Eggogbacon Skrevet lørdag kl. 20:59 #501 Skrevet lørdag kl. 20:59 NordicViking skrev (28 minutter siden): Hvilke hint mener du passer på disse? Kun basert på stemme!😅
FruR Skrevet lørdag kl. 21:00 #502 Skrevet lørdag kl. 21:00 (endret) Nordensparadis skrev (9 minutter siden): Orken er Sophie Elise. Ett av hintene var noe med at hun drømmer om steder der sola ikke går ned - midnattsol. Tror sangen hun sang i dag også er et hint. Badeanda er Isak Dreyer tror jeg. Måten han sier and på (ainj) er ikke bare bare for noen som ikke er fra nord å si. Han har helt sikkert mistet lappen og er vel fra Bodø? Hunden er Agnete Saba Marionetten trodde jeg var Maria Arredondo, men hun har vel julekonserter... Synes sangen beautiful av Christina Aguilera bygger opp om det å være stygg og misforstått ork hvertfall❤️ Men hvordan passer Nobelpris hintet med Sophie Elise? Endret lørdag kl. 21:00 av FruR
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:01 #503 Skrevet lørdag kl. 21:01 FruR skrev (Akkurat nå): Synes sangen beautiful av Christina Aguilera er bygger opp om det å være stygg og misforstått ork hvertfall❤️ Men hvordan passer Nobelpris hintet med Sophie Elise? Har ikke hun promotert lesing da? Kan hun ha lest Jon Fosse? Han fikk Nobelpris. 3
FruR Skrevet lørdag kl. 21:02 #504 Skrevet lørdag kl. 21:02 Natttåke skrev (Akkurat nå): Har ikke hun promotert lesing da? Kan hun ha lest Jon Fosse? Han fikk Nobelpris. Det er sant. Rimlig sikker på hun har lest Fosse også.
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:03 #505 Skrevet lørdag kl. 21:03 FruR skrev (Akkurat nå): Det er sant. Rimlig sikker på hun har lest Fosse også. Ok, da kan det passe
29_j Skrevet lørdag kl. 21:03 #506 Skrevet lørdag kl. 21:03 Tone passer seg utmerket i panelet forresten! Men jeg tror ikke Sofie Elise er med. Kan hun synge ? Christina Aquilera sangen ble for bra til at d kunne være henne.
NordicViking Skrevet lørdag kl. 21:04 Forfatter #507 Skrevet lørdag kl. 21:04 Natttåke skrev (20 minutter siden): Jeg måtte registrere meg siden jeg rett og slett ble veldig engasjert av en eneste ting. Jeg følger normalt ikke med på Maskorama, men vi så det i dag og jeg stoppa ved hundevalpen. Bakgrunnsfilmen hennes viser noen hus og jeg er hundreprosent sikker på at jeg har sett dem før. Kan de være et mulig hint? Noen som kan hjelpe meg? Jeg føler det som jeg har vært inni dem, men de kan naturligvis også ligne andre bygninger. Jeg mener da i musikkvideon hennes altså. Særlig sett i sammenheng med teksten tror jeg det er et hint. Tenker du på gården som vi får se i et oversiktsbilde? Den minner litt om gården til Jon Almaas, men det er ikke den. Et søk på Google Bilder gir ingen relevante treff. ...
Dupers Skrevet lørdag kl. 21:04 #508 Skrevet lørdag kl. 21:04 29_j skrev (Akkurat nå): Tone passer seg utmerket i panelet forresten! Men jeg tror ikke Sofie Elise er med. Kan hun synge ? Christina Aquilera sangen ble for bra til at d kunne være henne. Sophie elise har vel gitt ut en låt eller to? Forøvrig får ikke jeg orken til å stemme med henne, men har ingen bedre forslag heller
FruR Skrevet lørdag kl. 21:05 #509 Skrevet lørdag kl. 21:05 (endret) 29_j skrev (2 minutter siden): Tone passer seg utmerket i panelet forresten! Men jeg tror ikke Sofie Elise er med. Kan hun synge ? Christina Aquilera sangen ble for bra til at d kunne være henne. Hu har hatt platekontrakt. Bare søke henne opp det hun ga ut noen låter men har hun spilt i film? Orken svarte vel ja på å ha vært på kinolerretet? Endret lørdag kl. 21:06 av FruR
Dupers Skrevet lørdag kl. 21:05 #510 Skrevet lørdag kl. 21:05 Natttåke skrev (14 minutter siden): Ungene tror de stemmer da? Er det ikke stjernene ved siden av karakterene som er stemmer?
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:05 #511 Skrevet lørdag kl. 21:05 (endret) NordicViking skrev (1 minutt siden): Tenker du på gården som vi får se i et oversiktsbilde? Den minner litt om gården til Jon Almaas, men det er ikke den. Et søk på Google Bilder gir ingen relevante treff. ... Den vi ser bak valpen i musikkvideon i dag. Når den synger. Ja, det var en fin gjetning. Jeg har en sterk følelse av at jeg har sett den før. Takk for svar! Endret lørdag kl. 21:06 av Natttåke
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:06 #512 Skrevet lørdag kl. 21:06 Dupers skrev (Akkurat nå): Er det ikke stjernene ved siden av karakterene som er stemmer? Mulig, jeg ser den for første gang i dag og har aldri stemt.
29_j Skrevet lørdag kl. 21:08 #513 Skrevet lørdag kl. 21:08 FruR skrev (2 minutter siden): Hu har hatt platekontrakt. Bare søke henne opp det hun ga ut noen låter men har hun spilt i film? orken svarte vel ja på å ha vært på kinolerretet? Jeg tenkte plutselig på Caroline berg Eriksen jeg 🫣
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:09 #514 Skrevet lørdag kl. 21:09 29_j skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte plutselig på Caroline berg Eriksen jeg 🫣 Har hun vært med i filmer da?
NordicViking Skrevet lørdag kl. 21:09 Forfatter #515 Skrevet lørdag kl. 21:09 FruR skrev (8 minutter siden): Synes sangen beautiful av Christina Aguilera bygger opp om det å være stygg og misforstått ork hvertfall❤️ Men hvordan passer Nobelpris hintet med Sophie Elise? Rebusen fra Orken var NOBELPRIS. Sophie Elise var gjest ved Nobels fredsprisutdeling i 2017, hvor hun dekket arrangementet for sin blogg. Hun var invitert i Rema 1000 sin losje som en takk for jobben de hadde gjort sammen det siste året. Hun skrev om dette på bloggen sin. https://sophieelise.blogg.no/1513168924_nobels_fredspris_2017.html Hun la også ut et bilde på Facebook om dette. https://www.facebook.com/sophieelise.no/posts/nobels-fredspris-2017-med-min-kjærlighet-️/1528556013901473/ ..
29_j Skrevet lørdag kl. 21:13 #516 Skrevet lørdag kl. 21:13 Natttåke skrev (2 minutter siden): Har hun vært med i filmer da? Aner ikke, er vel bare teaterforestillinger. Tenkte på merionetten. (Jeg er ikke 29 som står her), er 38 og tror denne personen er på min alder ish. Tenkte bare på henne nå.
Gentleman59 Skrevet lørdag kl. 21:14 #517 Skrevet lørdag kl. 21:14 NordicViking skrev (På 12.10.2025 den 16.59): Noen som gleder seg til en ny sesong med Maskorama? Det er "bare" fire uker igjen til premieren på sesong 6 (lørdag 8. november klokken 19:45), og NRK har sluppet den første traileren. Den gir riktignok ingen hint om hvilke masker vi får se, men er mer en påminnelse om at en ny sesong er rett rundt hjørnet. En nyhet vet vi imidlertid, og det er at Tone Damli overtar som detektiv etter Marion Ravn. Så det er bare å gjøre klart popcorn og noe godt å drikke, og forberede seg til å løse årets gåter. 😁 ... https://tv.nrk.no/serie/maskorama/sesong/ekstramateriale/episode/KMNO10030725 M66: Det er langt mer interessant å se på maling som tørker ekstra sakte. Maskorama er søppel-tv. 1
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:15 #518 Skrevet lørdag kl. 21:15 29_j skrev (1 minutt siden): Aner ikke, er vel bare teaterforestillinger. Tenkte på merionetten. (Jeg er ikke 29 som står her), er 38 og tror denne personen er på min alder ish. Tenkte bare på henne nå. Mhm. Jeg vet ikke om Caroline er en sanger da, men danse kan hun.
Natttåke Skrevet lørdag kl. 21:17 #519 Skrevet lørdag kl. 21:17 Valpens sang er også Hometown glory, derfor tror jeg bakgrunnen er et massivt hint ennå. Prøver å finne ut av nå.
Dupers Skrevet lørdag kl. 21:18 #520 Skrevet lørdag kl. 21:18 Natttåke skrev (Akkurat nå): Valpens sang er også Hometown glory, derfor tror jeg bakgrunnen er et massivt hint ennå. Prøver å finne ut av nå. Kan det være noen fra oppedal, eller andre stedsnavn som starter med oppe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå