AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #1 Skrevet 11. oktober 2025 Skal prøve hjemmebleking fra tannlegen. Men er urolig for at det vil bli mye ising i tennene. Dere som har bleket tennene hjemme, hvordan gikk det? Var det smertefullt med mye ising i tennene?Jeg har litt dårlige tenner med blottlagte tannhalser enkelt steder. Men tannlegen sa det skulle gå greit mente hun. Å bleke tennene hjemme. Anonymkode: 24b50...88f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #2 Skrevet 11. oktober 2025 Jeg har også åpne tannhalser og jeg testet hjemmebleking for et par år siden. Det var ganske drøy ising, jeg avsluttet før jeg egentlig var ferdig. Trodde ikke det kom til å gjøre så vondt, var en annen type ising enn den man får når man spiser is. Men jeg vil gjerne teste det igjen da, se hvor lenge jeg holder ut denne gangen. Anonymkode: f1065...9bc
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #3 Skrevet 11. oktober 2025 Hører ingen klager fra min mann, han sover med den tannblekegreia hver natt og han snuste i mange mange år og har åpne tannhalser pga det. Anonymkode: e6d1e...050
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2025 #4 Skrevet 11. oktober 2025 Jeg har sensitive tenner og det gikk greit med meg. Noe følsomme var de, men opplevde ikke direkte ising. Hjelper masse med sensodyne tannkrem! Anonymkode: 93aa3...3ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå