AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Skrevet 11. oktober Akkurat rundet 50, og skjønner jeg må gjøre mer hudpleie. Hva gjør dere andre damer på min alder? Jeg er ganske glatt i huden utenom markerte munnviker. Og huden er litt grovere enn den var. Alle gode tips tas imot med takk. Anonymkode: aaa97...bc1
Roci Skrevet 11. oktober #2 Skrevet 11. oktober Jeg er 54 år og har kombinert hud som blir dehydrert om vinteren. Min hudpleierutine ser slik ut: Morgen: -vask med lunkent vann, avslutter med kaldt vann. -antioksidantserum (niacinamide) -fukt - øyekrem -solkrem (mars - oktober) Om vinteren når huden min har lett for å bli fuktfattig, bruker jeg fuktspray og fuktserum etter antioksidantserumet. Kveld; -Rens med rensekrem for å få vekk solkrem og sminke -GF - serum - Retinalserum - Fukt - Øyekrem Bruker syreeksfoliering en kveld i uka, og gir huden en frikveld fra aktive ingredienser en kveld i uka, da bruker jeg gjerne en fuktmaske eller ansiktsolje. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #3 Skrevet 17. oktober Gjør veldig lite. Bruker en vanlig fuktighetskrem og solfaktor oppå. Renser med renselotion fra La Roche Posay (Toleriane) på kvelden. Ingen serum, eksfoliering eller spesielle kremer til spesielle områder, heller ikke aktive ingredienser. Er 55 og har fin hud for alder. Anonymkode: 8b29f...f97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå