NordicViking Skrevet mandag kl. 10:18 Forfatter #621 Skrevet mandag kl. 10:18 Christine Dancke var med på Kompani Laurtizen sesong 2 som kompanirekrutt 60. Vi har sett bokstavene LX på Hundevalpens matskål. LX er romertall for tallet 60. Nå begynner brikkene virkelig å falle på plass, for her har vi et nytt hint som peker på Christine Dancke. 😁 🕵️♂️ ... 3
Sukkerogkanel Skrevet mandag kl. 10:43 #622 Skrevet mandag kl. 10:43 NordicViking skrev (22 minutter siden): Christine Dancke var med på Kompani Laurtizen sesong 2 som kompanirekrutt 60. Vi har sett bokstavene LX på Hundevalpens matskål. LX er romertall for tallet 60. Nå begynner brikkene virkelig å falle på plass, for her har vi et nytt hint som peker på Christine Dancke. 😁 🕵️♂️ ... Alt passer! Glad i folk (sosiolog), energi og løping, oppe/nede (hun strever med angst), skilt med «oppe» og pil mot gården- hun er fra Oppegård. Stemmen passer❤️ 1
SeBraHaHa Skrevet mandag kl. 12:06 #623 Skrevet mandag kl. 12:06 Nå har jeg ikke lest tråden på en stund, mulig jeg gjentar noe. Jeg er overbevist om at Ork er Sophie Elise. Stemmer matcher utrolig bra med sangene hennes på Spotify, og ved sist hint video når Orker peker på det ene postkort bilde med solen over vannet, er det nok for å hinte om Midtnattsolen i Harstad +++alle andre hint som passer Om det viser seg å være hun, av med hatten for en imponerende tid på skjermen i år! Rekviem for Selina, A-laget, Foræder, Retten satt på VG-tv, og nå muligens Maskorama? Går hun ut med et smell før hun legger karrierer på hylla?💻
KTK Skrevet mandag kl. 17:26 #625 Skrevet mandag kl. 17:26 Huttetutt skrev (1 time siden): Den gongen er så antiklimaks🙄 Jepp, vil heller ha en ekstra deltager/maske/kostyme, også får vi ihvertfall en avsløring hver gang.
FruR Skrevet mandag kl. 18:13 #626 Skrevet mandag kl. 18:13 CrazyCatLady2500 skrev (På 16.11.2025 den 11.23): Nei. Men: https://spillhistorie.no/2024/03/22/nerdatorium-vidar-magnussen-og-elden-ring/ Han gamer og spiller elden ring ja det det er interessant. Sjølpinner han også 😅. Som fan av både Elden ring og Elden på Røros var jeg litt usikker ( men det var en veldig tydlig ring rundt bilde J.C.Elden og tenkte at det måtte bety elden ring).
Dupers Skrevet mandag kl. 20:05 #627 Skrevet mandag kl. 20:05 Villemy skrev (23 timer siden): Badeanda. Jeg har falt nedi et høøl. Kan "N" være tallet 2? Det førte meg til andreplassen i 71 grader Norge. Niklas Dyrhaug kom på 2.plass i kjendisversjonen og skal opp i ringene igjen og være med i team versjonen neste år, og blir da Norges tøffeste kjendis? 👀🤣 Han har også mistet lappen, han liker jakt og fisking, har startet padelhall i Bodø.. har krasjlandet, tok skulderen som senere stoppet karrieren. Har vært på flere tv-program og er/har vært ekspertkommentator på viaplay. Et søk på Niklas Dyrhaug og båt viser noen bilder av han i båt hvertfall 😆 så har jeg ikke kommet lenger.. Denne teorien likte jeg
Hanne67 Skrevet mandag kl. 20:50 #628 Skrevet mandag kl. 20:50 NordicViking skrev (På 15.11.2025 den 17.31): Jeg la også merke til denne. Camilla Sagen og kjæresten ble foreldre for første gang i august, så der har vi en liten familie på tre. Flere av hintene passer på Camilla. Flere av hintene passer også på Tiril Sjåstad Christiansen, siden hun og ektemannen nylig kjøpte et småbruk. Men de har tre barn. Jeg tror det er Camilla Sagen. Det med gårdsbruk og postmannen som kommer med brev. Det er jo tre par ski + et par miniski, og selv om de bare har en baby ennå, så kan de ha arvet for å bruke seinere.
NordicViking Skrevet mandag kl. 23:36 Forfatter #629 Skrevet mandag kl. 23:36 Villemy skrev (På 16.11.2025 den 21.34): Badeanda. Jeg har falt nedi et høøl. Kan "N" være tallet 2? Det førte meg til andreplassen i 71 grader Norge. Niklas Dyrhaug kom på 2.plass i kjendisversjonen og skal opp i ringene igjen og være med i team versjonen neste år, og blir da Norges tøffeste kjendis? 👀🤣 Han har også mistet lappen, han liker jakt og fisking, har startet padelhall i Bodø.. har krasjlandet, tok skulderen som senere stoppet karrieren. Har vært på flere tv-program og er/har vært ekspertkommentator på viaplay. Et søk på Niklas Dyrhaug og båt viser noen bilder av han i båt hvertfall 😆 så har jeg ikke kommet lenger.. Niklas Dyrhaug er absolutt en som må vurderes. Jeg trodde lenge at det var Tom Stiansen, men vi fikk vel brakt på det rene at han ikke har mistet lappen. Så da er det tre mulige kandidater som jeg ser (med mindre noe nytt plutselig dukker opp rundt neste sving), og det er Niklas Dyrhaug, Petter Northug og Kjetil Andre Aamodt. Alle har mistet lappen, alle har en kobling til Bodø, alle har krasjet, og alle har hatt skadeproblemer. 😄
Natttåke Skrevet mandag kl. 23:38 #630 Skrevet mandag kl. 23:38 I dag hadde Maren Teien Rørvik en hilsen fra Luring (hunden) i sosiale medier. Vår ungdom bemerket at det kan være et hint da luring nevnes i hintvideon.
Sukkerogkanel Skrevet i går, 06:44 #631 Skrevet i går, 06:44 NordicViking skrev (7 timer siden): Niklas Dyrhaug er absolutt en som må vurderes. Jeg trodde lenge at det var Tom Stiansen, men vi fikk vel brakt på det rene at han ikke har mistet lappen. Så da er det tre mulige kandidater som jeg ser (med mindre noe nytt plutselig dukker opp rundt neste sving), og det er Niklas Dyrhaug, Petter Northug og Kjetil Andre Aamodt. Alle har mistet lappen, alle har en kobling til Bodø, alle har krasjet, og alle har hatt skadeproblemer. 😄 Hadde det ikke vært for det med lappen, og stemmen (😂) så ville jeg fortsatt også hatt Henrik elvestad på lista 😂
SeBraHaHa Skrevet 16 timer siden #632 Skrevet 16 timer siden Kan bildene fra hintvideoen passe til deltagelsen til PelleK i Xfactor, og at han hentet inn som ekspert i Stjernekamp? Jeg ser ikke helt det tredje og siste, muligens et fyrtårn? Der har jeg ingen teori🤪
Zenhouse Skrevet 13 timer siden #633 Skrevet 13 timer siden SeBraHaHa skrev (2 timer siden): Kan bildene fra hintvideoen passe til deltagelsen til PelleK i Xfactor, og at han hentet inn som ekspert i Stjernekamp? Jeg ser ikke helt det tredje og siste, muligens et fyrtårn? Der har jeg ingen teori🤪 Han har deltatt i Skal vi danse. Vet ikke hvordan det passer inn med bildet? Jeg har ikke fulgt med på hintene , men stemmen til Brokkolien er hvertfall kliss lik PelleK. Så derfor tror jeg det er ham. 1
SeBraHaHa Skrevet 13 timer siden #634 Skrevet 13 timer siden Zenhouse skrev (18 minutter siden): Han har deltatt i Skal vi danse. Vet ikke hvordan det passer inn med bildet? Jeg har ikke fulgt med på hintene , men stemmen til Brokkolien er hvertfall kliss lik PelleK. Så derfor tror jeg det er ham. Ååja, kanskje det er det brokkoli i den røde dressen skal representere, Skal vi Danse. Det passer mye bedre en X-faktoren. Takk! 1
NordicViking Skrevet 7 timer siden Forfatter #635 Skrevet 7 timer siden SeBraHaHa skrev (5 timer siden): Ååja, kanskje det er det brokkoli i den røde dressen skal representere, Skal vi Danse. Det passer mye bedre en X-faktoren. Takk! PelleK hadde på seg en rød dress med hvite hjerter i en av dansene i sesong 11. Kanskje det er det som er linken/hintet? https://www.tv2.no/video/underholdning/katarina-pellek-og-samuel-danser-fellesdans-i-ska/20193873
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå