Gå til innhold

Stor forskjell på sex med gutt og jente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker en dame men liker å bli penetrert. Men jeg vil jo ikke droppe kjæresten min fordet. Jeg hadde angret hele livet. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 672d2...bc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få damen til å penetrere deg da? Det finnes jo både dildoer og strap ons. Skjønner ikke helt problemet.

Anonymkode: 90dd8...7d5

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Men blir det omtrent det samme?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg elsker en dame men liker å bli penetrert. Men jeg vil jo ikke droppe kjæresten min fordet. Jeg hadde angret hele livet. Hva gjør jeg?

Prøv en TS, ts. Da får du både pupper og kuk samtidig. 

Anonymkode: 86cb7...6a5

AnonymBruker
Skrevet

Dildo høres jo ut som det opplagte, ellers kan du vel høre om det er mulig å innlemme et medlem med lem, i akten?

Anonymkode: d753c...d19

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye bedre med kvinner… Skulle ønske jeg var lesbisk!

Anonymkode: a4056...95e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dildo høres jo ut som det opplagte, ellers kan du vel høre om det er mulig å innlemme et medlem med lem, i akten?

Anonymkode: d753c...d19

Dildo kan aldri erstatte en mann så jeg ville gått for en ekstra bi-mann ❤️. Jeg har prøvd og en reprise frister 🤩

Anonymkode: 80f66...b03

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer aldri til å bli aktuelt å innlemme noen i denne relasjonen. Men jeg kjenner jeg blir helt på gråten av tanken på å aldri skulle bli pult igjen 😭😭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kommer aldri til å bli aktuelt å innlemme noen i denne relasjonen. Men jeg kjenner jeg blir helt på gråten av tanken på å aldri skulle bli pult igjen 😭😭

Hvorfor kan du ikke bli pult av dama du er forelsket i?

Er mange av oss som drømmer om å pule en kvinne hardt med strapon.

Anonymkode: 83b1e...ef0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

nommen dakar

Sjekk om kommunen du bor i har et kriseteam du kan kontakte. Ingen skal måtte leve med dette.

Anonymkode: 8b057...fc2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er mange av oss som drømmer om å pule en kvinne hardt med strapon. Anonymkode: 83b1e...ef0

Hvorfor må det være så voldelig og hard PULING bestandig? Hva har skjedd med å elske vennlig og sakte, ansikt til ansikt og blikkontakt? 

Anonymkode: 722b9...8d7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Slik generelt synes jeg sex med kvinner er garantert bra, fordi kvinner er omtenksomme og opptatt av at motparten nyter. Med menn er det kanskje 30% som virkelig bryr seg om at motparten også blir fornøyd. Med kvinner er man garantert forspill og oralsex, med menn er ikke det garantert. Kvinner fingrer også bedre. 

Liker penetrering jeg også, og lærte meg å dumpe egoistiske menn, så da er sex med mann fantastisk. 

Dobbeldildo, eller strapon? 

Jeg valgte meg god elsker som godtar at jeg har sex med kvinner innimellom, men ikke så aktuelt for deg når du har truffet kvinnen i ditt liv kanskje. 

Anonymkode: 9be34...555

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor må det være så voldelig og hard PULING bestandig? Hva har skjedd med å elske vennlig og sakte, ansikt til ansikt og blikkontakt? 

Kulturskade. Her hører gutter fra de er små at det er å knulle hardt som gjelder, og så fortsetter de selv med å snakke om å knulle hardt, så neste generasjon gutter som lytter blir nøyaktig like dumme. 

Anonymkode: 9be34...555

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er kjempefint det også altså, men hørtes ikke heltnut som typisk det ts var opprørt over nå

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke TS forklare hva hun mener hun vil savne her?

AnonymBruker
Skrevet

Er selv gutt og har hatt både sex med gutter og jenter. Liker sex omtrent like godt, men får mye sterkere orgasmer med gutter. Så for meg er gutter deiligst. G 19

Anonymkode: 7ad1b...c45

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg savner å bli penetrert. Jeg savner at det er enkelt, dvs at en ikke trenger noe annet utstyr for å få til dette. Bare ta en kjapp en på morningen. Eller i sofaen.

Hvor naturlig vil det egentlig føles ut med strapon?

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det utenkelig å leve uten en penis. Jeg har også vært forelsket i en kvinne, men jeg valgte henne bort fordi jeg trenger pikk, sterke mannen armer, skjeggstubber..... Jeg må piles og av en mann.  Når jeg har sex er dette til syvende og sist det kroppen min skriker etter. Men jeg kan forelske meg i kvinner også. Men jeg har valgt å holde kvinner litt på avstand, og ikke komme i en posisjon hvor jeg virkelig dypt og inderlig elsker en kvinne - fordi jeg vet en kvinne aldri kan gi meg alt jeg trenger. 

I et forhold med en mann har jeg heller aldri opplevd å få utforske en kvinne, så alle mine seksuelle behov dekkes inne i forhold med en mann heller - men det grunnleggende behovet (pulling av en mann med muskler som selv nyter ekstremt å være inni meg) den biten får jeg dekket med en mann. 

Anonymkode: e2228...ccb

AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på skikkelig pikk pikk og fake altså, hallo. 

Anonymkode: be091...17b

• Nyttig 1
Skrevet

Absolutt stor forskjell, men jeg elsker begge deler. Gjerne begge samtidig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...