AnonymBruker Skrevet i går, 17:27 #61 Skrevet i går, 17:27 Jeg gjør så mye galt fra før, så om gal deo kommer på lista så er den hjertelig velkommen. Mulig jeg bare blir 95 år og ikke 105, men den får jeg da ta. Anonymkode: b4771...67f 1
-venter- Skrevet i går, 17:34 #62 Skrevet i går, 17:34 Bruker Wild, kjøpt på apotek. Syntes de lukter godt.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #63 Skrevet 21 timer siden Gladgutten79 skrev (7 timer siden): Denne Henning Langseth legger jo ut om alt på tik-tok, bla deo, boil in bag ris, majones, fluor popcorn, jordbær, solkrem og teflonpanner for og nevne noe, om man skal ta alt slike tiktokere legger ut på ramme alvor, tror jeg at mange av oss må ta kontakt med begravelsesbyrå asap Men, han må jo ha det fra steder, og har lest det andre plasser og. Skjønner ikke hvorfor man ikke skal ta forskning seriøst? Anonymkode: 48a9f...64e 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #64 Skrevet 21 timer siden Jeg bruker deodorant fra vanlig butikk ja, har aldri hørt om at dette visstnok skal være farlig. Anonymkode: 8c251...729
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #65 Skrevet 21 timer siden Nei, bruker uten aluminium. Ble bevisst på det da jeg startet å prøve å bli gravid og har ikke gått tilbake, da jeg ikke trenger med aluminium og da trenger jeg jo ikke tilføre kroppen det daglig Bruker SebaMed sensitive. Anonymkode: c7e69...a1a
huldra_hildur Skrevet 20 timer siden #66 Skrevet 20 timer siden Ja det gjør jeg og kunne ikke brydd meg mindre om hva en eller annen TikToker sier 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #67 Skrevet 20 timer siden Bruker Humble unscented fra Sunkost. Trenger bare tynt lag med den. Anonymkode: 4a5b6...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå