Gå til innhold

Tips til ny bil, Max 300k

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Familien trenger snart ny bil, hva er det beste man kan få for 300k nå til dags?

Tips mottas mas takk 

Anonymkode: 0658c...648

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye… 

hvor mange er dere da? Barn? Hund? Hobbyer? Kjører dere langt? Kort? Bykjøring? Fjellet? 

Anonymkode: a92d8...5ec

AnonymBruker
Skrevet

Da kjøper du en tre år gammel bil, som enda har litt garantitid igjen.

Anonymkode: 47b4a...24d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye plass trenger du? Honda e:Ny1 fås ny for 259k eller 299k, avhengig av om du finner den første dealen fortsatt. 400 km rekkevidde og et fantastisk stort og flott interiør. 

Anonymkode: 28be2...e0c

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor mye plass trenger du? Honda e:Ny1 fås ny for 259k eller 299k, avhengig av om du finner den første dealen fortsatt. 400 km rekkevidde og et fantastisk stort og flott interiør. 

Et godt tips. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor disse bilene ikke er mer populære? 🤔 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Et godt tips. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor disse bilene ikke er mer populære? 🤔 

Fordi de har kort rekkevidde i forhold til mye annet. 

Anonymkode: a93f5...2a4

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (2 timer siden):

Helt enig. 400 km rekkevidde til under 300k er uslåelig, så kommentaren over gir ikke mening. Det er ikke verdens beste bil, selvsagt, men prisen tatt i betraktning er den fantastisk, rett og slett. Verdens beste bil får man så kjøpe for 4x eller 10x den prisen, om man så vil.

• Liker 2
Skrevet

Ny bil for dere, men jeg regner med du snakker om brukt? Ville sett etter model y, ID4, Nissan Ariya, bz4x og EQB i alle fall. Bør være mye å velge mellom for ca den prisen!

AnonymBruker
Skrevet
Bokormsen skrev (2 minutter siden):

Ny bil for dere, men jeg regner med du snakker om brukt? Ville sett etter model y, ID4, Nissan Ariya, bz4x og EQB i alle fall. Bør være mye å velge mellom for ca den prisen!

Unngå ID4, ikke konkurransedyktig på noe, og, siden det er Volkswagen, også typisk med mye feil.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Unngå ID4, ikke konkurransedyktig på noe, og, siden det er Volkswagen, også typisk med mye feil.

Kanskje første året de ble produsert, men ellers er jeg uenig. Sitter ekstremt godt i de bilene om du er høy, ikke som i tesla med kort sittepute og begrenset med mulighet for å senke setet. Har også ekte dørhåndtak, bra forbruk, funksjonelle og robuste i senere år. 

AnonymBruker
Skrevet

Mg 4 

Anonymkode: ef341...1d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi de har kort rekkevidde i forhold til mye annet. 

Anonymkode: a93f5...2a4

Ikke alle har bruk for lang rekkevidde. Og som du leser lenger ned i tråden, så får man mye bil for pengene. 

Så det er litt uforståelig at det ikke er en mer populær bil. Honda lager gode biler. Jeg hadde hatt den på vurderings-listen om jeg skulle hatt ny elbil nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bokormsen skrev (1 time siden):

Selvfølgelig ikke. 
Snakker fabrikk ny bil. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Takk, skal sjekke den ut. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...