AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:10 #1 Skrevet søndag kl. 14:10 Etter en periode som singel har jeg kastet meg ut på markedet igjen og tenkte å gi Tinder en sjanse. Det er en del attraktive damer der ute omtrent på undertegnedes alder. Men det er også noen unge damer, typisk alder 18-22, som tar kontakt og sier de ser etter Sugar Daddy. Jeg finner dette en smule plagsomt og lurer på hvorfor disse unge kvinnene byr seg fram slik? Anonymkode: 99fba...ce6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:15 #2 Skrevet søndag kl. 14:15 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men det er også noen unge damer, typisk alder 18-22, som tar kontakt og sier de ser etter Sugar Daddy. Jeg finner dette en smule plagsomt og lurer på hvorfor disse unge kvinnene byr seg fram slik? Anonymkode: 99fba...ce6 Fordi menn betaler. Anonymkode: 1a65f...bdf 15 3
Mei88 Skrevet søndag kl. 14:15 #3 Skrevet søndag kl. 14:15 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Etter en periode som singel har jeg kastet meg ut på markedet igjen og tenkte å gi Tinder en sjanse. Det er en del attraktive damer der ute omtrent på undertegnedes alder. Men det er også noen unge damer, typisk alder 18-22, som tar kontakt og sier de ser etter Sugar Daddy. Jeg finner dette en smule plagsomt og lurer på hvorfor disse unge kvinnene byr seg fram slik? Anonymkode: 99fba...ce6 For at de skal kunne ta kontakt må du først å fremst ha match, så kanskje ikke sveip høyre om profilen er snuskete? 10 7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:47 #4 Skrevet søndag kl. 14:47 Dessverre har det seg slik at mange unge kvinner vil ha en sugar daddy eller onlyfans istedet for å søke normale sunne relasjoner med jevnaldrene menn. Det er en sykdom. Anonymkode: 57824...a4c 4
Virrevirrevapp Skrevet søndag kl. 16:47 #5 Skrevet søndag kl. 16:47 Det har alltid fantes kvinner som selger sex og menn som vil kjøpe sex, dette er bare en ny kanal. 6 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:52 #6 Skrevet søndag kl. 16:52 Hvis tinder uansett skal være et sted for sex og one night stands, hvorfor skal ikke damene få mest mulig ut av det også? Tøm og røm har skapt denne kulturen. Anonymkode: c4301...6de
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:56 #7 Skrevet søndag kl. 16:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis tinder uansett skal være et sted for sex og one night stands, hvorfor skal ikke damene få mest mulig ut av det også? Tøm og røm har skapt denne kulturen. Anonymkode: c4301...6de Hvorfor ikke legge den energien i å finne en likeverdig partner? Istedet for å selge sjela si for litt raske penger Anonymkode: 57824...a4c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:59 #8 Skrevet søndag kl. 16:59 Det har aldri vært flere prostituerte kvinner enn i dag.. Anonymkode: 4aa5f...9d9 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:01 #9 Skrevet søndag kl. 17:01 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har aldri vært flere prostituerte kvinner enn i dag.. Anonymkode: 4aa5f...9d9 For noe tull. Norge pleide å ha offentlige bordeller... Anonymkode: b0691...698 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:03 #10 Skrevet søndag kl. 17:03 Nå kjenner ikke vi til alderen din men disse kvinnene som søker sugar daddy går ofte etter eldre menn. En god start er jo å stille inn din profil til å ikke søke etter smårips. Jevnaldrende kvinner søker betydelig sjeldnere etter sugar daddy blandt sine jevnaldrende dating kandidater. Anonymkode: c22b9...ac2 9 7
Fjellmannover190 Skrevet søndag kl. 17:10 #11 Skrevet søndag kl. 17:10 Om det er for godt til å være sant, så er det ofte det. Slike finnes jo på snap og fb også om du ikke stiller inn innstillinger riktig 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:37 #12 Skrevet søndag kl. 18:37 Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Det har alltid fantes kvinner som selger sex og menn som vil kjøpe sex, dette er bare en ny kanal. Nettopp. Her er det bare å kalle spade for en spade! Anonymkode: e84e8...736 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:08 #13 Skrevet søndag kl. 19:08 Tinder pleide å slette de prostituerte, men har lagt merke til at det er ganske mange av de der. Mye OF annonsering men også en del som tilbyr BJ i bil og slikt. Tipper det er mye scam der akkurat som det er på den sugar daters sida. Anonymkode: 98096...799 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:20 #14 Skrevet søndag kl. 19:20 Hvor gammel er du ts? Siden du prøver å matche med jenter på 18-19, og damer fra 20-22? Anonymkode: a92f7...c4c 6 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:25 #15 Skrevet tirsdag kl. 15:25 AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 18.56): Hvorfor ikke legge den energien i å finne en likeverdig partner? Istedet for å selge sjela si for litt raske penger Anonymkode: 57824...a4c De som gjør dette er jo ikke interessert i en likeverdig partner, de er interessert i raske penger. På samme måte som at enkelte menn heller ikke er interessert i en likeverdig partner, men bare ligging. Anonymkode: ceba1...8eb 2
BobbySocks Skrevet tirsdag kl. 15:26 #16 Skrevet tirsdag kl. 15:26 En gamling som prøver å sjekke opp smårips og får sjokk fordi han må betale? 4 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:31 #17 Skrevet tirsdag kl. 15:31 Endre innstillingene dine og la være å matche med de da? Anonymkode: b5d1b...ee2 6
Rødvinsfilosofen Skrevet tirsdag kl. 19:03 #18 Skrevet tirsdag kl. 19:03 AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 16.10): Etter en periode som singel har jeg kastet meg ut på markedet igjen og tenkte å gi Tinder en sjanse. Det er en del attraktive damer der ute omtrent på undertegnedes alder. Men det er også noen unge damer, typisk alder 18-22, som tar kontakt og sier de ser etter Sugar Daddy. Jeg finner dette en smule plagsomt og lurer på hvorfor disse unge kvinnene byr seg fram slik? Anonymkode: 99fba...ce6 Tinder fungerer på den måten at man kan få match ut i fra hva man selv søker etter. Hvis du slutter å søke etter tenåringer/unge kvinner så vil du få færre slike matcher. 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:44 #19 Skrevet tirsdag kl. 19:44 Hmm... kanskje begynne med dette 🤭 k49 Anonymkode: 00e37...2e7 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 13:10 #20 Skrevet i går, 13:10 AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 18.56): Hvorfor ikke legge den energien i å finne en likeverdig partner? Istedet for å selge sjela si for litt raske penger Anonymkode: 57824...a4c 1) Fordi det ikke er noe som heter "sjel", som i praksis er spøkelser. Folk med borderline paranoia tror på sånt. De som er normale stort sett, vet at det er bare dette livet man har. Resterende gaslighter seg selv til å tro på fantasier i den såkalte "neste verden" og "himmelen", som ikke finnes. 2) "Likeverdig og likeverdig", fru Konservativ 😂 Du bør ikke shame folk når to voksne mennesker har sine egne ordninger. Penger er og vil alltid være sentralt i et ekstremt, overfladisk samfunn dominert av kapitalisme. Har du fordeler i henhold til det overfladiske utseendet, så utnytter man det til sin egen fordel selvsagt. Alt annet er idiotisk å ikke gjøre, spesielt når det er tidsmessig begrenset når man er topp hottie. 3) Penger er makt. Ikke bare når det gjelder å nyte hverdagen og andre materialistiske ting. Jeg gjentar igjen: penger er makt, og penger er også frihet. Jo mer du har av penger, jo mer frihet og makt har du til å gjøre whatever the fuck you want - hver eneste dag. Det er luksus, det. Og så er det slik at statistikk og forskning viser at de som er rikere, lever både lenger og med høyere livskvalitet, og det er selvsagt naturlig når de bor i et samfunn som belønner penger, formue, utseende, osv. Hadde samfunnet i dag belønnet de som kan svinge sverd som Vikinger, så ville man hatt en annen forventet alder per 2025 (snart 2026) 😂 Men det er ikke det som belønnes nå. Det er hotness og penger. Anonymkode: aee32...916 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå