AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:04 #1 Skrevet lørdag kl. 19:04 Jeg lurer på hvilken vinterdress barnet brukte og om dere var fornøy? Evt om det var noen dere prøvde som dere ikke var fornøyd med og hvorfor? Anonymkode: 3c3b5...979
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:59 #2 Skrevet lørdag kl. 19:59 Isbjørn of sweden , knallfornøyd! Anonymkode: 8cb7e...849 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:04 #3 Skrevet lørdag kl. 20:04 Under dressen: polarn og pyre. Dress/todelt: plarn og pyre, reima eller HH Anonymkode: 0715d...c68
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:10 #4 Skrevet lørdag kl. 20:10 Reima Stavanger sin dress er vi veldig fornøyde med. Anonymkode: 1e022...dec
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:47 #5 Skrevet lørdag kl. 20:47 Isbjørn of sweden. Den er veldig slitesterk og er ikke klumpete selv om den er god og varm. Men! Når barnet er eldre er det fint med todelt. Barna går ofte på do ute og det er veldig kjekt å kunne ha jakka på når det er kaldt. Til todelt hadde vi også isbjørn of sweden, men polarn o pyret har gode vinterbukser og. Det kommer an på formen til barnet ditt. Polarn er videre enn isbjørnbuksene. Anonymkode: ccbd5...457 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:18 #6 Skrevet i går, 01:18 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Isbjørn of sweden. Den er veldig slitesterk og er ikke klumpete selv om den er god og varm. Men! Når barnet er eldre er det fint med todelt. Barna går ofte på do ute og det er veldig kjekt å kunne ha jakka på når det er kaldt. Til todelt hadde vi også isbjørn of sweden, men polarn o pyret har gode vinterbukser og. Det kommer an på formen til barnet ditt. Polarn er videre enn isbjørnbuksene. Anonymkode: ccbd5...457 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Isbjørn of sweden , knallfornøyd! Anonymkode: 8cb7e...849 Er det slik at man må ned en størrelse i isbjørn of sweden? Altså hvis barna et er 104 cm så bør man kjøpe den det står 98 på? Anonymkode: 3c3b5...979
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Nei, de vil jeg ikke si. Jeg har kjøpt den størrelsen barnet trenger ellers. Anonymkode: ccbd5...457
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Cera skrev (19 minutter siden): Reima + ull og ullfleece fra nøstebarn under. Reima har så mage ulike vinterdresser, hvilken har dere brukt? Jeg kjøpte en som var alt for kaldnog lite slitesterk stod den var ment fra 0 til minus 20 grader men det var den absolutt ikke. Anonymkode: 3c3b5...979
Cera Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Reima har så mage ulike vinterdresser, hvilken har dere brukt? Jeg kjøpte en som var alt for kaldnog lite slitesterk stod den var ment fra 0 til minus 20 grader men det var den absolutt ikke. Anonymkode: 3c3b5...979 Vi har brukt Reima Kipina. Veldig god og varm, og jeg har et frysebarn. 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Reima og Wheat har vi vært fornøyde med. Bor på Vestlandet. Anonymkode: dbad2...b91
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Reima og Wheat har vi vært fornøyde med. Bor på Vestlandet. Anonymkode: dbad2...b91 Blir ikke wheat veldig fort slitt? Og upraktisk med fleecefor inni? Anonymkode: 3c3b5...979
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det slik at man må ned en størrelse i isbjørn of sweden? Altså hvis barna et er 104 cm så bør man kjøpe den det står 98 på? Anonymkode: 3c3b5...979 Prøv , det er umulig for oss å si:) Anonymkode: 8cb7e...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå