Gå til innhold

Analsex på første date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Over en periode har jeg chattet en del med en kvinne fra nabobyen. I går treftes vi IRL, spiste middag ute, gikk på pub etterpå og det hele var riktig så trivelig. Kvelden endte hjemme hos meg og natten i samme seng. Under akten ba hun om å bli tatt bak og jeg rigga meg for en skikkelig doggy. Men nei, det var ikke det hun mente eller ønsket. Det var i rumpa hun ønsket, ble litt paff der og da, men hadde heldigvis gummi tilgjengelig, rulla en på og utførte oppdraget. 
Etterpå har jeg tenkt på at dette var noe spesielt. 
Andre her med analsex erfaring på første date/sex? 

Anonymkode: 24a84...af0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen damer liker bedre i analen enn fitta

Anonymkode: 6d644...c4f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen damer liker bedre i analen enn fitta

Anonymkode: 6d644...c4f

SKjønner jeg godt. Damer sier jo at de ikke kjenner noe ved piv. Da skal det ikke mye til før andre hull blir mer fristende. 

Anonymkode: 80457...902

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er spesielt vanlig å gå direkte til fifth base, men mulig hun har en sterk preferanse for det.

Anonymkode: 89820...69f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Over en periode har jeg chattet en del med en kvinne fra nabobyen. I går treftes vi IRL, spiste middag ute, gikk på pub etterpå og det hele var riktig så trivelig. Kvelden endte hjemme hos meg og natten i samme seng. Under akten ba hun om å bli tatt bak og jeg rigga meg for en skikkelig doggy. Men nei, det var ikke det hun mente eller ønsket. Det var i rumpa hun ønsket, ble litt paff der og da, men hadde heldigvis gummi tilgjengelig, rulla en på og utførte oppdraget. 

Vanlig? 
Kanskje ikke.

Men noen 💖Butt sluts💖 elsker analsex og kommer mye lettere av det.

Er mer avhengig av form enn lyst.

Anonymkode: aa341...ae6

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun dominerte deg med å hentyde at skal din fungere for henne, ja så må du kjøre i det andre hullet. La tanken synke inn. Kvinner er sjeldent direkte om sine preferanser.

Og så finnes det de som elsker anal, men hva vet du, eller kanskje hun liker det, som alternativ til å bli fylt opp av en sværing i hull nummer en. 

Du får spørre. Ikke sikkert hun er ærlig.

Anonymkode: 04a0d...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Spesielt spør du meg,men noen elsker jo anal sex så hun er nok en av de😅🙈

Anonymkode: 4e575...5df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det mest spesielle her er heller at du IKKE hadde tenkt å bruke gummi ved vaginalsex med en fremmed.

Anonymkode: 405a8...fee

• Liker 19
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

SKjønner jeg godt. Damer sier jo at de ikke kjenner noe ved piv. Da skal det ikke mye til før andre hull blir mer fristende. 

Anonymkode: 80457...902

Et ganske artig og absurd fenomen hvordan noen blir nærmest passiv aggressive bare fordi mange kvinner ikke har det store utbytte av «piv»😆

Anonymkode: 84b3f...99a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det mest spesielle her er heller at du IKKE hadde tenkt å bruke gummi ved vaginalsex med en fremmed.

Sjansen for smitte i Norge er veldig lav. 

Anonymkode: 33de1...ffb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig! 

Anonymkode: 6347f...ec5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sjansen for smitte i Norge er veldig lav. 

Anonymkode: 33de1...ffb

Har man ubeskyttet sex med ukjent/utestet ny partner, så er man mest sannsynlig psykisk utviklingshemmet eller har nedsatt kognitiv funksjon av annen årsak. Man er rett og slett dum som et brød.

Den vanligste SOI i Norge er «klamma». Ifølge FHI diagnostiseres rundt 25 000–30 000 tilfeller årlig. Sannsynligheten for smitte per ubeskyttet samleie med en smittet partner er estimert til 20–50 %, avhengig av faktorer som virusbelastning og type kontakt.

Forekomsten av gonore har økt de siste årene, med omtrent 1 500–2 000 tilfeller årlig. Smitte risiko per ubeskyttet samleie er omtrent 20–30 % fra mann til kvinne og noe lavere fra kvinne til mann.

Norge har ca 200 nye tilfeller årlig med HIV smittede. Risikoen for smitte ved ubeskyttet analt samleie med en HIV-positiv partner opptil 1–3 %. Vel og merke om den HIV syke ikke er under behandling.

Smitte risiko for syfilis ved ubeskyttet sex med en smittet partner kan være 10–30 % per kontakt, avhengig av stadiet av infeksjonen.

Genital herpes er vanlig. Risikoen er høyest ved aktivt utbrudd (opptil 20–50 % per kontakt).

Opptil 70–80 % av seksuelt aktive blir smittet med HPV i løpet av livet. Risikoen per samleie er høy, opptil 40–60 % ved kontakt med en smittet partner.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Helt uproblematisk det vel.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Et ganske artig og absurd fenomen hvordan noen blir nærmest passiv aggressive bare fordi mange kvinner ikke har det store utbytte av «piv»😆

«piv» = pikk i vagina?

I tilfelle er det bedre med «kif» 

Skrevet

Nei, er ingen bæsjdytter jeg. 

Skrevet

Ikke uvanlig med kvinner som ønsker den i rompa på første date. Mange liker også en tommel der bak mens de blir tatt i doggy. 
Tror buttpluggsalget har økt masse de siste årene. Flere og flere kvinner oppdager analsex. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje en uortodoks måte å introdusere deg for hennes favoritt, og å luke vekk de dater som ikke er med på den slags moro heller før enn senere 😁

Men nei, jeg ville ikke gjettet på at det er vanlig, verken på første eller tredje eller femte date. For min del har analt kommet litt lenger ut i den seksuelle utforskingen…

Anonymkode: 1c2e5...a40

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det var en dame?

Anonymkode: 5144e...86a

AnonymBruker
Skrevet

Hun var vel redd for å bli gravid, eller kunne til nød tilby deg avløpet.

Anonymkode: eed41...95c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis en kvinne på første date ber om at du skifter til analsex under akten så er det sannsynlig at hun ikke er fornøyd med din størrelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...