Gå til innhold

Er det noen som bruker alle de upraktiske antrekkene man ser på catwalken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20251012_113825_Chrome.thumb.jpg.08f3a49d6114a02ac7f1473e1cc973cd.jpg

Anonymkode: 213ab...29e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Disse er jo ment som kunst og inspirasjon.

Ofte har designeren mer brukendes varianter av disse. Har ofte sett kreasjoner som er hentet fra catwalken på den røde løper, men i en modifisert versjon. 

Anonymkode: 7d848...668

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tviler på at noen bruker de «antrekkene»

Helt ærlig så skjønner jeg ikke poenget med de og heller ikke at folk gidder å bruke tid på å lage de. Det ser jo aldeles for jævlig ut.

Dette sitter det faktisk folk å ser på. Hadde sittet ved siden av catwalken og sett dette ville jeg hatt enorme problemer med å ikke begynne le. 

I mitt hode er dette helt idiotisk å lage, vise frem og se på.

• Liker 2
Skrevet
Eva-Lena skrev (4 timer siden):

Tviler på at noen bruker de «antrekkene»

Helt ærlig så skjønner jeg ikke poenget med de og heller ikke at folk gidder å bruke tid på å lage de. Det ser jo aldeles for jævlig ut.

Dette sitter det faktisk folk å ser på. Hadde sittet ved siden av catwalken og sett dette ville jeg hatt enorme problemer med å ikke begynne le. 

I mitt hode er dette helt idiotisk å lage, vise frem og se på.

Det er kunst og ikke ment til å brukes. Det kan også inspirere andre til å lage klær.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er folk som bruker dette. Folk som kjøper couture er en liten priviligert gruppe med mye kapital. De har ulike preferanser og enkelte liker de mere rene kunt plaggene.

Den robot drakten Zendaya hadde på rød løper til dune er jo ikke akkurat praktisk. Met gallaen er også en event som samler mye upraktiske antrekk.

Screenshot_20251012_193159_Firefox.thumb.jpg.6ed338750cce6c36529e6421f2d23655.jpg

Er også en influenser som elsker upraktiske designer plagg og samler på slike å lager content med å bruke de i normale settinger som å gå åå butikken.

Anonymkode: 86eb4...165

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun som bærer på en opplåsbar seng er da veldig praktisk 😂😂

Anonymkode: 86b9f...47c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja det er folk som bruker dette. Folk som kjøper couture er en liten priviligert gruppe med mye kapital. De har ulike preferanser og enkelte liker de mere rene kunt plaggene.

Den robot drakten Zendaya hadde på rød løper til dune er jo ikke akkurat praktisk. Met gallaen er også en event som samler mye upraktiske antrekk.

Screenshot_20251012_193159_Firefox.thumb.jpg.6ed338750cce6c36529e6421f2d23655.jpg

Er også en influenser som elsker upraktiske designer plagg og samler på slike å lager content med å bruke de i normale settinger som å gå åå butikken.

Ingen plukker da et catwalk antrekk, uten en del tilpasninger, for å gå på Met-galla. Det skal være et persolig uttrykk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ingen plukker da et catwalk antrekk, uten en del tilpasninger, for å gå på Met-galla. Det skal være et persolig uttrykk. 

Selvsagt, skrev ikke det. Skrev at det var en plass som samlet mye upraktiske antrekk. 

Skrevet
Honey Dew skrev (12 timer siden):

Det er kunst og ikke ment til å brukes. Det kan også inspirere andre til å lage klær.

Ok, da vet jeg det 😊 

For de som er interessert sjekk ut Max Alexander på tik tok. Han er såååå flink til å designe og sy klær. Hvis jeg ikke tar helt feil, så er han bare 9 år 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...