Gå til innhold

Når man angrer på at man dumpet ff…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev her inne tidligere i høst om ff min som sjekket opp en venninne av meg på tinder, selv om han og jeg var enige om å ikke ligge med andre.

Nå har jeg fått alvorlige abstinenser og savner liggingen med ham så fælt at jeg har glemt hvor sint jeg var for en mnd siden..What to do???

Anonymkode: 0c8ee...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å si at du angrer og lurer på om du kan gjøre det godt igjen. Så hinter du til noe du vet han liker godt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skrev her inne tidligere i høst om ff min som sjekket opp en venninne av meg på tinder, selv om han og jeg var enige om å ikke ligge med andre.

Nå har jeg fått alvorlige abstinenser og savner liggingen med ham så fælt at jeg har glemt hvor sint jeg var for en mnd siden..What to do???

Du lar han slippe.

Anonymkode: ddfe1...fed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Les den forrige tråden din igjen. Kjenn på følelsene du hadde da og ta til deg rådene du fikk da. 

Anonymkode: f5180...f9b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det beste rådet er å finne seg en ny ff 

Anonymkode: 66d8b...27c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Haha sier jeg bare. Herlig skadefryd. 

Anonymkode: 3261a...205

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det beste rådet er å finne seg en ny ff 

Anonymkode: 66d8b...27c

Det sitter langt inne kjenner jeg. Vet aldri hvor bra sexen blir… ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det sitter langt inne kjenner jeg. Vet aldri hvor bra sexen blir… ts

Du kuttet ham ut fordi han ikke holdt seg innenfor de rammene dere hadde bestemt dere for. Og du fant ut av det fordi han sjekket opp en venninne av deg.

Det finnes masse kjekke, ålreite mannfolk, så du finner garantert en ny ff hvis det fortsatt er det du ønsker. Bare husk å ta den siste ff ned fra pidestallen, så kommer du helt sikkert til å ha det moro når du leter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...