Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tulla1982 skrev (Akkurat nå):

Hva er vitsen med den teite gongongen 🙄

Irriterende

Fader så j irriterende. Skjønner ikke vitsen jeg heller. Men visste det ble i dag!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tulla1982 skrev (3 minutter siden):

Hva er vitsen med den teite gongongen 🙄

Irriterende

Jeg er enig! Da sparer de seg vel for arbeidet med en ekstra deltager, men jeg vil heller ha med en ekstra og at en person ryker ut hver gang.

• Liker 3
Skrevet

Synes det er verre at det sitter voksne folk og stemmer på et barne-show som om det skulle være The Voice. Kristian Ødegård burde vunnet i fjor.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
abesedeeeffge skrev (2 minutter siden):

Synes det er verre at det sitter voksne folk og stemmer på et barne-show som om det skulle være The Voice. Kristian Ødegård burde vunnet i fjor.

Regner med at du sitter å ser på da siden du vet deltagere og hvem som burde ha vunnet? 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
abesedeeeffge skrev (5 minutter siden):

Det er ikke barneshow men familie. Og hvorfor er det så ille at voksne folk engasjerer seg? Syns det bare er fint jeg.

• Liker 9
Skrevet

Marionetten - Kan det være Amanda Delara? 

• Hjerte 1
Skrevet

Og kan Marionetten være Triana?

• Liker 1
Skrevet

Håper det er noen andre enn politikere denne gangen! Jeg kjente ikke til kulturministeren sist. Håper på flere kjente ansikt. 

Er litt blank på alle men mulig skrotnissen kan være Westerlin. Han "flyttet" nettopp til Island 🫡🤔

• Liker 1
Skrevet
Eggogbacon skrev (Akkurat nå):

Mulig mulig 

Skrevet
Eggogbacon skrev (6 minutter siden):

Kan Sval være orken?

Eggogbacon skrev (2 minutter siden):

Hvilke hint mener du passer på disse?

Skrevet (endret)

Jeg måtte registrere meg siden jeg rett og slett ble veldig engasjert av en eneste ting. Jeg følger normalt ikke med på Maskorama, men vi så det i dag og jeg stoppa ved hundevalpen. Bakgrunnsfilmen hennes viser noen hus og jeg er hundreprosent sikker på at jeg har sett dem før. Kan de være et mulig hint?  Noen som kan hjelpe meg? Jeg føler det som jeg har vært inni dem, men de kan naturligvis også ligne andre bygninger. 

Jeg mener da i musikkvideon hennes altså. Særlig sett i sammenheng med teksten tror jeg det er et hint.

Endret av Natttåke
Skrevet

Gaske innlysende at dette programmet er rigget fra A til Å dessverre. Alt er nøye planlagt, inkl. gongongen. Notatene til Stoltenberg viste jo også at de vet alt på forhåond. Spørsmålene som skal stilles er bestemt, og svarene er allerede gitt.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiger Jack skrev (Akkurat nå):

Gaske innlysende at dette programmet er rigget fra A til Å dessverre. Alt er nøye planlagt, inkl. gongongen. Notatene til Stoltenberg viste jo også at de vet alt på forhåond. Spørsmålene som skal stilles er bestemt, og svarene er allerede gitt.

Ja, beat for beat, osv var også det. Husker hvor sjokka vi ble da vi oppdaget det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tiger Jack skrev (2 minutter siden):

Se på det som ren underholdning, er jo ikke blodseriøs konkurranse uansett.

• Liker 8
Skrevet

Noen som har fått med seg hva den diamanten man kan trykke på inne på maskorama siden egentlig er?

Skrevet

Tror Hundevalpen er Nora Svenningsen, som Tete var innom. 

• Liker 1
Skrevet
Dupers skrev (1 minutt siden):

Noen som har fått med seg hva den diamanten man kan trykke på inne på maskorama siden egentlig er?

Ungene tror de stemmer da?

Skrevet

Orken er Sophie Elise. Ett av hintene var noe med at hun drømmer om steder der sola ikke går ned - midnattsol. Tror sangen hun sang i dag også er et hint. 

Badeanda er Isak Dreyer tror jeg. Måten han sier and på (ainj) er ikke bare bare for noen som ikke er fra nord å si. Han har helt sikkert mistet lappen og er vel fra Bodø? 

Hunden er Agnete Saba

Marionetten trodde jeg var Maria Arredondo, men hun har vel julekonserter... 

• Liker 2
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden):

Tror Hundevalpen er Nora Svenningsen, som Tete var innom. 

Kommer hun fra gård? Jamfør bakgrunnen i dag. Den var og delvis nedtona. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...