Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #1 Skrevet 29. mars 2006 Jeg er medlem i vektklubb.no og blir helt oppgitt av vekten på matvarer de har lagt inn. F.eks: en appelsin veier 110 g!! Det kan umulig være en appelsin de har veid Omtrent all frukten de har lagt inn veier mye mindre enn det den gjør.. De må ha brukt den minste frukten de har fått tak i da. Det er jo mye kalorier i frukt og da har de vel av den grunn valgt ut den minste frukten for at kaloriinholdet ikke skal virke så stort. Et annet eks. er potet, den har de lagt inn på 45 g! At det går an! Den må da være en miniatyr potet det da Jeg har stolt blindt på vektklubbens matvarer og har derfor ikke giddet å veie maten. Ser nå at det burde jeg absolutt ha gjort, har nemlig ikke gått ned mer enn 2 kg på 3 mnd. Syntes nemlig jeg kunne spise så mye med kun 1300 kcal om dagen. Medlemsskapet mitt går ut om 2 uker og jeg har ikke tenkt å fornye det.
Gjest Catwoman Skrevet 29. mars 2006 #2 Skrevet 29. mars 2006 En appelsin veier ca. 200 gram med skall - så at den veier 110 gram uten skall synes ikke jeg høres så usannsynlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå