SeBraHaHa Skrevet 22. november 2025 #661 Skrevet 22. november 2025 Sukkerogkanel skrev (46 minutter siden): Klarer ikke Se hva det er bilde av? Det er et DNB bankkort, og bilde av et motiv jeg mener å ha sett tidligere, men klarer ikke sette fingern på det. Veldig irriterende! Er det et kjent bygg fra barne-TV eller et mønster fra et kjent eventyr? 🤨🧐
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #662 Skrevet 22. november 2025 SeBraHaHa skrev (14 minutter siden): Det er et DNB bankkort, og bilde av et motiv jeg mener å ha sett tidligere, men klarer ikke sette fingern på det. Veldig irriterende! Er det et kjent bygg fra barne-TV eller et mønster fra et kjent eventyr? 🤨🧐 Ah ok. måtte søke på Christine Dancke + DnB og hun dukker opp i en lang rekke videoer som «annonse» for DnB der hun leder en serie som heter «hun investerer « 😂 nå prøver jeg bare alt for å se om det kan passe med henne😅
Mae Skrevet 22. november 2025 #663 Skrevet 22. november 2025 Mae skrev (2 timer siden): Men er ikke hun gravid? Ser at hun annonserte graviditeten i juli, så hun nærmer seg vel høygravid? Vet ikke hvordan det er å skjule en graviditet i kostymet til marionetten 🤔 Jeg har så Astrid S vibber på marionetten, men har ikke helt funnet ut av om hintene kan passe. Eneste jeg la merke til i en video er at vi så tallet 96, og hun er født i 96… Ser jo nå at det ikke er tallet 96, men e6… Da kan det være hint til E6, og E6 går gjennom Berkåk der Astrid S kommer fra.. hmm.. Synes marionetten er vanskelig!
Ravid Skrevet 22. november 2025 #664 Skrevet 22. november 2025 SeBraHaHa skrev (2 timer siden): Fra hundevalpens hintvideo: Graver opp et bilde med dette motivet Det ser ut som en knekt fra en kortstokk. Og et DNB bankkort 3 1
SeBraHaHa Skrevet 22. november 2025 #665 Skrevet 22. november 2025 (endret) Ravid skrev (11 minutter siden): Det ser ut som en knekt fra en kortstokk. Og et DNB bankkort Her er du god!! 😃👏🏼 «Dnb Joker» «Dnb Knekt» Joker som i butikken? Joker som i å ha lurt noen tidligere? Knekt som i knekt en kroppsdel? Knekt som i møtt veggen? Hmmmmmmmm tenkte tenke tenke Endret 22. november 2025 av SeBraHaHa Noterte ned flere tanker om funnet
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #667 Skrevet 22. november 2025 Ravid skrev (24 minutter siden): Det ser ut som en knekt fra en kortstokk. Og et DNB bankkort Imponerende spotta😅 3
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #668 Skrevet 22. november 2025 Lykkelinn skrev (2 minutter siden): Da var det spikeren i kista. Hun kan knyttes både til DNB og knekt! 1
neon_sun Skrevet 22. november 2025 #669 Skrevet 22. november 2025 Mae skrev (5 timer siden): Er det noen som har en formening om hva som ligger på gulvet? Kan det være en nøtt som refererer til Tre nøtter til Askepott som Astrid S har spilt i? Er ikke dette en capybara?
Natttåke Skrevet 22. november 2025 #670 Skrevet 22. november 2025 neon_sun skrev (1 minutt siden): Er ikke dette en capybara? Jeg var helt på jordet og tenkte ei skrukkete potet. 3
SeBraHaHa Skrevet 22. november 2025 #671 Skrevet 22. november 2025 Natttåke skrev (1 minutt siden): Jeg var helt på jordet og tenkte ei skrukkete potet. Jeg tenkte også potet, men da som i uttrykket «Kan brukes til alt» At personen er allsidig og kan gjøre mye forskjellig som idrett, programleder, sanger ect 😆
Natttåke Skrevet 22. november 2025 #672 Skrevet 22. november 2025 SeBraHaHa skrev (15 minutter siden): Jeg tenkte også potet, men da som i uttrykket «Kan brukes til alt» At personen er allsidig og kan gjøre mye forskjellig som idrett, programleder, sanger ect 😆 Ja, var jo der jeg tenkte også da jeg så poteten. Allsidig person, men så tenkte jeg det kun var meg, men da er det jo ikke det. takk 2
KTK Skrevet 22. november 2025 #673 Skrevet 22. november 2025 Ravid skrev (2 timer siden): Det ser ut som en knekt fra en kortstokk. Og et DNB bankkort Som en annen har nevnt før meg, her var du god. veldig god til å legge merke til slike detaljer.
KTK Skrevet 22. november 2025 #674 Skrevet 22. november 2025 Det jeg liker med denne sesongen er at folk ikke er "skråsikre" for tidlig, kanskje med unntak av PelleK da, som jeg ikke har så stor kjennskap til selv.
Sukkerogkanel Skrevet 22. november 2025 #675 Skrevet 22. november 2025 KTK skrev (32 minutter siden): Det jeg liker med denne sesongen er at folk ikke er "skråsikre" for tidlig, kanskje med unntak av PelleK da, som jeg ikke har så stor kjennskap til selv. Ja endelig er det hvertfall noen masker som fortsatt er litt åpne 1
Variert skydekke Skrevet 22. november 2025 #676 Skrevet 22. november 2025 KTK skrev (51 minutter siden): Det jeg liker med denne sesongen er at folk ikke er "skråsikre" for tidlig, kanskje med unntak av PelleK da, som jeg ikke har så stor kjennskap til selv. Vidar Magnussen som Skrotnissen er også helt sikkert. Jeg mener også det er sikkert at Sophie Elise er Orken, men veldig gøy at det er flere vi er såpass usikre på i år. 1
Dupers Skrevet 22. november 2025 #677 Skrevet 22. november 2025 Variert skydekke skrev (21 minutter siden): Vidar Magnussen som Skrotnissen er også helt sikkert. Jeg mener også det er sikkert at Sophie Elise er Orken, men veldig gøy at det er flere vi er såpass usikre på i år. Jeg er enig i at mye sier at sophie elise burde være inni orken, men jeg synes ikke det er logisk. Hvor dårlig rpd har hun? Det hadde vært logisk om sænnen hennes hadde vært hammel nok til å se på, men for noen som er så opptatt av å være sexy og vakker i offentligheten er det liksom litt rart å sette seg inni et kostyme i et familieprogram 3
Viki6 Skrevet 22. november 2025 #678 Skrevet 22. november 2025 Dupers skrev (3 minutter siden): Jeg er enig i at mye sier at sophie elise burde være inni orken, men jeg synes ikke det er logisk. Hvor dårlig rpd har hun? Det hadde vært logisk om sænnen hennes hadde vært hammel nok til å se på, men for noen som er så opptatt av å være sexy og vakker i offentligheten er det liksom litt rart å sette seg inni et kostyme i et familieprogram Hun sa i høst at hun hadde vært i studio og spilt inn musikk. Så da er vel deltagelsen i Maskorama et steg på veien til musikkarriere, vil jeg tro. 1
KTK Skrevet 22. november 2025 #679 Skrevet 22. november 2025 Viki6 skrev (5 minutter siden): Hun sa i høst at hun hadde vært i studio og spilt inn musikk. Så da er vel deltagelsen i Maskorama et steg på veien til musikkarriere, vil jeg tro. I tilegg var hun vel ikke på "skal vi danse" når hun egentlig skulle, det er ikke noe bevis i seg selv, men kan jo hinte om at hun måtte sløyfe dansinga pga Maskorama 🙂
Viki6 Skrevet 22. november 2025 #680 Skrevet 22. november 2025 KTK skrev (5 minutter siden): I tilegg var hun vel ikke på "skal vi danse" når hun egentlig skulle, det er ikke noe bevis i seg selv, men kan jo hinte om at hun måtte sløyfe dansinga pga Maskorama 🙂 Og hun var vel ikke på festen for Forræder i går, mener jeg at jeg leste. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå