 3
Skrevet
Lykkelinn skrev (2 minutter siden):

IMG_7951.jpeg

Da var det spikeren i kista. Hun kan knyttes både til DNB og knekt!

• Liker 1
Skrevet
Mae skrev (5 timer siden):

Er det noen som har en formening om hva som ligger på gulvet? Kan det være en nøtt som refererer til Tre nøtter til Askepott som Astrid S har spilt i? 

IMG_7840.png

Er ikke dette en capybara?

Skrevet
neon_sun skrev (1 minutt siden):

Er ikke dette en capybara?

Jeg var helt på jordet og tenkte ei skrukkete potet.

• Liker 3
Skrevet
Natttåke skrev (1 minutt siden):

Jeg var helt på jordet og tenkte ei skrukkete potet.

Jeg tenkte også potet, men da som i uttrykket «Kan brukes til alt»  At personen er allsidig og kan gjøre mye forskjellig som idrett, programleder, sanger ect 😆

Skrevet
SeBraHaHa skrev (15 minutter siden):

Jeg tenkte også potet, men da som i uttrykket «Kan brukes til alt»  At personen er allsidig og kan gjøre mye forskjellig som idrett, programleder, sanger ect 😆

Ja, var jo der jeg tenkte også da jeg så poteten. Allsidig person, men så tenkte jeg det kun var meg, men da er det jo ikke det. takk :)

• Liker 2
Skrevet
Ravid skrev (2 timer siden):

knekt kortstokk.jpg

Som en annen har nevnt før meg, her var du god. veldig god til å legge merke til slike detaljer.

Skrevet

Det jeg liker med denne sesongen er at folk ikke er "skråsikre" for tidlig, kanskje med unntak av PelleK da, som jeg ikke har så stor kjennskap til selv.

Skrevet
KTK skrev (32 minutter siden):

Det jeg liker med denne sesongen er at folk ikke er "skråsikre" for tidlig, kanskje med unntak av PelleK da, som jeg ikke har så stor kjennskap til selv.

Ja endelig er det hvertfall noen masker som fortsatt er litt åpne 

• Liker 1
Skrevet
KTK skrev (51 minutter siden):

Vidar Magnussen som Skrotnissen er også helt sikkert. Jeg mener også det er sikkert at Sophie Elise er Orken, men veldig gøy at det er flere vi er såpass usikre på i år.

• Liker 1
Skrevet
Variert skydekke skrev (21 minutter siden):

Vidar Magnussen som Skrotnissen er også helt sikkert. Jeg mener også det er sikkert at Sophie Elise er Orken, men veldig gøy at det er flere vi er såpass usikre på i år.

Jeg er enig i at mye sier at sophie elise burde være inni orken, men jeg synes ikke det er logisk. Hvor dårlig rpd har hun? Det hadde vært logisk om sænnen hennes hadde vært hammel nok til å se på, men for noen som er så opptatt av å være sexy og vakker i offentligheten er det liksom litt rart å sette seg inni et kostyme i et familieprogram

• Liker 3
Skrevet
Dupers skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig i at mye sier at sophie elise burde være inni orken, men jeg synes ikke det er logisk. Hvor dårlig rpd har hun? Det hadde vært logisk om sænnen hennes hadde vært hammel nok til å se på, men for noen som er så opptatt av å være sexy og vakker i offentligheten er det liksom litt rart å sette seg inni et kostyme i et familieprogram

Hun sa i høst at hun hadde vært i studio og spilt inn musikk. Så da er vel deltagelsen i Maskorama et steg på veien til musikkarriere, vil jeg tro.

• Nyttig 1
Skrevet
Viki6 skrev (5 minutter siden):

Hun sa i høst at hun hadde vært i studio og spilt inn musikk. Så da er vel deltagelsen i Maskorama et steg på veien til musikkarriere, vil jeg tro.

I tilegg var hun vel ikke på "skal vi danse" når hun egentlig skulle, det er ikke noe bevis i seg selv, men kan jo hinte om at hun måtte sløyfe dansinga pga Maskorama 🙂

Skrevet
KTK skrev (5 minutter siden):

I tilegg var hun vel ikke på "skal vi danse" når hun egentlig skulle, det er ikke noe bevis i seg selv, men kan jo hinte om at hun måtte sløyfe dansinga pga Maskorama 🙂

Og hun var vel ikke på festen for Forræder i går, mener jeg at jeg leste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...