Nysgjerrigpernille Skrevet 9. november #241 Skrevet 9. november Janmar skrev (3 timer siden): Jeg er helt sikker på Camilla Sagen som var en av frierne i Jakten. Og hun jobber jo i tv2 og har Jack Russel hund. Hun har ingen Jack Russel, det er broren hennes sin hun er avbildet med på insta. Camilla hadde tidligere Basse som var en Basset, de to hundetypene hun og Marcus har nå er heller ikke JR.
FruR Skrevet 9. november #242 Skrevet 9. november fuerza skrev (7 timer siden): Jeg tror det er Emilie Nereng Voe. Aner ikke om stemmen passer, men hintene gjør det. Hun elsker å løpe, virker å være energisk, virker uskyldig, men kan også si i fra. Hun fronter sunn mat. Og huset til moren hennes ligger landlig til, akkurat som huset i hintvideoen. Kanskje hun er oppvokst på gård 🤷♀️ Hun har jo vært med før men det er vel sikkert ikke umulig å være med flere sesonger altså. 1
FruR Skrevet 9. november #243 Skrevet 9. november Duff skrev (9 timer siden): Isak Dreyer? Tenkte på han som badanda jeg også
FruR Skrevet 9. november #244 Skrevet 9. november (endret) Kan brokkolien være Cengiz Al? Endret 9. november av FruR
Peggy-Lovise Skrevet 9. november #245 Skrevet 9. november FruR skrev (43 minutter siden): Kan brokkolien være Cengiz Al? Han er vel dommer på Skal vi danse? 5
FruR Skrevet 9. november #246 Skrevet 9. november Peggy-Lovise skrev (1 minutt siden): Han er vel dommer på Skal vi danse? Går de live samtidig? Eller er det mulig å være på begge?
SeBraHaHa Skrevet 9. november #247 Skrevet 9. november Vi må også huske at dette er et familieprogram, så det kan like godt være Kaptein Sabeltann i Anda 😆
FruR Skrevet 9. november #248 Skrevet 9. november (endret) Kaffe(vimse) kopp skrev (8 timer siden): Vet at jeg har skrevet det før, men husk at kostymene blir laget før de finner deltakere, så får deltakerne velge mellom ulike kostymer, så blir det lagt på personlige detaljer og hint etterpå. Ja jeg hørte også hva Tone sa om fisken hun var og ser at det ikke nødvendigvis er knytta til henne men Linnea Myhre har vel sagt at hun ikke kunne vært med hvis hun hadde annet kostyme ( men mulig det var litt humor altså) men en Furby lignende sak føltes veldig henne men … 🤔 Samme som fugleskremsel ga assosiasjon til bønder og landet og igjen til Senterpartiet og kunne virke som noe som passet bra til han som skjulte seg bak maska der men kanskje jeg tenker feil.. og gladfisken speilte humøret og positiviteten Tone har selv om fisk ikke er typisk henne? Ville vært rart om Linnea var gladfisk for eksempel? Endret 9. november av FruR 1
Ninaen Skrevet 9. november #249 Skrevet 9. november FruR skrev (2 timer siden): Går de live samtidig? Eller er det mulig å være på begge? De går live helt likt ja. Jeg løste den samtidighetskonflikten ved å se Maskorama direkte, så starte på SVD og hoppe over reklamen, og tok igjen direktesendingen kort tid ut i siste delen der. 😅 Men det betyr at absolutt alle som er og har vært involvert i SVD, inkludert jubileumsgjestene i går, er utelukka fra Maskorama. 6
Sukkerogkanel Skrevet 9. november #252 Skrevet 9. november Ifyousayso skrev (29 minutter siden): Synes Badeanda høres ut som Petter Northug Kan absolutt være han
Cookie123 Skrevet 9. november #253 Skrevet 9. november Jeg HØRTE Aurora Gude som Hybelkaninen, men der tok jeg feil. 😉 Veldig sporty av kulturministeren å delta, selv om hun absolutt IKKE kan synge! 🙂 2
MiniMjau Skrevet 9. november #254 Skrevet 9. november NordicViking skrev (13 timer siden): Tror det er en slags konkurranse om hvem som klikker på den flest ganger. Og om hvem som er tålmodig nok til å klikke og klikke og klikke og klikke....... Jeg klikket over 500 ganger, og fikk se diamanten endre farge flere ganger. I tillegg kom det kommentarer underveis. Så det hele er nok bare for moro skyld. For å holde unga opptatt med noe?🤣 2
Sukkerogkanel Skrevet 9. november #255 Skrevet 9. november Litt gøy at ikke alle har fasit på alle etter første progn 1
Djækklåsst Skrevet 9. november #256 Skrevet 9. november Sukkerogkanel skrev (10 minutter siden): Litt gøy at ikke alle har fasit på alle etter første progn Ja, i fjor var vel alle avslørt kort tid etter første sending. 2
Djækklåsst Skrevet 9. november #257 Skrevet 9. november Etterforskeren skrev (13 timer siden): Pelle K er låtskriver og gjør cover låter. Jeg er 100 % sikker på at han er bak Brokkolien. https://open.spotify.com/artist/1qLwXsUtyW2Ba2Iotg4gE3?si=5DTtCHBQRNeqGCHQ0LWEuw https://m.youtube.com/@pellekofficial/videos Jeg ante knapt hvem han var, men når så mange så mange steder sier de er 100 % sikre, så er det enten: 1) En konspirasjon hvor lassevis av folk overalt prøver å lure folket til å tro at denne PelleK skjuler seg bak Brokkolien 2) Det er PelleK Ergo er det ham, siden 1) er utenkelig.
SeBraHaHa Skrevet 9. november #258 Skrevet 9. november (endret) Kan Marionetten være Agnete Saba? Skrotnissen- Vidar Magnussen Hunden- Lene Aleksander Ork: Aurora Aksnes Endret 9. november av SeBraHaHa La til flere.. 1
Djækklåsst Skrevet 9. november #259 Skrevet 9. november SeBraHaHa skrev (1 minutt siden): Kan Marionetten være Agnete Saba? Agnete Saba som prøver å herme etter Gyda Oddekalv sin rapping? Ingenting er umulig.
Sukkerogkanel Skrevet 9. november #260 Skrevet 9. november Djækklåsst skrev (30 minutter siden): Jeg ante knapt hvem han var, men når så mange så mange steder sier de er 100 % sikre, så er det enten: 1) En konspirasjon hvor lassevis av folk overalt prøver å lure folket til å tro at denne PelleK skjuler seg bak Brokkolien 2) Det er PelleK Ergo er det ham, siden 1) er utenkelig. Er ikke han en sånn YouTube fyr alle gjetter hver sesong? Heller aldri hørt om han eller skjønner hvorfor de skulle velge en sånn type «kjendis»? leste noen sa han var overdrevent opptatt av brokkoli og bare det gjør jo at det hele blir for obvious isåfall 😜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå