Gå til innhold

Kan dette være bitt etter veggdyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Noen som har erfaring med veggdyr her? Jeg er liiiivredd for det. Var i Paris for 2 uker siden, så ingen tegn på hotellrommet. Føler jeg har vært super forsiktig. Vasket alt på 60 grader og tromlet i tørketrommel ved hjemkomst. Det som ikke kunne vaskes på høy varme ble fryst, sammen med baggen. 

Jeg har nå fått utslett på fot og legg. Det klør ikke. Utslettet oppstod i går. Jeg har sjekket sengen nøye og ser ingen tegn til noe som helst. 

Legger ved bilder av utslettet. Hva tror dere dette kan være?

Endret av misspinky
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt sånn ut altså....og det klør noe jækelig. Jeg vet ikke men er veldig i tvil her på grunn av manglende kløe.

Anonymkode: 4ef1f...9a5

Skrevet

Det kan godt være. Husk at alle ikke reagerer likt på insektbitt. Venninnen min og mannen var på hotell med veggdyr for noen år tilbake og hun ble spist opp mens han ikke reagerte like voldsomt.  Og de fikk de ikke med seg hjem heldigvis. 

Anonymkode: 5324c...3c4

• Liker 1
Skrevet

Sjekk senger og alt en gang til. Sakte med lommelykt. Håper dere ikke har veggedyr ❤️

Anonymkode: 5e11f...d34

Skrevet

Det har jeg gjort og våknet flere ganger i natt. Lyst med lommelykt og har ikke funnet tegn til noe...ingen nye bitt etter natten heller.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes det mer ser ut som fuglelopper. Har du katt eller hund?

Anonymkode: 709bf...6f4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det mer ser ut som fuglelopper. Har du katt eller hund?

Ja, har katt!

Skrevet
misspinky skrev (1 time siden):

Ja, har katt!

Da hadde jeg satset på at skift av sengetøy og litt støvsuging fikser saken.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da hadde jeg satset på at skift av sengetøy og litt støvsuging fikser saken.

Krysser fingrene for det! Tenkte ikke på lopper da det er mest vanlig om våren og jeg ikke klør🤔

Skrevet
misspinky skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan du se det? Tror ikke jeg har det.

Det bare var veldig tydelig på leggmusklen. Har det samme selv så tenkte kanskje du hadde noen tips.

Anonymkode: b9f3b...27e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det bare var veldig tydelig på leggmusklen. Har det samme selv så tenkte kanskje du hadde noen tips.

Trodde kanskje man hadde større lår og legger om man har det....her er beina i sin helhet.

Endret av misspinky
Skrevet

Syns det ser ut som loppebitt, og skjønner ikke kommentaten om leggmuskelen 😅 Hvis du har lipødem er det mange, inkludet meg selv, som tyselvis har det 😅

• Nyttig 1
Skrevet
misspinky skrev (6 minutter siden):

Trodde kanskje man hadde større lår og legger om man har det....her er beina i sin helhet.

Snapchat-872399178(1).jpg

Glem den brukeren der, du har ikke lipødem. 

• Liker 4
Skrevet
blvck skrev (9 minutter siden):

Syns det ser ut som loppebitt, og skjønner ikke kommentaten om leggmuskelen 😅 Hvis du har lipødem er det mange, inkludet meg selv, som tyselvis har det 😅

Mange som har det ja. 10%. Jeg har grad 1

• Liker 1
Skrevet
misspinky skrev (19 minutter siden):

Snapchat-872399178(1).jpg

Ikke nødvendigvis. Er forskjellige grader. Jeg har grad 1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Glem den brukeren der, du har ikke lipødem. 

Hva vet du om hva hun har og ikke har?? Veldig vanlig å ha det i større eller mindre grad

• Liker 1
Skrevet

Kan også bare være det vi kaller neller, som kommer og går bort igjen. Om man har vært borti høy eller noe gress f.eks. 

Anonymkode: da6a3...bbe

Skrevet

Jeg ble oppspist av veggdyr, men bittene dukket opp samme dag som hjemkomst. Ligner riktignok dine bitt, bare at jeg var enda mer oppspist, men det kan være så mye annet også. De klødde ikke noe særlig, egentlig, som andre påstår. Og ja, jeg vet at mine bitt var veggdyr da hotellet bekreftet det. 

Anonymkode: 8f330...e2c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brukerangrep, samt innlegg tilknyttet dette. 

veronica<3, mod. 

Skrevet
misspinky skrev (7 timer siden):

Krysser fingrene for det! Tenkte ikke på lopper da det er mest vanlig om våren og jeg ikke klør🤔

Vi har og katt, han får som oftest lopper på våren - men det har skjedd på høsten og. Grundig støvsuging og vask av sengetøy/sofa - så er problemet sannsynligvis løst. 

Anonymkode: c8b65...91a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...