AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Skrevet 12. oktober Familien trenger snart ny bil, hva er det beste man kan få for 300k nå til dags? Tips mottas mas takk Anonymkode: 0658c...648
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Skrevet 12. oktober Ikke så mye… hvor mange er dere da? Barn? Hund? Hobbyer? Kjører dere langt? Kort? Bykjøring? Fjellet? Anonymkode: a92d8...5ec
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Skrevet 12. oktober Da kjøper du en tre år gammel bil, som enda har litt garantitid igjen. Anonymkode: 47b4a...24d 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #4 Skrevet 13. oktober Hvor mye plass trenger du? Honda e:Ny1 fås ny for 259k eller 299k, avhengig av om du finner den første dealen fortsatt. 400 km rekkevidde og et fantastisk stort og flott interiør. Anonymkode: 28be2...e0c 2
Mardina Skrevet 13. oktober #5 Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor mye plass trenger du? Honda e:Ny1 fås ny for 259k eller 299k, avhengig av om du finner den første dealen fortsatt. 400 km rekkevidde og et fantastisk stort og flott interiør. Anonymkode: 28be2...e0c Et godt tips. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor disse bilene ikke er mer populære? 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #6 Skrevet 13. oktober Mardina skrev (1 time siden): Et godt tips. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor disse bilene ikke er mer populære? 🤔 Fordi de har kort rekkevidde i forhold til mye annet. Anonymkode: a93f5...2a4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #7 Skrevet 13. oktober Mardina skrev (2 timer siden): Et godt tips. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor disse bilene ikke er mer populære? 🤔 Helt enig. 400 km rekkevidde til under 300k er uslåelig, så kommentaren over gir ikke mening. Det er ikke verdens beste bil, selvsagt, men prisen tatt i betraktning er den fantastisk, rett og slett. Verdens beste bil får man så kjøpe for 4x eller 10x den prisen, om man så vil. Anonymkode: 28be2...e0c 2
Bokormsen Skrevet 13. oktober #8 Skrevet 13. oktober Ny bil for dere, men jeg regner med du snakker om brukt? Ville sett etter model y, ID4, Nissan Ariya, bz4x og EQB i alle fall. Bør være mye å velge mellom for ca den prisen!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #9 Skrevet 13. oktober Bokormsen skrev (2 minutter siden): Ny bil for dere, men jeg regner med du snakker om brukt? Ville sett etter model y, ID4, Nissan Ariya, bz4x og EQB i alle fall. Bør være mye å velge mellom for ca den prisen! Unngå ID4, ikke konkurransedyktig på noe, og, siden det er Volkswagen, også typisk med mye feil. Anonymkode: 28be2...e0c 1
Bokormsen Skrevet 13. oktober #10 Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Unngå ID4, ikke konkurransedyktig på noe, og, siden det er Volkswagen, også typisk med mye feil. Anonymkode: 28be2...e0c Kanskje første året de ble produsert, men ellers er jeg uenig. Sitter ekstremt godt i de bilene om du er høy, ikke som i tesla med kort sittepute og begrenset med mulighet for å senke setet. Har også ekte dørhåndtak, bra forbruk, funksjonelle og robuste i senere år.
Mardina Skrevet 13. oktober #12 Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi de har kort rekkevidde i forhold til mye annet. Anonymkode: a93f5...2a4 Ikke alle har bruk for lang rekkevidde. Og som du leser lenger ned i tråden, så får man mye bil for pengene. Så det er litt uforståelig at det ikke er en mer populær bil. Honda lager gode biler. Jeg hadde hatt den på vurderings-listen om jeg skulle hatt ny elbil nå. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #13 Skrevet 13. oktober Bokormsen skrev (1 time siden): Ny bil for dere, men jeg regner med du snakker om brukt? Ville sett etter model y, ID4, Nissan Ariya, bz4x og EQB i alle fall. Bør være mye å velge mellom for ca den prisen! Selvfølgelig ikke. Snakker fabrikk ny bil. Anonymkode: 0658c...648
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #14 Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor mye plass trenger du? Honda e:Ny1 fås ny for 259k eller 299k, avhengig av om du finner den første dealen fortsatt. 400 km rekkevidde og et fantastisk stort og flott interiør. Anonymkode: 28be2...e0c Takk, skal sjekke den ut. Anonymkode: 0658c...648 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå