Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Garantert Northug. Hørte det på stemmen fra starten også, egentlig. Veldig likt når man hører han synge ellers 😅

Så:

PelleK - Brokkolien

Sophie Elise - Orken

Petter Northug - Badeanda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe kjent med stemmen til Marionetten… trodde det var Mira C sist. Men hørte ikke det i dag. 

Skrevet
Variert skydekke skrev (Akkurat nå):

Stemmen til badeanda er ikke Northug. Av de som har blitt nevnt, så ligner stemmen mest på Lasse Kjus. 

Akkurat den er jeg enig i, om så ikke Lasse Kjus, så lignet vel ikke stemmen på Northug? I tilegg tenker jeg at de norske flaggene symboliserer storslalåm, og ikke langrenn? Men han svarte ja på så mye Tone stilte spørsmål til, som om hun visste det var Northug.

• Liker 1
Skrevet
Variert skydekke skrev (Akkurat nå):

Stemmen til badeanda er ikke Northug. Av de som har blitt nevnt, så ligner stemmen mest på Lasse Kjus. 

Akkurat den er jeg enig i, om så ikke Lasse Kjus, så lignet vel ikke stemmen på Northug? I tilegg tenker jeg at de norske flaggene symboliserer storslalåm, og ikke langrenn? Men han svarte ja på så mye Tone stilte spørsmål til, som om hun visste det var Northug.

Skrevet

Syns det var et veldig fornuftig forslag med Ulrikke Falch som Marionetten.

• Liker 1
Skrevet

Badeanda. Wild guess, men tenkte brått på Tommy Steine? 😅

Skrevet

Skrotnissen er veldig tydelig Vidar Magnussen, ja!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Skrotnissen Tommy Sharif 😂

Endret av Anonyym97
  • Hjerte 1
Skrevet

Noen som vet om Skrotnissen prater trøndersk, eller om han gjør seg til?

Skrevet

Jeg hører Vidar Magnussen i Skrotnissen, altså

• Liker 6
Skrevet
KTK skrev (4 minutter siden):

Hans Petter Buraas har også mistet lappen

Og han kjørte vel storslalåm 

lom

• Liker 2
Skrevet
abracadabra skrev (Akkurat nå):

Jeg hører Vidar Magnussen i Skrotnissen, altså

Jeg trodde han var bedre på å synge. De fleste som har gått på Teaterhøgskolen kan å synge. 

Skrevet

Var det en bergenser der eller🤪

Skrevet
KTK skrev (1 minutt siden):

Noen som vet om Skrotnissen prater trøndersk, eller om han gjør seg til?

Jeg er trønder og synes ikke han snakker realistisk. Det kan jo hende han er trønder som gjør seg til, men jeg tror nok ikke han snakker sånn til vanlig

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tenkt litt på Aurora Aksnes som ork men sangstemme matcher vel ikke helt. 

Endret av FruR
Skrevet
Millaz skrev (Akkurat nå):

Hans Petter Buraas har også mistet lappen

Og han kjørte vel storslalåm 

lom

Det gjorde han, han var spesialist i vanlig slalåm, men mange i enten slalåm eller storslalåm var med i begge deler, i tilegg stilte Buraas med i Kombi, som er en øvelse med både slalåm og storslalåm.

Skrevet
anonyma123 skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde han var bedre på å synge. De fleste som har gått på Teaterhøgskolen kan å synge. 

Ja, han kan synge, så han gjør seg nok til og velger sanger som ikke passer stemmen hans.

• Liker 2
Skrevet

La dere merke til Tiki 100-tastaturet?! Vidar Magnussen har spilt i Kon Tiki. 

• Liker 3
Skrevet
Sigrid<3 skrev (1 minutt siden):

Jeg er trønder og synes ikke han snakker realistisk. Det kan jo hende han er trønder som gjør seg til, men jeg tror nok ikke han snakker sånn til vanlig

Enig, jeg er ikke trønder, men fra Innlandet, når folk snakker bredt her så hører jeg det ganske tydelig og vet forskjellene, men på Maskorama kan det være at man tuller med dialektene og da er jeg usikker selv på min egen dialekt 🙂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...