Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Jeg blir GAL.Har flirtet med en på jobb en god stund.

Han er singel og har virkelig lagt seg i sæla for å score poeng hos meg....

så plutselig bråstopp!Jeg blir sinnsyk.

Jeg vet at han ikke har fått seg dame, så det er det ikke.

Hvordan kan han bare skru av sånn fra den ene dagen til den andre.....snufs...

også jeg som begynte å virkelig falle pladask her.... :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Kan jp være han har en dårlig dag eller at det har skjedd noe så han ikke er i et flørtende humør

Skrevet

Jeg tenkte det samme som "poden"

du får nok en flørtemail eller ett blikk snart ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Skrev en meldig i går også....fordi han var borte fra jobb.Bare helt sånn uskyldig og kos....FIKK IKKE SVAR ENGANG!

Og når jeg møter ham i dag gjør han ikke tegn til å ta kontakt med meg....har bare lyst til å stortute og skjønner ikke en dritt.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tenkte det samme som "poden"

du får nok en flørtemail eller ett blikk snart ;)

:grine::grine::grine:

Snufs....håper det.

Her legger jeg meg virkelig i sæla for å ta meg godt ut også: INGENTING.....

Føler meg så dum også...

Skrevet

Det kan jo være at dette er en person som svinger veldig i humør, som blir furten uten påviselig grunn - da kan det være like greit å holde seg unna, kanskje, istedet for å risikere å bli enda mer såret?

Gjest Gjest
Skrevet
Det kan jo være at dette er en person som svinger veldig i humør, som blir furten uten påviselig grunn - da kan det være like greit å holde seg unna, kanskje, istedet for å risikere å bli enda mer såret?

Tenkte det samme. Fyren kan jo være en smule ustabil, i så fall kan det jo være greit å ha sluppet unna. Eller det kan ha skjedd noe på den personlige fronten som gjør at han er fraværende nå. Dødsfall i familien eller andre større bekymringer. ?

Gjest Gjest
Skrevet
Tenkte det samme. Fyren kan jo være en smule ustabil, i så fall kan det jo være greit å ha sluppet unna. Eller det kan ha skjedd noe på den personlige fronten som gjør at han er fraværende nå. Dødsfall i familien eller andre større bekymringer. ?

Ikke vet jeg.Har vært ute hos kunder i dag og har ikke truffet ham.....

Akkurat nå sitter jeg og ser ut igjennom vinduet for å se om bilen hans dukker opp snart.

Når den gjør det tror jeg at jeg kommer til å dø *tror jeg løper og gjemmer meg på kopirommet*

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Jeg hadde skrudd av alt jeg også. jeg hadde spilt fullstendig uinteressert og iskald. kanskje var han ikke så interessert lenger når han merket at han fikk deg på glid, det er noen som er sånn. men i lignende situasjoner så har jeg merket at hvis jeg også har blitt uinteressert, gitt uttrykk for at jeg ikke kunne brydd meg mindre, så har han plutselig blitt nærmest panisk og begynt å flørte igjen. så det er mitt forslag. drit i fyren, og se hva som skjer :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde skrudd av alt jeg også. jeg hadde spilt fullstendig uinteressert og iskald. kanskje var han ikke så interessert lenger når han merket at han fikk deg på glid, det er noen som er sånn. men i lignende situasjoner så har jeg merket at hvis jeg også har blitt uinteressert, gitt uttrykk for at jeg ikke kunne brydd meg mindre, så har han plutselig blitt nærmest panisk og begynt å flørte igjen. så det er mitt forslag. drit i fyren, og se hva som skjer :)

GODT FORSLAG!

Da blir det jeg som sitter i førersetet igjen *glis*

Gjest GJEST *TRÅDSTARTER*
Skrevet
GODT FORSLAG!

Da blir det jeg som sitter i førersetet igjen *glis*

Næh..... ser ikke ut til at han dukker opp i dag.....

snufs.

:grine: Dette orker jeg altså ikke......

Skrevet

Hvordan kan du vite at han virkelig er singel/ikke har fått seg dame?

Kanskje han er skremt over følelser han har for deg?

Kan hende han har fått kommentarer fra kollegaer eller overordnede?

Det er slett ikke alle arbeidsplasser som bifaller forhold mellom kollegaer.

Forøvrig; hvis du virkelig vil ha han fyren her, ville jeg heller spurt ham om hva som skjer enn å spille 'hard to get'.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, slapp av. Dere damer har en tendens til å ta helt av for småting. Bare se på enkelte av innleggene over der han mer eller mindre blir erklært psykisk ustabil og du får beskjed om å holde deg langt unna ham. Det kan være tusen årsaker til at han ikke responderer akkurat som vanlig. Det kan ha skjedd noe i hans privatliv av positiv eller negativ karakter (hva om han har fått et fristende jobbtilbud, men ikke vil slutte på grunn av deg?) Det kan ha sammenheng med at han er usikker på hvor han har deg, kanskje ønsker han noe mer enn kun uskyldig flørting på jobben, men ikke tør å ta skrittet fullt ut. Han kan ha fått en kommentar fra en kollega vedrørende flørtingen med deg som gjør at han har behov for å tenke seg om (vi menn trekker oss ofte tilbake for å tenke over situasjonen - vi sitter ikke timesvis i telefonen med venninner). Kort sagt, ikke krisemaksimer så sinnsykt.

Bruk et par dager på å la han "komme til hektene", ikke press på. Dersom du ikke hører noe fra ham, ta kontakt i midten av neste uke og spør om han vil ta en kaffe/glass vin etter jobb en dag.

Lykke til snuppa

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan kan du vite at han virkelig er singel/ikke har fått seg dame?

Snakket med sjefen hans på fredag (kjenner ham godt)

og han sa at det hadde han definitivt ikke.

Kanskje han er skremt over følelser han har for deg?

Kan hende han har fått kommentarer fra kollegaer eller overordnede?

Det er slett ikke alle arbeidsplasser som bifaller forhold mellom kollegaer.

Ikke vet jeg.

Kanskje han ikke gadd mer når jeg viste interesse tilbake...

Han har flirtet intenst i et halvt år.

Kanskje han ikke takler interessen min så godt!?

Forøvrig; hvis du virkelig vil ha han fyren her, ville jeg heller spurt ham om hva som skjer enn å spille 'hard to get'.

KAN jo ikke bare buse ut med det!!!!Det er jo det som er så frustrerende.

Føler at jeg driter meg ut om jeg spør sånn.......

Skrevet (endret)

Tips fra meg: Rooooo neeeed!!!

Trekk deg litt unna selv og vær normalt hyggelig, uten å være for pågående. Da skal du se han kommer tilbake. Det kan være han får litt klaus av kontorflørten hvis den blir for intens..

Lykke til:-)

Endret av Caramba
Gjest Gjest
Skrevet
Tips fra meg: Rooooo neeeed!!!

Trekk deg litt unna selv og vær normalt hyggelig, uten å være for pågående. Da skal du se han kommer tilbake. Det kan være han får litt klaus av kontorflørten hvis den blir for intens..

Lykke til:-)

Takk for tips, Caramba....

Skal prøve å ta det med ro og ikke stresse ham opp.

Gjest lilletroll
Skrevet

Får litt sånn fjortis følelse for hele greia jeg....... MEN, enten spør du ham rett ut, eller så lar du ham være i fred til han eventuelt kommer til deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Det funker faktisk å leke isdronning, slik som Bridget Jones blir rådet til.

I alle sammenhenger er det særdeles virkningsfullt å IKKE svare på mailer og meldinger og lignende med en eneste gang.

Tenk deg, hvis hans mål var å få deg enda mer interessert, var jo dette absolutt rette måten å oppføre seg på. :)

OM han skulle ta kontakt igjen, la være å svare på et par dager, og sjekk virkningen :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, slapp av. Dere damer har en tendens til å ta helt av for småting. Bare se på enkelte av innleggene over der han mer eller mindre blir erklært psykisk ustabil og du får beskjed om å holde deg langt unna ham. Det kan være tusen årsaker til at han ikke responderer akkurat som vanlig. Det kan ha skjedd noe i hans privatliv av positiv eller negativ karakter (hva om han har fått et fristende jobbtilbud, men ikke vil slutte på grunn av deg?) Det kan ha sammenheng med  at han er usikker på hvor han har deg, kanskje ønsker han noe mer enn kun uskyldig flørting på jobben, men ikke tør å ta skrittet fullt ut. Han kan ha fått en kommentar fra en kollega vedrørende flørtingen med deg som gjør at han har behov for å tenke seg om (vi menn trekker oss ofte tilbake for å tenke over situasjonen - vi sitter ikke timesvis i telefonen  med venninner). Kort sagt, ikke krisemaksimer så sinnsykt.

Bruk et par dager på å la han "komme til hektene", ikke press på. Dersom du ikke hører noe fra ham, ta kontakt i midten av neste uke og spør om han vil ta en kaffe/glass vin etter jobb en dag.

Lykke til snuppa

TAKK;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...