Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ginny skrev (1 time siden):

Aha! Jeg vet ikke hvem PelleK er, men da har dere sikkert rett 😊

Søk han opp på Spotify 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Per Fredrik Åsly spiser enorme mengder brokkoli og har identisk stemme  

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
MiniMjau skrev (26 minutter siden):

Den diamanten ligger helt nederst på siden, under maskene. Skjønner ikke hva den gjør, men ungene har klikka masse🤣

Tror det er en slags konkurranse om hvem som klikker på den flest ganger. Og om hvem som er tålmodig nok til å klikke og klikke og klikke og klikke....... Jeg klikket over 500 ganger, og fikk se diamanten endre farge flere ganger. I tillegg kom det kommentarer underveis. Så det hele er nok bare for moro skyld. 

• Liker 1
Skrevet

Min tanke på brokkolien er Bård Ylvisåker. Syns stemmen var ganske kjent. Også spiller han en del Farming Simulator. 

Skrevet

Med en gang jeg hørte stemmen til Brokkolien så tenkte jeg på Vegard Ylvisåker, men det eneste hintet jeg kan se passer til Brokkoli er det krøllete håret hans 😛  Evt. sjakkbrikke - har ikke en av Ylvisbrødrene kommentert sjakk på NRK eller blander jeg med noen?

Har aldri hørt om Pellek før, men måtte søke han opp og ja - stemmen er ganske lik. Så det kan like godt være han.

Badeanden er jeg enig med Tete kan være Grunde, jeg tenkte det med en gang da de hadde introduksjonsvideoen, han har vel drevet med svømming sånn konkurransemessig og blir oppfattet som ganske tøysete. Badeanden virker å være en litt tøysete person.

Orken tror jeg kan være Ingeborg Helldal, sommerfuglene kan hinte til Eurovision og Adresseprogrammet (har ialfalll vært logo et år), paljettkkjolen var ganske Eurovision og sangvalget Abba kan være nok et hint til det. Orken er jo litt mystisk og skummel og mange trodde jo Nøkken var Ingeborg. Og stemmen tror jeg kan passe.

• Nyttig 1
Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Tror jeg har hørt stemmen til hundevalpen før. Men hvem kan det være? 

Jeg tror det er Emilie Nereng Voe.

Aner ikke om stemmen passer, men hintene gjør det. Hun elsker å løpe, virker å være energisk, virker uskyldig, men kan også si i fra. Hun fronter sunn mat. Og huset til moren hennes ligger landlig til, akkurat som huset i hintvideoen. Kanskje hun er oppvokst på gård 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
fuerza skrev (1 minutt siden):

Aner ikke om stemmen passer, men hintene gjør det. Hun elsker å løpe, virker å være energisk, virker uskyldig, men kan også si i fra. Hun fronter sunn mat. Og huset til moren hennes ligger landlig til, akkurat som huset i hintvideoen. Kanskje hun er oppvokst på gård 🤷‍♀️

Hun var «Vampyren» i Maskorama i fjor.

• Liker 5
Skrevet
fuerza skrev (1 minutt siden):

Var hun ikke med i fjor?

• Liker 2
Skrevet
missmcbeal skrev (3 minutter siden):

Var hun ikke med i fjor?

Ååh, har ikke sett de forrige sesongene 🙈 jeg var så sikker på at jeg hadde rett, men da er det nok ikke henne som er hundevalpen likevel..

Skrevet

Vet at jeg har skrevet det før, men husk at kostymene blir laget før de finner deltakere, så får deltakerne velge mellom ulike kostymer, så blir det lagt på personlige detaljer og hint etterpå. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Camilla Sagen neppe med, nettopp fått barn. 

• Liker 4
Skrevet

Men trodde ikke de lager kostymer som passer til deltakerne? Trodde kostymene blir planlagt og laget før de bestemmer hvem som skal være deltakere? Mtp PelleK og brokkolien.. 

• Nyttig 2
Skrevet
Kaffe(vimse) kopp skrev (42 minutter siden):

Vet at jeg har skrevet det før, men husk at kostymene blir laget før de finner deltakere, så får deltakerne velge mellom ulike kostymer, så blir det lagt på personlige detaljer og hint etterpå. 

Mrs Kaizer skrev (6 minutter siden):

Men trodde ikke de lager kostymer som passer til deltakerne? Trodde kostymene blir planlagt og laget før de bestemmer hvem som skal være deltakere? Mtp PelleK og brokkolien.. 

Tenker dette er viktig å ha med seg i bakhodet, ja. Samme som Tone sa i fht. gladfisken som var hennes kostyme, men som ikke har noe med henne å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Synd ikke Marion er med i år. Likte henne i dommerpanelet. Hun gjør seg bedre på tv😊 Synd det ikke er mer fokus på stemmene til de som er bak maskene. 

• Liker 1
Skrevet
Frøken fjong skrev (13 timer siden):

Jeg tror Badeanda er en av Berserk-gutta. Alex Rosen eller Jarle Andhøy. Den er rocka, maritim, rampete, og nevner at den kan gå berserk 

Enig! Ender er jo en typisk rekvisitt som brukes i "kongen befaler" også, hvor han var med :nikke:

Skrevet

Kan hundevalpen være Linni Meister? Kunne minne litt om henne når hun snakket..

Skrevet
Viki6 skrev (2 timer siden):

Tviler på at Marion er med. Hun skal vel være programleder i The Voice nå, pluss at hun nettopp har turnert i utlandet med M2M.

M2M spiller i Tokyo (tror jeg det var) lørdag 22. november så hun er utelukket. 

• Liker 2
Skrevet
refill skrev (10 minutter siden):

M2M spiller i Tokyo (tror jeg det var) lørdag 22. november så hun er utelukket. 

De spiller i Bangkok den datoen. 

Skrevet
Mrs Kaizer skrev (1 time siden):

Jo, det stemmer at kostymenekonseptene er ferdige, og at deltakerne velger fra utvalget når de takker ja til å være med. Så her tror jeg rett og slett at Pelle K har hatt skikkelig flaks, og at Brokkolien såklart måtte velges av han ettersom det var en tilgjengelig figur. Han spiser MENGDER med brokkoli, så da syntes han nok det var gøy å vege denne karakteren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...