AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden For 15 måneder siden slo lynet ned og drømmedama dukket opp. Etterpå har det bare vært oss. Jeg ønsker å være med denne kvinnen resten av livet og vurderer å fri. Er det for tidlig å fri etter 15 måneder sammen? Vi har begge vært gift en gang hver på hver vår kant. Anonymkode: 3d0f5...408
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Har dere barn på hver deres kant? Hvis ja så synes jeg det er for tidlig. Anonymkode: 8e151...023
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Det er ikke sikker at hun vil gifte seg igjen, har dere pratet om det? Anonymkode: 69192...13c
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere barn på hver deres kant? Hvis ja så synes jeg det er for tidlig. Anonymkode: 8e151...023 Ja, 1 barn hver, på 12 og 18 år Anonymkode: 3d0f5...408
Fru Uperfekt Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For 15 måneder siden slo lynet ned og drømmedama dukket opp. Etterpå har det bare vært oss. Jeg ønsker å være med denne kvinnen resten av livet og vurderer å fri. Er det for tidlig å fri etter 15 måneder sammen? Vi har begge vært gift en gang hver på hver vår kant. Anonymkode: 3d0f5...408 Dette er et hvor lang er en hyssing spørsmål
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Det er vel passe tid. Anonymkode: c4c18...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Sikkert greit det. Anonymkode: 4a0c5...cd7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå