Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så,du føler deg utrygg , men det er for seint å snu?

Anonymkode: 48a9f...64e

Ikke utrygg egentlig. Mer sånn "jaja, det er sikkert farlig dette også"....

Anonymkode: 16758...d33

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker krystall deo, og er veldig fornøyd med det. Tenåringssønnen min bruker det og, og han lukter ikke.

Anonymkode: fc77a...7e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd utallige alternative deodoranter, parfymefritt, krystall, Vossabia etc, men de fungerer fryktelig dårlig. Jeg orker ikke gå rundt og lukte svette, så da bruker jeg vanlig deodorant (kjempefornøyd med first price sin!), så er alt annet svanemerket og parfymefritt - vaskemidler, såpe og sjampo, hudpleie etc. 

Anonymkode: b852c...76e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mere. Jaja. Jeg skal jo dø av noe. Jeg hører ikke på alt det hysteriet som er ute og går. Jeg røyker ikke. Jeg drikker ikke. Så noe «galt» kan jo jeg å gjøre tenker jeg. 

Anonymkode: 776b0...663

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bruker den fra WILD og er veldig fornøyd! 
Kommer aldri til å bruke deodorant med aluminium igjen! 

Anonymkode: 808b2...d5c

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Synes Mitchum er den beste jeg har prøvd, langt over dyrere merker. Den er helt trygg. Kosmetikkbransjen er strengt regulert i UK. 

Anonymkode: 0c137...313

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jepp! Cosmica, Dove, Sanex og Clarins stort sett. 

Anonymkode: 47e3d...a66

De er ikke noe bedre enn de fra butikken..

Anonymkode: 0fb19...880

Skrevet

Jepp, bruker Dove for øyeblikket. 

Jeg lever også på kanten og bruker alminiumsklorid under armene ved behov for å ikke svette!🫣😳 smører på om kvelden og vasker av dagen etterpå

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke deo for tiden, da jeg er gravid og prøver å unngå stoffer som kan være negativt for fosteret.

Ellers bruker jeg deo uten aluminium. Coctail-effekten av alle stoffer (og spesielt aluminium) vi får i oss/på oss kan øke sjansen for demens. Kan jeg unngå en sånn grusom sykdom så skal jeg gjøre mitt beste for å forhindre at det skjer (selv om det er mange kjente og ukjente faktorer som spiller inn).

Tar rett og slett ikke sjansen på vanlig butikk-deodorant med aluminium. 

Anonymkode: 74f11...2b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er også en vanlig butikkdeodorant med aluminium

Anonymkode: de57e...bb8

Sånn ts skriver så tenker jeg fra vanlig daglivarebutikk. Alt som finnes av deo kan vel omtrnet kjøpes på butikk. Så da er jo alt butikk kjøpt, selv det på apotek, helsekost og parfymeri

Anonymkode: 635d1...1fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bruker Spin parfymefri, eneste jeg tåler utenom krystall.

Dette kan ikke kjøpes på Kiwi.

Anonymkode: 7a1ea...942

Skrevet

Hva er en vanlig butikkdeodorant? Og hva er en uvanlig?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Brukte i mange år aliminiumsfrie deodoranter som kjøpes på helsekostforretninger, og noen apotek har noen.

Men de med aluminium er jo absolutt best, der de tetter porene bedre og over lengre tid så man ikke lukter svette. Bruker nesten bare nivea nå

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper min på Normal 

Anonymkode: 2fd69...a6e

AnonymBruker
Skrevet

Er det bevist at deo med aluminium er skadelig?

Trenger kanskje ikke å ha på rett etter barbering i tilfelle små kutt.

Anonymkode: 49d17...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, Nivea sin til og med, det er jo verstingen i følge mange. Kjøper som regel på Kiwi eller Normal. Liker best Nivea og Sunsilk. 

Anonymkode: a377d...8c8

Skrevet (endret)

Vi sitter daglig i timevis alle sammen å glaner å trykker på en skjerm, det er vel like farlig det som om man bruker deodorant med aluminium eller ikke, folk blir jo hysteriske av alt nå til dags,  har brukt deo fra axe, nivea, sterilan m.fler opp igjennom, men tror neppe dette er hva som kommer til å ta knekken på meg 

Endret av Gladgutten79
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå for tiden bruker jeg Sunsilk sin Cherry blossom og digger den. 

Jeg har også brukt Biotherm og Vichy sine deodoranter, men som regel kjøper jeg deo på vanlig butikk.

Jeg er lidenskapelig opptatt av god lukt, så kommer det nye lukter på markedet så kjøper jeg de. Bryr meg ikke om de selges på parfymeri, apotek eller Kiwi. Bare den gjør jobben sin er jeg fornøyd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bruker en fra parfymeri som ikke gir gule flekker på hvite/ lyse klær. Har hatt problemer med at alle de lyse T-skjortene mine blir misfarget av store, fæle gule flekker under armene 😱

Anonymkode: 9c3fc...b6f

Har samme problem med en del tettsittende, hvite topper. Hvilken deo bruker du?

AnonymBruker
Skrevet
Gladgutten79 skrev (1 time siden):

Vi sitter daglig i timevis alle sammen å glaner å trykker på en skjerm, det er vel like farlig det som om man bruker deodorant med aluminium eller ikke, folk blir jo hysteriske av alt nå til dags,  har brukt deo fra axe, nivea, sterilan m.fler opp igjennom, men tror neppe dette er hva som kommer til å ta knekken på meg 

Bruker du slik deo ennå?

Anonymkode: 48a9f...64e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...