AnonymBruker Skrevet 12. oktober #1 Skrevet 12. oktober Jeg skrev her inne tidligere i høst om ff min som sjekket opp en venninne av meg på tinder, selv om han og jeg var enige om å ikke ligge med andre. Nå har jeg fått alvorlige abstinenser og savner liggingen med ham så fælt at jeg har glemt hvor sint jeg var for en mnd siden..What to do??? Anonymkode: 0c8ee...e82
Vegar Beideren Skrevet 12. oktober #2 Skrevet 12. oktober Bare å si at du angrer og lurer på om du kan gjøre det godt igjen. Så hinter du til noe du vet han liker godt. 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skrev her inne tidligere i høst om ff min som sjekket opp en venninne av meg på tinder, selv om han og jeg var enige om å ikke ligge med andre. Nå har jeg fått alvorlige abstinenser og savner liggingen med ham så fælt at jeg har glemt hvor sint jeg var for en mnd siden..What to do??? Anonymkode: 0c8ee...e82 Du lar han slippe. Anonymkode: ddfe1...fed
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #4 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skrev her inne tidligere i høst om ff min som sjekket opp en venninne av meg på tinder, selv om han og jeg var enige om å ikke ligge med andre. Nå har jeg fått alvorlige abstinenser og savner liggingen med ham så fælt at jeg har glemt hvor sint jeg var for en mnd siden..What to do??? Anonymkode: 0c8ee...e82 Les den forrige tråden din igjen. Kjenn på følelsene du hadde da og ta til deg rådene du fikk da. Anonymkode: f5180...f9b 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #5 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skrev her inne tidligere i høst om ff min som sjekket opp en venninne av meg på tinder, selv om han og jeg var enige om å ikke ligge med andre. Nå har jeg fått alvorlige abstinenser og savner liggingen med ham så fælt at jeg har glemt hvor sint jeg var for en mnd siden..What to do??? Anonymkode: 0c8ee...e82 Det beste rådet er å finne seg en ny ff Anonymkode: 66d8b...27c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #6 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg skrev her inne tidligere i høst om ff min som sjekket opp en venninne av meg på tinder, selv om han og jeg var enige om å ikke ligge med andre. Nå har jeg fått alvorlige abstinenser og savner liggingen med ham så fælt at jeg har glemt hvor sint jeg var for en mnd siden..What to do??? Anonymkode: 0c8ee...e82 Haha sier jeg bare. Herlig skadefryd. Anonymkode: 3261a...205 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #7 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det beste rådet er å finne seg en ny ff Anonymkode: 66d8b...27c Det sitter langt inne kjenner jeg. Vet aldri hvor bra sexen blir… ts Anonymkode: 0c8ee...e82
Cam03 Skrevet 12. oktober #8 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det sitter langt inne kjenner jeg. Vet aldri hvor bra sexen blir… ts Anonymkode: 0c8ee...e82 Du kuttet ham ut fordi han ikke holdt seg innenfor de rammene dere hadde bestemt dere for. Og du fant ut av det fordi han sjekket opp en venninne av deg. Det finnes masse kjekke, ålreite mannfolk, så du finner garantert en ny ff hvis det fortsatt er det du ønsker. Bare husk å ta den siste ff ned fra pidestallen, så kommer du helt sikkert til å ha det moro når du leter.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #9 Skrevet 18. oktober Har du kontaktet han igjen, TS? Anonymkode: 8bca7...92d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #10 Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du kontaktet han igjen, TS? Anonymkode: 8bca7...92d Ta her. Nei jeg har ikke det. Stoltheten min har stoppet meg… Jeg er utrolig lei meg for at liggingen tok slutt, livet var så mye bedre da jeg var intetanende og kun møtte ham for deilig sex. Det gav livet mitt et voldsomt løft. Jeg er ganske deprimert nå egentlig og jeg tror folk på jobben blant annet skjønner at noe er galt. Det jeg opplevde som et slags svik har bidratt til at jeg nesten ikke har hatt sexlyst de siste dagene… Huff, jeg hater dette, tenker at jeg befant meg på en slags rosa, naiv sky da jeg innbilte meg at han også hadde nok med sexen med meg. Det har vært litt tøft for egoet å innse at han nok har gått bak ryggen min lenge, og kanskje hele tiden vi holdt på, for alt jeg vet. Stoler ikke på menn lengre. Anonymkode: 0c8ee...e82
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #11 Skrevet 18. oktober Du vet jo med sikkerhet at han ikke respekterer deg. Hvorfor har du selv så lite respekt for deg at du ser bortifra hans respektløshet mot deg? Anonymkode: cf1c4...917
Phitta Phjong Skrevet 19. oktober #12 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 12.45): Jeg skrev her inne tidligere i høst om ff min som sjekket opp en venninne av meg på tinder, selv om han og jeg var enige om å ikke ligge med andre. Nå har jeg fått alvorlige abstinenser og savner liggingen med ham så fælt at jeg har glemt hvor sint jeg var for en mnd siden..What to do??? Anonymkode: 0c8ee...e82 Send han noen kinky snap og si du savner han. Det funker hver gang. Hvis hvor våt du blir av å tenke på han og skriv: «Fitta mi skriker etter pikken din» Menn er enkle sånn. Bare vis den tøsete kinky sida di.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #13 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du vet jo med sikkerhet at han ikke respekterer deg. Hvorfor har du selv så lite respekt for deg at du ser bortifra hans respektløshet mot deg? Anonymkode: cf1c4...917 Dette tenker jeg mye på også, jeg har ikke noe godt svar. Jeg er likevel «stolt» av meg selv som har klart å holde meg unna han så lenge nå. Ts Anonymkode: 0c8ee...e82 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #14 Skrevet 19. oktober Phitta Phjong skrev (1 time siden): Send han noen kinky snap og si du savner han. Det funker hver gang. Hvis hvor våt du blir av å tenke på han og skriv: «Fitta mi skriker etter pikken din» Menn er enkle sånn. Bare vis den tøsete kinky sida di. Takk for tips, men jeg skal ikke synke ned på hans nivå. Ts Anonymkode: 0c8ee...e82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå