AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Skrevet 11. oktober Håret mitt er et mareritt etter to tette graviditeter og en del striping i årevis. Frisøren sier håret mitt knekker pga stripingen og jeg har sluttet med det nå. I tillegg vokser det ut korte hår over hele hodet etter graviditeter. Håret er pistrete og frizzy og ser ikke ut! Jeg føler meg helt forferdelig og veldig lite lekker. Jeg vurderer å klippe håret ganske kort og de om det hjelper. Har bestilt Olaplex serien og k18. Noen som har gode råd?? Anonymkode: daa59...da3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #2 Skrevet 12. oktober Jeg klippet meg skulderkort etter en av graviditetene, for å slippe å ha 60 cm lange hår overalt, røyta noe helt vanvittig.. tok ikke veldig lenge før håret var langt igjen, og mye sunnere, så jeg angret ikke 😊 vurderer å klippe det igjen, bare fordi det er så mye enklere.. Anonymkode: 33e6b...551
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #3 Skrevet 12. oktober Du kan ta minicolor hos frisøren for å styrke håret. Bruk også hårkur anbefalt av frisør 2 ganger i uken. Klipp gjerne skulderkort som hun over rådet til. Anonymkode: 0d7d4...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå