Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som gleder seg til en ny sesong med Maskorama?  :juhu:

Det er "bare" fire uker igjen til premieren på sesong 6 (lørdag 8. november klokken 19:45), og NRK har sluppet den første traileren. Den gir riktignok ingen hint om hvilke masker vi får se, men er mer en påminnelse om at en ny sesong er rett rundt hjørnet. En nyhet vet vi imidlertid, og det er at Tone Damli overtar som detektiv etter Marion Ravn. 

Så det er bare å gjøre klart popcorn og noe godt å drikke, og forberede seg til å løse årets gåter.   :popcorn: 😁

...

https://tv.nrk.no/serie/maskorama/sesong/ekstramateriale/episode/KMNO10030725

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NordicViking skrev (19 timer siden):

Det er "bare" fire uker igjen til premieren på sesong 6 (lørdag 8. november klokken 19:45), og NRK har sluppet den første traileren. Den gir riktignok ingen hint om hvilke masker vi får se, men er mer en påminnelse om at en ny sesong er rett rundt hjørnet. En nyhet vet vi imidlertid, og det er at Tone Damli overtar som detektiv etter Marion Ravn. 

Så det er bare å gjøre klart popcorn og noe godt å drikke, og forberede seg til å løse årets gåter.   :popcorn: 😁

...

Pleier de ikke å legge ut maskene en stund før? Håper de gjør det i år og men det nærmer seg jo nå

• Liker 1
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (11 timer siden):

Pleier de ikke å legge ut maskene en stund før? Håper de gjør det i år og men det nærmer seg jo nå

I fjor la de ut en teaser/trailer den 16. og 18. oktober - dvs. tre uker før premieren, så årets masker må være like rundt hjørnet. Jeg vil anta at det skjer noe denne helgen.  :hyper:

Skrevet
NordicViking skrev (På 12.10.2025 den 16.59):

...

Skrekk og gru for en forferdelig endring.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ulrikke får bli med i år også. Dette er kostymet.

image.png.7d090cee23c8b5085ce711eb4cfa1410.png

• Hjerte 1
Skrevet

Gjetter på Kari Jaquesson i Brokkolien :sjenert: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hode mitt når jeg ser Brokkolien:

Brokkoli, opprinnelse Italia…

Norsk-italiensk sanger= Alessandra.

Kokk med hjerte for det Italienske kjøkken= Christer Rødseth

Jaja, da er vi gang🤯😆✏️🧑‍💻📝📋

IMG_1234.jpeg

Endret av SeBraHaHa
Rettelse av ord
  • Liker 3
Skrevet
SeBraHaHa skrev (13 timer siden):

Hode mitt når jeg ser Brokkolien:

Brokkoli, opprinnelse Italia…

Norsk-italiensk sanger= Alessandra.

Kokk med hjerte for det Italienske kjøkken= Christer Rødseth

Jaja, da er vi gang🤯😆✏️🧑‍💻📝📋

IMG_1234.jpeg

Hehe med din assosiasjon til Italia, så spinner jeg videre og ser på «håret» til brokkoli og tenker på en av disse funkygine-brødrene eller David mokel🤣

Skrevet

Kan det hende Marion er i en av de maskene i år, etter som hun ikke er dommer? Hun har vel ytret at det hadde vært gøy å være med som deltaker før.

• Liker 2
Skrevet

Brokkolien dro meg rett til PelleK

• Liker 11
Skrevet
Crêpes skrev (3 timer siden):

Samme her! Fyren spiser jo brokkoli daglig (dokumentert på snap), og synge kan han!

• Liker 2
Skrevet
Crêpes skrev (4 timer siden):

Sant! Om Brokkolien leverer sterkt sangmessig er Pelle-K absolutt et bra gjett. 

Han er jo veldig dyktig, han kan godt få litt mer tv-tid (hvert fall mer enn Kari Jaquesson som jeg på fleip fjettet 😂😂)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Beyond the Scoop
Skrevet

Jeg skulle ønske at det var slik at den som måtte la maska falle, var den som var flest hadde gjettet riktig. 

Skrevet

Ser det bare er 7 stk i år og. Betyr det at det er den teite gongen igjen da? Skulle ønske det heller var at ingen gikk ut første program feks

• Liker 13
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (15 timer siden):

https://www.nrk.no/kultur/disse-skal-vaere-med-i-maskorama-1.17614524

Ganske diffust, men her kan man kanskje få noen hint ift alder?

Føler litt at skrotnissen og bade anda er litt «voksne» hvertfall. 🤔

Har prøvd å finne ut om skjoldet på brystet til Badeanda kunne være et spor, men har ikke funnet noe som peker i en bestemt retning. Ser det er et anker der, som kanskje kunne hinte om noe maritimt. 🦆

..

0Badeanda02.jpg

Skrevet
NordicViking skrev (8 timer siden):

Har prøvd å finne ut om skjoldet på brystet til Badeanda kunne være et spor, men har ikke funnet noe som peker i en bestemt retning. Ser det er et anker der, som kanskje kunne hinte om noe maritimt. 🦆

..

0Badeanda02.jpg

Sikkert Janne formoe 🤣

Skrevet (endret)
Sukkerogkanel skrev (2 timer siden):

Sikkert Janne formoe 🤣

Jeg tar den videre, bygger på, og foreslår:

Morten Usterud. Han spilte Pinky. Han har hvit/rød striper genser og er mye til havs, derav Ankeret. 

..dersom tiden vil vise om det er en mann bak masken da😄

Endret av SeBraHaHa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...