AnonymBruker Skrevet 22. oktober #41 Skrevet 22. oktober Hvor alvorlig grad av demens har din far? Her droppet vi å besøke på julaften, etter anbefaling fra pleierne. Vi hadde en liten minijulaften 23.des på sykehjemmet så hun fikk være i vante omgivelser. Forøvrig ble ikke det så koselig. Og jeg skulle ønske vi droppet det. Min yngste datter forstår lite av demens og fikk virkelig gjennomgå, fikk skjenn for både kjolen hun gikk med og at hun hadde blitt alt for tjukk. Denne jula besøker jeg alene på lille julaften, selv om jeg egentlig ikke har lyst å besøke i det hele tatt. En nådeløs sykdom Anonymkode: c0231...68b 2
Larissa 2 Skrevet 23. oktober #42 Skrevet 23. oktober Siste julen min mor levde var hun dement og bodde på skjerma avd på sykehjem. Vi var en tur hos henne på dagen og åpna litt gaver og hadde kaffe og kaker. Tror ikke hun fikk med seg at det var julaften egentlig. De ansatte ville helst at de demente ble på avd, ellers ble de som regel veldig urolige når de kom tilbake fra julaften-feiring med familien. Det er dessverre bare sånn det er. Men de får en rolig og koselig julaften på avd, i trygge omgivelser ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå