AnonymBruker Skrevet 14. oktober #21 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 13.55): Har du prøvd vinterdress fra Reflex? Anonymkode: 7bac7...9fd Har tidligere vært fornøyd med Reflex, men den vi kjøpte i fjor vinter til 3-åringen ble gjennomvåt med en gang. Kjøpte da en Kuling vinterdress, men den revnet raskt, og fikk pengene tilbake. Litt usikker på hva vi har kjøpt i for denne sesongen, den ble kjøpt i våres og lagt bort for sommeren, håper den er bedre. Anonymkode: 422cc...8c5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #22 Skrevet 14. oktober Vi ble kjempe skuffet over reima. Altid kald. Det er en del år siden men den gangen skrøyt alle om reima. Men aldri hatt unge som ble så fort kald selv med ull under Anonymkode: 95979...412
AprilLudgate Skrevet 14. oktober #23 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 10.02): Jeg var skuffet over isbjørn of sweden. Den ble for posete for 5-åring, og var ikke vanntett under knærne. Mest fornøyd med Didrikson til litt større barn. Reima til små Anonymkode: 5050a...a9d Er delvis enig i Didriksons til større barnehagebarn. Men - stoffet på bakenden ble veldig lett sprekk i fordi så stivt. Var megafornøyd med PoP, men prisen var jo deretter og 😅 Den så nesten ny ut når jeg solgte den brukt. Didriksons solgte jeg som reservedress til veldig lav pris fordi sprekk i bakenden. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #24 Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 14.42): Hvilken Reima dress var det? Anonymkode: 7bac7...9fd Husker ikke, det er hvertfall 8 år siden vi kjøpte den. Mine er blitt store nå. Fikk hjelp på den lokale barnebutikken med valget, så regner jo med en av topp modellene. Mener den kostet over 1000 kroner på 70% salg. Anonymkode: 6596f...166
kjærring Skrevet 16. oktober #25 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 9.56): Hvilken vinterdress har dere prøvd som dere har blitt skuffet over? Jeg kan begynne. Prøvde en småbarnsdress fra reima og den var alt for kald og ble fort slitt og gikk hull i. Jeg synes også kattnakken vinterregndress var stivere enn mye annet man får med fleecefor. Så litt skuffet der. Til gjengjeld er de sikert slitesterke da. Anonymkode: 7bac7...9fd Wheat. Revnet etter en uke. Aldri igjen.
kjærring Skrevet 16. oktober #26 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 14.10.2025 den 13.03): Vi ble kjempe skuffet over reima. Altid kald. Det er en del år siden men den gangen skrøyt alle om reima. Men aldri hatt unge som ble så fort kald selv med ull under Anonymkode: 95979...412 Her bruker vi reima, prøvde andre merker i fjor, men gikk tilbake reima igjen i år 😅 her har mi aldri vært kald i de
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #27 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 13.30): Har ikke gullkorn vannsøyle på 20.000 da??😳 Anonymkode: 7bac7...9fd Vi hadde nok den første modellen, er noen år siden. De er nok bedre nå! Anonymkode: 0d9fa...140
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #28 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 14.00): Vi bor på innlandet (ikke fylket, men østlandet vekk fra sjøen). Det er kaldt her om vinteren. Kan ikke forstå at noen er misfornøyd med Reima Gotland og Stavanger. Hører alle barnehageansatte skryte av de dressene. Anonymkode: 7a43e...975 Eh nei alle gjør altså ikke det Anonymkode: 90ebf...065
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #29 Skrevet 16. oktober Name it, ungen ble kald og våt med en gang. Reima var jeg mest fornøyd med Anonymkode: 46c71...b9e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #30 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 9.56): Hvilken vinterdress har dere prøvd som dere har blitt skuffet over? Jeg kan begynne. Prøvde en småbarnsdress fra reima og den var alt for kald og ble fort slitt og gikk hull i. Jeg synes også kattnakken vinterregndress var stivere enn mye annet man får med fleecefor. Så litt skuffet der. Til gjengjeld er de sikert slitesterke da. Anonymkode: 7bac7...9fd Kald? Reima? Sikkert ikke vintermodellen? Reima stavanger er for eks veldig varm Anonymkode: 46c71...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #31 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 9.56): Hvilken vinterdress har dere prøvd som dere har blitt skuffet over? Jeg kan begynne. Prøvde en småbarnsdress fra reima og den var alt for kald og ble fort slitt og gikk hull i. Jeg synes også kattnakken vinterregndress var stivere enn mye annet man får med fleecefor. Så litt skuffet der. Til gjengjeld er de sikert slitesterke da. Anonymkode: 7bac7...9fd Prøvde kuling en gang og aldri mer. Glidelås ødelagt etter kort tid, revnet i sømmer, dårlig kvalitet. kjøpte reima Stavanger hvert år etter det og var superfornøyd. Anonymkode: a008e...475
Luckiness Skrevet 16. oktober #33 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 10.02): Jeg var skuffet over isbjørn of sweden. Den ble for posete for 5-åring, og var ikke vanntett under knærne. Mest fornøyd med Didrikson til litt større barn. Reima til små Anonymkode: 5050a...a9d Jeg har vært veldig fornøyd med den. De er stor i størrelsen da.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #34 Skrevet 16. oktober Sandie skrev (På 14.10.2025 den 12.35): Dette er også min erfaring med vinterdressene fra Reima dessverre. De fungerer helt supert i skikkelig vintervær med snø og minusgrader. Men er det bar bakke med grus skrapes det raskt hull. Tidligere hadde vi vinterdress fra Tiny Trolls of Norway. Den var av god kvalitet, men har forstått det sånn at det merket ikke eksisterer lengre selv om enkelte plagg fortsatt selges i sportsbutikker. Kan anbefale denne: https://sportoutlet.no/klaer/skidress-og-parkdress/product/99017?c=24297 De fins! Var stille en stund, men tror de ble kjøpt opp, det kom ny kolleksjon i fjor eller tidlig i år hvertfall. Elsker Tiny Trolls, har hatt vinterdressene deres i flere år. Dyre, men går i arv. Ikke prøvd så mange dresser i grunn, men arvet noen fra reima som ble litt for romslige for mine stilke-barn 🤭 Anonymkode: 09a56...a71 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #35 Skrevet 16. oktober Ikke vært forbøyd med vinterdressen fra Snjør. Den sugde til seg all fuktighet fra snøen, ble blytung, raknet i skrittet og på knærne. Er fornøyd med Reima, men når jeg har kjøpt brukt som ikke er vasket og impregnert regelmessig så merkes det fort.. da suger den til seg vann den også. Liker veldig godt Didrikson i to delt vinterutstyr og Kattnakken vinterregndress. Sistnevte er fin til våte snødager og har blitt mye brukt. Anonymkode: 85610...bba
Sandie Skrevet fredag kl. 12:35 #36 Skrevet fredag kl. 12:35 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De fins! Var stille en stund, men tror de ble kjøpt opp, det kom ny kolleksjon i fjor eller tidlig i år hvertfall. Elsker Tiny Trolls, har hatt vinterdressene deres i flere år. Dyre, men går i arv. Ikke prøvd så mange dresser i grunn, men arvet noen fra reima som ble litt for romslige for mine stilke-barn 🤭 Anonymkode: 09a56...a71 Så bra de fortsatt produserer 😊 Da skal jeg prøve å finne en til minstemann. Takk for tips! ☺️
MarieOlsen Skrevet fredag kl. 13:13 #37 Skrevet fredag kl. 13:13 Problemet er hvor i landet du bor.Når vi bodde på Østlandet med mye snø og kaldt var reima den jeg sverget til. Søsken arvet og den holdt varm og tørr. Flytta til våte Vestlandet reima var pyton. Ble fort slitt på «is snøen» da var sånn regndress redningen. Holdt barna tørre og tålte is aking. Så må ses Ann på hvor i landet du bor.. noe som funker fint en plass kan være katastrofe en annen plass. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:20 #38 Skrevet fredag kl. 13:20 AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 9.56): Hvilken vinterdress har dere prøvd som dere har blitt skuffet over? Jeg kan begynne. Prøvde en småbarnsdress fra reima og den var alt for kald og ble fort slitt og gikk hull i. Jeg synes også kattnakken vinterregndress var stivere enn mye annet man får med fleecefor. Så litt skuffet der. Til gjengjeld er de sikert slitesterke da. Anonymkode: 7bac7...9fd Elsket Reflex sine til mine barn som små. Rimelige var de også. Kjøpte de alltid på barnas hus 50%. Slitesterke dresser. Den gang iallefall. Anonymkode: abd83...96f
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:59 #39 Skrevet fredag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (På 12.10.2025 den 12.28): Jeg hadde lubne barn som 4-5 åringer (de er veldig tynne tenåringer nå 😅) så posete var ikke problem. Men jeg ble skuffet av Reima fordi de var så tynne at barna fikk hull på knærne med engang. Det har noe med at vi bor på Østlandet med lite snø og mye strøing av småstein. De dressene tålte ikke grus i det hele tatt, men det er jo også derfor de er mer lette og fleksible. Dressene fra Stormberg og Kaxs (KappAhl) er stivere og tyngre, bruker bittelitt mer tid til å tørke, men til gjengjeld så tåler de faktisk grus, og kan brukes her vi bor. Vinterdressene var en av de vendepunkter for meg da jeg skjønte at «best i test» er ikke alltid best. Det er bare det som ga best første innrykk på testpersoner i løpet av første 20 minutter med erfaring 😅👌 Anonymkode: 4807c...2f5 100% OT, men jeg har barn i den alderen som er noe lubne. I hvilken alder begynte det å avta hos dine? Beklager at jeg spør! Anonymkode: d6234...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå