Gå til innhold

Finne ny partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man en mann, mellom 35-45 år. God fysisk form, mentalt oppegående, ikke gjeldsslave/rotete økonomi, sertifikat, ikke lyst på barn/ikke barn fra tidligere forhold, ønsker sex hver mnd, ingen voldsomme fetisjer, og har fysisk nærhet som kjærlighetsspråk? 

Humor, glimt i øyet, ingen kranglefant, god på kommunikasjon. 

Fins slike?

Anonymkode: e6795...540

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De finnes jo, de. Men det er ingen annen utvei enn å prøve seg frem. Og potensielt treffe mange frosker på veien.

Anonymkode: 2c69f...c1d

• Nyttig 2
Skrevet

Det var NESTEN. Bortsett fra at jeg har barn fra før er jeg en sånn.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er da masse sånne der ute. Selv treffer jeg alle kriterene bortsett fra at jeg ikke kjører bil.

Anonymkode: 43a08...307

• Liker 1
Skrevet

Ønsker sex hver måned? Som en gang i måneden? 
Det og ikke barn fra før kan jo bli vanskelig. 

Anonymkode: d2f89...f6f

• Liker 3
Skrevet

Ryker på barn og muligens litt lav sexfrekvens, men ellers føler jeg meg innafor selv. 

Anonymkode: c4826...8cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvor finner man en mann, mellom 35-45 år. God fysisk form, mentalt oppegående, ikke gjeldsslave/rotete økonomi, sertifikat, ikke lyst på barn/ikke barn fra tidligere forhold, ønsker sex hver mnd, ingen voldsomme fetisjer, og har fysisk nærhet som kjærlighetsspråk? 

Fins slike?

For et ignorant spørsmål. Nesten så man stiller spørsmål om hva som er mellom ørene dine. 

Anonymkode: 51c36...287

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Fins slike?

Tenker vi sier sex hver uke og; 

I’m in 

Anonymkode: 9c7cb...62a

Skrevet

Jeg vil ha sex mye oftere enn deg (helst daglig) og foretrekker en med 1-2 barn, siden jeg også har ett barn. Opplever at det er svært få single menn i samme kategori som meg, dessverre. Med samme kategori mener jeg ansvarsfull, arbeidssom, normalt oppegående, stort sett positiv og ler mye og som tar vare på kropp og utseende (uten kosmetiske inngrep altså, men gjennom klær, styling av hår/skjegg osv). Jeg møter bare gifte/opptatte menn som er min type, men de går jo ikke fra konene sine. Overraskende mange ønsker å ha meg på si, men det er helt uaktuelt. Tar gjerne en gift mann som står fast i et dødt ekteskap og oppmuntrer han til å komme seg ut, men jeg nekter å være fysisk med han før han er singel. 

Anonymkode: 43e97...514

Skrevet

Tinder fungerer fint det, man må bare være kresen, er mye rart der også.

Anonymkode: fdcd8...dbc

Skrevet

Treffer på mye, men er litt yngre da (30)

og sex 1 gang i mnd hadde blitt alt for lite for meg 

Anonymkode: d42f3...dc5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vil ha sex mye oftere enn deg (helst daglig) og foretrekker en med 1-2 barn, siden jeg også har ett barn. Opplever at det er svært få single menn i samme kategori som meg, dessverre. Med samme kategori mener jeg ansvarsfull, arbeidssom, normalt oppegående, stort sett positiv og ler mye og som tar vare på kropp og utseende (uten kosmetiske inngrep altså, men gjennom klær, styling av hår/skjegg osv). Jeg møter bare gifte/opptatte menn som er min type, men de går jo ikke fra konene sine. Overraskende mange ønsker å ha meg på si, men det er helt uaktuelt. Tar gjerne en gift mann som står fast i et dødt ekteskap og oppmuntrer han til å komme seg ut, men jeg nekter å være fysisk med han før han er singel. 

Anonymkode: 43e97...514

^Dette 🤩

Skrevet

Jeg tipper det fins ganske mange skilte menn som de, men de aller fleste har barn fra før av. 

Det skal godt gjøres å være såpass attraktiv og ikke bli snappet opp i 20-årene. 

Anonymkode: 169bb...b01

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

TS, er du begrenset av geografi? For flere av de som svarer at de oppfyller alle kravene bor kanskje i en annen by eller på landet. 

Anonymkode: fc67a...42a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ønsker sex hver måned? Som en gang i måneden? 
Det og ikke barn fra før kan jo bli vanskelig. 

Anonymkode: d2f89...f6f

Ha mnd sex, som at man minimum (!!) har det mnd (orker ikke enda et nytt, årelangt, sexløst forhold). 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det du forespør er elementære ting. 

Anonymkode: f187d...f2a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det vanskeligste punktet blir nok ikke barn og ikke lyst på barn. 

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (34 minutter siden):

Det vanskeligste punktet blir nok ikke barn og ikke lyst på barn. 

Med rett mann, kunne jeg fått barn  men er 39, så har blitt for gammel. Ønsker ikke bonusbarn, ekstra mødre, ekser, surr og styr. 😌

Skrevet
Guido skrev (27 minutter siden):

Med rett mann, kunne jeg fått barn  men er 39, så har blitt for gammel. Ønsker ikke bonusbarn, ekstra mødre, ekser, surr og styr. 😌

Det skal nok mye til å treffe en i den alderen som ikke har barn, men mulig er det jo helt sikkert. Alt det andre du nevner bør jo ikke være vanskelig å finne hos en mann. Det er jo helt vanlige oppegående personer som du beskriver der. Ut fra hvordan du beskriver dette så leser jeg det som om du har vært veldig uheldig tidligere? 

• Nyttig 1
Skrevet

Sex en gang i MÅNEDEN? 

Og godteri kun på fullmåne pluss nordavind og minusgrader og da? 

Let på biblioteket eller salgsavdelingen på vw/skoda. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...