abracadabra Skrevet lørdag kl. 19:29 #441 Skrevet lørdag kl. 19:29 Garantert Northug. Hørte det på stemmen fra starten også, egentlig. Veldig likt når man hører han synge ellers 😅 Så: PelleK - Brokkolien Sophie Elise - Orken Petter Northug - Badeanda
anonyma123 Skrevet lørdag kl. 19:29 #442 Skrevet lørdag kl. 19:29 Det er noe kjent med stemmen til Marionetten… trodde det var Mira C sist. Men hørte ikke det i dag.
NordicViking Skrevet lørdag kl. 19:29 Forfatter #443 Skrevet lørdag kl. 19:29 Variert skydekke skrev (2 minutter siden): Stemmen til badeanda er ikke Northug. Av de som har blitt nevnt, så ligner stemmen mest på Lasse Kjus. Og Lasse Kjus har mistet lappen. https://www.nettavisen.no/sport/kjus-fratatt-lappen/s/12-95-214899 1 1
KTK Skrevet lørdag kl. 19:29 #444 Skrevet lørdag kl. 19:29 Variert skydekke skrev (Akkurat nå): Stemmen til badeanda er ikke Northug. Av de som har blitt nevnt, så ligner stemmen mest på Lasse Kjus. Akkurat den er jeg enig i, om så ikke Lasse Kjus, så lignet vel ikke stemmen på Northug? I tilegg tenker jeg at de norske flaggene symboliserer storslalåm, og ikke langrenn? Men han svarte ja på så mye Tone stilte spørsmål til, som om hun visste det var Northug. 1
KTK Skrevet lørdag kl. 19:30 #445 Skrevet lørdag kl. 19:30 Variert skydekke skrev (Akkurat nå): Stemmen til badeanda er ikke Northug. Av de som har blitt nevnt, så ligner stemmen mest på Lasse Kjus. Akkurat den er jeg enig i, om så ikke Lasse Kjus, så lignet vel ikke stemmen på Northug? I tilegg tenker jeg at de norske flaggene symboliserer storslalåm, og ikke langrenn? Men han svarte ja på så mye Tone stilte spørsmål til, som om hun visste det var Northug.
Variert skydekke Skrevet lørdag kl. 19:32 #446 Skrevet lørdag kl. 19:32 Syns det var et veldig fornuftig forslag med Ulrikke Falch som Marionetten. 1
Villemy Skrevet lørdag kl. 19:32 #447 Skrevet lørdag kl. 19:32 Badeanda. Wild guess, men tenkte brått på Tommy Steine? 😅
Variert skydekke Skrevet lørdag kl. 19:34 #448 Skrevet lørdag kl. 19:34 Skrotnissen er veldig tydelig Vidar Magnussen, ja! 3
Anonyym97 Skrevet lørdag kl. 19:34 #449 Skrevet lørdag kl. 19:34 (endret) Skrotnissen Tommy Sharif 😂 Endret lørdag kl. 19:34 av Anonyym97 1
KTK Skrevet lørdag kl. 19:34 #450 Skrevet lørdag kl. 19:34 Noen som vet om Skrotnissen prater trøndersk, eller om han gjør seg til?
abracadabra Skrevet lørdag kl. 19:35 #451 Skrevet lørdag kl. 19:35 Jeg hører Vidar Magnussen i Skrotnissen, altså 6
Millaz Skrevet lørdag kl. 19:35 #452 Skrevet lørdag kl. 19:35 KTK skrev (4 minutter siden): Akkurat den er jeg enig i, om så ikke Lasse Kjus, så lignet vel ikke stemmen på Northug? I tilegg tenker jeg at de norske flaggene symboliserer storslalåm, og ikke langrenn? Men han svarte ja på så mye Tone stilte spørsmål til, som om hun visste det var Northug. Hans Petter Buraas har også mistet lappen Og han kjørte vel storslalåm lom 2
anonyma123 Skrevet lørdag kl. 19:36 #453 Skrevet lørdag kl. 19:36 abracadabra skrev (Akkurat nå): Jeg hører Vidar Magnussen i Skrotnissen, altså Jeg trodde han var bedre på å synge. De fleste som har gått på Teaterhøgskolen kan å synge.
Sigrid<3 Skrevet lørdag kl. 19:37 #455 Skrevet lørdag kl. 19:37 KTK skrev (1 minutt siden): Noen som vet om Skrotnissen prater trøndersk, eller om han gjør seg til? Jeg er trønder og synes ikke han snakker realistisk. Det kan jo hende han er trønder som gjør seg til, men jeg tror nok ikke han snakker sånn til vanlig 2 1
FruR Skrevet lørdag kl. 19:38 #456 Skrevet lørdag kl. 19:38 (endret) Tenkt litt på Aurora Aksnes som ork men sangstemme matcher vel ikke helt. Endret lørdag kl. 20:05 av FruR
KTK Skrevet lørdag kl. 19:38 #457 Skrevet lørdag kl. 19:38 Millaz skrev (Akkurat nå): Hans Petter Buraas har også mistet lappen Og han kjørte vel storslalåm lom Det gjorde han, han var spesialist i vanlig slalåm, men mange i enten slalåm eller storslalåm var med i begge deler, i tilegg stilte Buraas med i Kombi, som er en øvelse med både slalåm og storslalåm.
Variert skydekke Skrevet lørdag kl. 19:38 #458 Skrevet lørdag kl. 19:38 anonyma123 skrev (1 minutt siden): Jeg trodde han var bedre på å synge. De fleste som har gått på Teaterhøgskolen kan å synge. Ja, han kan synge, så han gjør seg nok til og velger sanger som ikke passer stemmen hans. 2
CrazyCatLady2500 Skrevet lørdag kl. 19:39 #459 Skrevet lørdag kl. 19:39 La dere merke til Tiki 100-tastaturet?! Vidar Magnussen har spilt i Kon Tiki. 3
KTK Skrevet lørdag kl. 19:40 #460 Skrevet lørdag kl. 19:40 Sigrid<3 skrev (1 minutt siden): Jeg er trønder og synes ikke han snakker realistisk. Det kan jo hende han er trønder som gjør seg til, men jeg tror nok ikke han snakker sånn til vanlig Enig, jeg er ikke trønder, men fra Innlandet, når folk snakker bredt her så hører jeg det ganske tydelig og vet forskjellene, men på Maskorama kan det være at man tuller med dialektene og da er jeg usikker selv på min egen dialekt 🙂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå