Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sh999 skrev (53 minutter siden):

Kan skrotnissen være Einar Nilssen ? ( tid for hjem) 

Jeg tenkte i går kveld at «rart ingen har gjetta ham enda». Det pleier være årlig. Og det er ikke noe dårlig gjett heller. Men Ballroom blitz-opptredenen hadde så mye selvtillit at jeg tror det er noen som er vant til å opptre på en scene. 

Skrevet

Vidar har også ei kone som er halvt islending, se derfor etter slike hint :)

Skrevet
Sh999 skrev (1 time siden):

Kan skrotnissen være Einar Nilssen ? ( tid for hjem) 

Vel det kunne forklart OL og Tallet 7 😋 

"Einar Nilsson (1891–1937) var en svensk friidrettsutøver. Han representerte Sverige under Sommer-OL 1912 i Stockholm, der han ble nummer 7 i kulestøt."

Og malepaletten. 

Men er andre hint jeg ikke får til å passe til han 🤔

Skrevet
solosuper93 skrev (13 timer siden):

Er det vanskeligere i år? 

Tidligere sesonger føler jeg det har vært overtydelig ila program 2 hvem som er bak samtlige masker. Nå er jeg mye mer usikker! 

Jeg er ikke så god til å høre på stemmene, men henger meg veldig opp i hintene. Registrerer at mange er skråsikre på PelleK og Vidar Magnussen. 
Det kan godt være, men jeg sliter veldig med hintene på begge to. 

Skrotnissen: Her klarer jeg bare å se en connection med «Roald Dahl» og «Elden Ring». Men i dagens hintvideo var det mye OL/Lillehammer ‘94 i monitor. Samt en rød Alfa Romeo, Bertone, et skilt med «Fueled by…» og et bilde av en mann? Slike ting har vært åpenbare hint i tidligere sesonger. Vet noen hvordan dette passer til Vidar Magnussen? 

Jeg sliter også med å skjønne OL (evt Lillehammer) og alle de forskjellige italienske bilene. 

• Liker 1
Skrevet
theusx skrev (12 minutter siden):

Jeg sliter også med å skjønne OL (evt Lillehammer) og alle de forskjellige italienske bilene. 

Rollen hans i Lilyhammer muligens 

Skrevet
theusx skrev (1 time siden):

"Einar Nilsson (1891–1937) var en svensk friidrettsutøver. Han representerte Sverige under Sommer-OL 1912 i Stockholm, der han ble nummer 7 i kulestøt."

Og malepaletten. 

Hva har Einar Nilssen med en svensk, død ol-utøver å gjøre?😅

• Liker 1
Skrevet
Matas skrev (5 minutter siden):

Hva har Einar Nilssen med en svensk, død ol-utøver å gjøre?😅

samme navn

Skrevet
Sukkerogkanel skrev (12 minutter siden):

Rollen hans i Lilyhammer muligens 

Har ikke sett Lilyhammer 😅

men fant bare at han har vært i én episode? tenkte det var for lite til å ha så mye hint om det. men hvem vet hva de vektlegger i hintene 😋

Skrevet
Sukkerogkanel skrev (4 timer siden):

Men man trenger ikke å ha lest her for å komme frem til samme gjett. Det er ikke sånn at det er bare denne tråden som har «fasiten»

Det har jeg ikke skrevet heller. Fullstendig klar over at dette kun er et av flere diskusjonsgrupper på nett. Usikker på hva du vil frem til.

Skrevet

Pleier det ikke alltid å være en person som småbarn kjenner igjen? Hvem er i såfall det i år? Maskorama er jo veldig populært fra 5 år og oppover 🙂

Politiker, idrettsutøver, youtuber, skuespiller/sanger, programleder og en små barn kjenner godt er vel ganske vanlig. Derfor lurer jeg på om hunden kan være noen fra barne-TV/film for barn el.l.

• Liker 2
Skrevet
Viki6 skrev (5 minutter siden):

Pleier det ikke alltid å være en person som småbarn kjenner igjen? Hvem er i såfall det i år? Maskorama er jo veldig populært fra 5 år og oppover 🙂

Politiker, idrettsutøver, youtuber, skuespiller/sanger, programleder og en små barn kjenner godt er vel ganske vanlig. Derfor lurer jeg på om hunden kan være noen fra barne-TV/film for barn el.l.

De fleste barn kjenner nok Vidar Magnussen fra Snøfall ❄️❄️❄️

Skrevet
Viki6 skrev (5 minutter siden):

Et barn her (ungt) trodde det var Daidalos som var skrotnissen. Altså Håvard Lillehei (eller hva han heter).

Skrevet
theusx skrev (1 time siden):

Har ikke sett Lilyhammer 😅

men fant bare at han har vært i én episode? tenkte det var for lite til å ha så mye hint om det. men hvem vet hva de vektlegger i hintene 😋

Nei det er nettopp det.. ofte ganske vagt 

Skrevet (endret)
theusx skrev (2 timer siden):

Og malepaletten. 

Redigert fordi jeg så at jeg  dumma meg ut 😆

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 1
Skrevet

Da hadde de tatt hintene litt vel langt hvis de hinter til andre personer bare fordi man har lignende navn 🙂 Hintene må jo gå i retning av den personen det gjelder.

• Liker 2
Skrevet
Viki6 skrev (2 timer siden):

Ina Svenningdal fra Jul i Svingen og Skam

Skrevet
SeBraHaHa skrev (1 minutt siden):

Ina Svenningdal fra Jul i Svingen og Skam

Jeg tenkte også det, men hunden sier den har hatt et eget program. Hun har ikke det.

Skrevet
Viki6 skrev (2 timer siden):

Håvard Lilleheie aka Daidalos 

• Nyttig 2
Skrevet
Natttåke skrev (11 minutter siden):

Jeg tenkte også det, men hunden sier den har hatt et eget program. Hun har ikke det.

Men så spørs det om alt de svarte på stemmer. De kan jo også svare ja/nei for å forvirre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...