Okokok1234 Skrevet 11. oktober #1 Skrevet 11. oktober Hei ung jente ikke overvektig eller noe sånt. Jeg er veldig plaget av at jeg svetter så innmari mye når jeg onanerer hele lakenet og dyna blir vått og ekkelt og sove. hvis jeg har på t skjorte på dagen så får jeg de svetteringene og må dusje har noen andre samme erfaring og er det noe man kan gjøre med det?
Bamseklemmer Skrevet 12. oktober #2 Skrevet 12. oktober Hvis jeg onanerer over flere timer, blir jeg jo litt svett. Spesiellt under armene.. Kan løses med litt kjøkkenpapir under armene, det er iallefall utelukket at jeg må runke mindre. Eller du kan du ikke vaske t-skjorta og dusje etterpå?🫡
Vegar Beideren Skrevet 12. oktober #4 Skrevet 12. oktober Okokok1234 skrev (8 timer siden): Hei ung jente ikke overvektig eller noe sånt. Jeg er veldig plaget av at jeg svetter så innmari mye når jeg onanerer hele lakenet og dyna blir vått og ekkelt og sove. hvis jeg har på t skjorte på dagen så får jeg de svetteringene og må dusje har noen andre samme erfaring og er det noe man kan gjøre med det? Først og fremst. Veldig flott å høre at du onanerer og blir kjent med din egen seksualitet. Kvinner som onanerer ofte er mye bedre elskere. Du skriver at dyna blir våt og ekkel å sove i. Prøv å onanere uten dyna på. Sleng den til side. Legg et håndkle i senga, så blir ikke lakenet så vått heller. Sett gjerne vinduet i luftestilling Er det sommer og varmt på rommet, kan en vifte gjøre susen. Lykke til videre med onaneringen. Håper du finner en bra løsning som passer for deg ❤️💦
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå