AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:44 #1 Skrevet lørdag kl. 20:44 Han sier det jeg skrev i overskriften ganske ofte og jeg tenker på hvorfor han sier det? Er det jeg som scorer lavt og han er out of my league egentlig? Hva tenker dere om typen sier sånt? Anonymkode: e0301...bf5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:45 #2 Skrevet lørdag kl. 20:45 Jeg ville tenkt at han prøver å være hyggelig? Anonymkode: fd0c1...cb0 25 7
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 20:48 #3 Skrevet lørdag kl. 20:48 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han sier det jeg skrev i overskriften ganske ofte og jeg tenker på hvorfor han sier det? Er det jeg som scorer lavt og han er out of my league egentlig? Hva tenker dere om typen sier sånt? Anonymkode: e0301...bf5 Attehæ? Han sier at han føler seg heldig (som har deg?) og du tenker at «du scorer lavt» ? 21 11
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:49 #4 Skrevet lørdag kl. 20:49 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier det jeg skrev i overskriften ganske ofte og jeg tenker på hvorfor han sier det? Er det jeg som scorer lavt og han er out of my league egentlig? Hva tenker dere om typen sier sånt? Anonymkode: e0301...bf5 Eeehh, han mener det motsatte? Med mindre han sier det ironisk Anonymkode: c6d58...482 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:49 #5 Skrevet lørdag kl. 20:49 Han er nok veldig glad i deg ❤️ Anonymkode: a729b...cf1 7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:52 #6 Skrevet lørdag kl. 20:52 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ville tenkt at han prøver å være hyggelig? Anonymkode: fd0c1...cb0 Synes det høres så klisje ut Anonymkode: e0301...bf5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:55 #7 Skrevet lørdag kl. 20:55 Sett pris på mannen så lenge du har ham, for det virker som om du kan komme til å ødelegge dette. Søk hjelp for hvorfor du ikke er trygg på deg selv, så slipper du å ødelegge forholdet. Anonymkode: af650...6f8 9 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:56 #8 Skrevet lørdag kl. 20:56 Rødvinsfilosofen skrev (4 minutter siden): Attehæ? Han sier at han føler seg heldig (som har deg?) og du tenker at «du scorer lavt» ? Ja, ja jeg tenker det. Tenker om det er lav selvtillit der eller noe sånt også Anonymkode: e0301...bf5 1
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 21:01 #9 Skrevet lørdag kl. 21:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, ja jeg tenker det. Tenker om det er lav selvtillit der eller noe sånt også Anonymkode: e0301...bf5 OK. Oppfatter det som litt motstridende. Tenker at det er supert at dere setter pris på å ha hverandre. ♥️🙂
Gentleman59 Skrevet lørdag kl. 21:07 #10 Skrevet lørdag kl. 21:07 Rødvinsfilosofen skrev (18 minutter siden): Attehæ? Han sier at han føler seg heldig (som har deg?) og du tenker at «du scorer lavt» ? M66: Jeg tenkte nøyaktig det samme som deg. 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:08 #11 Skrevet lørdag kl. 21:08 Dette sier jeg til barna mine hele tiden. At jeg er heldig som fikk akkurat dem. At jeg er heldig som er mammaen deres. Det er jo et kompliment til barna mine akkurat som at mannen din setter pris på deg. Anonymkode: 08deb...1ed 3 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:15 #12 Skrevet lørdag kl. 21:15 Det er da hyggelig at han sier at han setter pris på deg. Sier du aldri noe sånn til han? Anonymkode: b36ca...4ce 5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:23 #13 Skrevet lørdag kl. 21:23 Min mann sier det hele tiden til meg. Jeg tar det som positivt. Anonymkode: af23c...e63 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:18 #14 Skrevet lørdag kl. 22:18 At han er heldig som har deg. Min mann sier også dette, jeg også. Vi er heldige som har hverandre og er heldige og har det så godt. Anonymkode: 07a19...ee8 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:27 #15 Skrevet lørdag kl. 22:27 Hvis det han sier er at du er heldig som har han vil han vel gjerne at du skal tenke det også. Eller at det er en slags spøk om at dere har det fint sammen. Det har ikke noe med at du scorer lavt, men han mener selv han er mye bedre enn de fleste. Nokså vanlig å tenke, ikke så vanlig å si høyt. Jeg synes ikke en sånn kommentar er veldig sjarmerende, og ville vært ekstra oppmerksom på om han har overdrevent gode tanker om seg selv (narsissistiske trekk). Anonymkode: 6c65d...418
NiceOrNothing Skrevet lørdag kl. 22:30 #16 Skrevet lørdag kl. 22:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier det jeg skrev i overskriften ganske ofte og jeg tenker på hvorfor han sier det? Er det jeg som scorer lavt og han er out of my league egentlig? Hva tenker dere om typen sier sånt? Anonymkode: e0301...bf5 Trist at du i det hele tatt tenker den tanken ,( scorer lavt , out of my league) : om en mann som sier noe så fint til deg. Det sier så mye mer om deg , enn om han. 2 2
Mardina Skrevet lørdag kl. 22:37 #17 Skrevet lørdag kl. 22:37 Det har kjæresten min også sagt. Jeg tolker det som at han føler seg heldig som har truffet meg. Han har sagt at jeg er det beste som har skjedd han. Og jeg føler det på samme måten 🥰 Jeg tolker sånne ting bare positivt jeg 😊 3 1
Virrevirrevapp Skrevet lørdag kl. 23:22 #18 Skrevet lørdag kl. 23:22 Det er da en helt normal, fin ting å si til noen man er glad i. Sier du ikke det samme til ham, da? I et godt forhold føler begge at de har skutt gullfuglen, uansett dette med ligaer. Å finne sin person trumfer alle ytre tegn på suksess. Min sier ofte at han nesten ikke kan tro hvor heldig han er, som fant alt han så etter. Det betyr ikke at jeg er perfekt på alle måter, men at noe klikker mellom oss på en god måte. Jeg synes også jeg er heldig, selv om jeg ikke sier det helt sånn, han var ikke det jeg så etter men han viste seg å være det jeg trengte. Folk sier: "Å finne sitt menneske". Og selv når han er idiot, så liker jeg ham, han er MIN idiot 😉 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:25 #19 Skrevet lørdag kl. 23:25 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier det jeg skrev i overskriften ganske ofte og jeg tenker på hvorfor han sier det? Er det jeg som scorer lavt og han er out of my league egentlig? Hva tenker dere om typen sier sånt? Anonymkode: e0301...bf5 Han er glad i deg. Er ikke du glad i ham også? Da er dere jo heldige begge to. Anonymkode: 5b252...0c7 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:27 #20 Skrevet lørdag kl. 23:27 Jeg er så glad jeg ikke er mann. ALT skal problematiseres. Anonymkode: e3ea3...ea3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå