AnonymBruker Skrevet 11. oktober #21 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier det jeg skrev i overskriften ganske ofte og jeg tenker på hvorfor han sier det? Er det jeg som scorer lavt og han er out of my league egentlig? Hva tenker dere om typen sier sånt? Anonymkode: e0301...bf5 Ikke rart de fleste forhold går til helvete når kommunikasjonen er SÅ dårlig. Hva med å bare spørre han rett ut? «hva mener du egentlig når du sier det?» Anonymkode: e8436...408 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #22 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er så glad jeg ikke er mann. ALT skal problematiseres. Anonymkode: e3ea3...ea3 Når er det jo kjærringa som uttaler seg.Mannen sa han var heldig,hvordan er det et problem mener du? Anonymkode: 84361...856 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #23 Skrevet 12. oktober Nok en god dag mann økseskaft tråd. Anonymkode: e76c4...008 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #24 Skrevet 12. oktober Dette forholdet kommer du til å ødelegge med den negative innstillingen din, TS. Så da spiller det ikke noen rolle hva han mener. Anonymkode: a1312...5d9 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #25 Skrevet 12. oktober Dette er et STOR rødt flagg. Du må forlate han med en gang! Du er mye mer verdt enn å ha en mann som er så usikker! Anonymkode: 2892b...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #26 Skrevet 12. oktober Dette må du nesten forklare. Hvordan skal en så positiv uttalelse bety at du scorer lavt? Mannen min sier ofte «hvordan ble jeg så heldig?» jeg tar det utelukkende positivt, slik det åpenbart er ment. Anonymkode: 8a747...f43
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #27 Skrevet 12. oktober Helt utrolig at en hyggelig kommentar blir til noe negativt.Han bør lære seg å holde munn og ikke si så mye. Anonymkode: 84361...856
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #28 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Når er det jo kjærringa som uttaler seg.Mannen sa han var heldig,hvordan er det et problem mener du? Anonymkode: 84361...856 Det er et problem når kjærringa må problematisere selv det også. Anonymkode: ae1b8...4d7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #29 Skrevet 12. oktober Tror det var en som var litt dypt nede i rødvinsflaska og kjedet seg alene i går kveld, for det dukket opp ørten tråder som er mer eller mindre KG-rage bait. Anonymkode: f2924...678 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #30 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette må du nesten forklare. Hvordan skal en så positiv uttalelse bety at du scorer lavt? Mannen min sier ofte «hvordan ble jeg så heldig?» jeg tar det utelukkende positivt, slik det åpenbart er ment. Anonymkode: 8a747...f43 Ts tenker nok at hun kunne fått bedre enn mannen. Tror det kom feil ut, at det er hun som er bedre enn han… Anonymkode: dee58...e24 1
twistposen Skrevet 12. oktober #31 Skrevet 12. oktober Hvis jeg som mann sier jeg føler meg heldig sammen med en kvinne, betyr det akkurat det og ikke noe annet. Heldig som får tilbringe tid sammen med denne kvinnen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #32 Skrevet 12. oktober Litt usikker på hva du mener. Sier han at du er heldig som har han? Eller at han er heldig som har deg? Dersom det er det første er det ikke en bra ting, da er det som at han sier at du ikke kan få noen andre/noe bedre. Anonymkode: 8a155...31b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #33 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han sier det jeg skrev i overskriften ganske ofte og jeg tenker på hvorfor han sier det? Er det jeg som scorer lavt og han er out of my league egentlig? Hva tenker dere om typen sier sånt? Anonymkode: e0301...bf5 Jeg er mannen som av og til sier dette til kona mi. Når jeg sier det, er det fordi jeg føler meg oppriktig heldig som har fått ei trofast og kjærlig kone som står på for meg og barna. Kanskje har jeg fått ei kone som er bedre enn det jeg fortjener. Jeg kan også føle meg heldig når jeg leser her inne på KG om alle som sliter med sykdom, krevende barn, labert sexliv, krangling, dårlig økonomi, mistanker om utroskap og alle slags problemer som folk strever med i et samliv. I vår lille familie har vi ingen slike problemer. Så, ja, jeg er heldig som er frisk, har frisk kone, friske og ressurssterke barn, god økonomi og et godt samliv. Mye å være glad for. Jeg synes ikke du skal tolke det han sier slik du gjør. Jeg tror rett og slett bare at du har en lykkelig mann som lever et godt liv og som setter pris på livet og alt det livet byr på, inkludert deg. Anonymkode: beb60...014 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå