Gå til innhold

Bruker dere vanlig butikkdeodorant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Bruker Neutral sin, den inneholder aluminium og funker supert for min del. Ikke parfyme, lukter ikke svette, får ikke fule flekker på klær. Tipp topp.

Anonymkode: 595e4...c3d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Henning Langseth, og hvorfor burde vi høre på meningene hans?

Anonymkode: d5796...f3d

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Bruker kun deo når jeg virkelig MÅ. Det er da som oftest i forbindelse med jobb, selskap eller andre sosiale settinger hvor folk kommer tett på meg. Har aldri svettet mye. Kroppen min har det bedre uten. 

Anonymkode: d3bc0...45a

Skrevet
Thjelp skrev (3 timer siden):

Jepp, bruker Dove for øyeblikket. 

Jeg lever også på kanten og bruker alminiumsklorid under armene ved behov for å ikke svette!🫣😳 smører på om kvelden og vasker av dagen etterpå

Hvorfor ønsker du å ikke svette overhodet? Det er veldig unaturlig. 

Skrevet

Ja, jeg bruker til og med Rema 1000 sin unisex deodorant, siden jeg reagerer på mange av de andre.

Får jeg kreft så tror jeg det skyldes helt andre ting enn deodoranten, treningstøy, brød, ost og mobiltelefonbruk. 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker du slik deo ennå?

Anonymkode: 48a9f...64e

Ja smører så godt på at jeg blir stoppet i scanneren på flyplassen pga aluminiumen

• Liker 3
Skrevet

Denne Henning Langseth legger jo ut om alt på tik-tok, bla deo, boil in bag ris, majones, fluor popcorn, jordbær, solkrem og teflonpanner for og nevne noe, om man skal ta alt slike tiktokere legger ut på ramme alvor, tror jeg at mange av oss må ta kontakt med begravelsesbyrå asap

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja. Jeg bryr meg ikke om «helseråd» fra influensere. Som som oftest tjener penger på «rådene» de gir. 🙄

Anonymkode: bf275...134

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ønsker du å ikke svette overhodet? Det er veldig unaturlig. 

Litt traumer fra tenårene, da jeg alltid hadde store svetteringer under armene. 
Og jeg har hatt mye problemer med at det slår seg betennelse i kjertlene under armene, altså store byller jeg har måtte tømt på sykehus. Faktisk har jeg fjernet deler av kjertlene under armen pga av dette…

Svetter ellers, men klarer ikke det betennelse greiene

• Hjerte 2
Skrevet

Bruker det og kommer til å fortsette med det ja 

Anonymkode: 55bd3...a3a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sterilan 72H er suveren.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bruker denne

3367729018981_2.jpg?ref=46AD62EB39

Endret av Phoenix Heart
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg føler jeg må bruke stick-deodorant, fordi det er det eneste som faktisk holder. Jeg er mann, så kanskje det har noe å si.

Anonymkode: 392ed...ec4

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, har brukt Biotherm sine deodoranter i 15-20 år og kommer aldri til å slutte med dem. 

Anonymkode: ebb2f...138

Jeg har også brukt det, og kjøpt i butikk…??

Anonymkode: 50419...f12

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har prøvd utallige alternative deodoranter, parfymefritt, krystall, Vossabia etc, men de fungerer fryktelig dårlig. Jeg orker ikke gå rundt og lukte svette, så da bruker jeg vanlig deodorant (kjempefornøyd med first price sin!), så er alt annet svanemerket og parfymefritt - vaskemidler, såpe og sjampo, hudpleie etc. 

Anonymkode: b852c...76e

Jeg hadde samme erfaring helt til jeg prøvde Wild - har du prøvd den? Den stopper jo ikke svette ettersom det ikke er en antiperspirant, så noen ganger må jeg vaske meg en gang midt på dagen (skjer sjelden, mest hvis jeg svetter av nervøsitet) men den holder svettelukta borte. Jeg er kjempefornøyd ☺️

Anonymkode: d9d6d...998

Skrevet

Deodoranter uten aluminium fungerer jo ikke..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Får helt noia, for alt er skadelig for deg i dag. Så nettopp video med Henning Langseth , hvor han refser vanlige deodoranter for å inneholde aliminium . Alt vanlig er jo dårlig for deg

Anonymkode: 48a9f...64e

Jeg gir komplett blaffen i hva slags deodorant en eller anne med navnet Henning Langseth mener jeg skal bruk eller ikke bruke. Aldri hørt om ham.

Anonymkode: 35e9b...b2e

• Liker 1
Skrevet

Ja. Har brukt en deodorant (roll-on) fra Nivea i flere år, synes den lukter så godt og behagelig. Uroer meg ikke for det.

Skrevet

Yepp, biotherm sin… den med lyseblå kork

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...