Gå til innhold

har så lyst på noen nye klær, men hvor finne det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan gjerne bestille på nett, men finner ikke frem....Kunne tenke meg ei mørk jeans, gjerne tynn i stoffet. kanskje en strikket genser i vinrød farge, et blomstret skjørt i svart/rosa/rød, med strikk i midjen...og noen enkle tskjorter/topper. Er en dame på rundt 50, litt ekstra rundt magen. Tips til ei nettside jeg kan leite etter dette? :) 

Anonymkode: 0f389...fef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal komme langt med Ellos og Zalando. Vil anbefale å sortere etter materiale, å velge strikkegenser i 100% ull, t-skjorter og skjørt i bomull (evt. skjørt i viskose, men husk at det krymper i vask). Er så mye oljebasert der ute.

Anonymkode: 769b2...b27

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du skal komme langt med Ellos og Zalando. Vil anbefale å sortere etter materiale, å velge strikkegenser i 100% ull, t-skjorter og skjørt i bomull (evt. skjørt i viskose, men husk at det krymper i vask). Er så mye oljebasert der ute.

Støtter denne. Bruker mye zalando. 

Anonymkode: de060...1af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Zalando har mye forskjellig! 

Ellers syns jeg f.eks Høyer har mye fint, litt dyrere men ofte noe fint på salg. Og da har mang klær som varer lenge.

Jeg kjøpte meg en ullkåpe der for 5-6 år siden som jeg bruker både til hverdag, selskap, begravelser, hele vinteren og på kjølige høstkvelder 😊 

Anonymkode: 5dc2e...576

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan gjerne bestille på nett, men finner ikke frem....Kunne tenke meg ei mørk jeans, gjerne tynn i stoffet. kanskje en strikket genser i vinrød farge, et blomstret skjørt i svart/rosa/rød, med strikk i midjen...og noen enkle tskjorter/topper. Er en dame på rundt 50, litt ekstra rundt magen. Tips til ei nettside jeg kan leite etter dette? :) 

Bonprix

Hennes

Zalando

Temu ( jeg har funnet veldig dongeri shorts der,vet ikke med bukser....)

Only

Cubus

Kapphal 

Anonymkode: 0ae28...41d

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk HM, bonprix, Ellos, Zalando, bubbleroom. 

Filtrer slik at du velger farge, mønster og evt snitt. Også kan du også bestemme pris fra-til. Mye lettere å sortere ut da. 

Anonymkode: 107c5...962

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale Lois og Wranger av jeans. 

Anonymkode: aebe0...a58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cellbes.no

Anonymkode: 6d378...f0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bonprix, Cellbes, Zalando og Ellos er de jeg som oftes finner noe på!

Anonymkode: e99e6...7c8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også en voksen kvinne og synes at Boozt har mye bra. Gode basisplagg som f.eks. t-skjorter kjøper jeg helst hos COS.

Skrevet

Jeg finner mye på Floyd, pleier å se på nett og prøve i butikken. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler omtrent utelukkende på Zalando og Boozt - der kan man sortere på plagg, passform, størrelse, farge og materiale. Helt topp når man vet hva man er ute etter. Føler noe mangler når jeg går i vanlig butikk nå og må sjekke lappen på hvert eneste plagg for å se hva det er laget av, og halvparten av gangene har de ikke min størrelse.

Anonymkode: f845f...d75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...