AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:10 #41 Skrevet søndag kl. 15:10 Grønnsaksvaffel skrev (Akkurat nå): Alle svarene mine er ordentlige. Ikke i denne tråden, kun avsporing eller brukerdebatt. Og nå kommer ikke jeg til å svare deg mer heller. Kommer kun til å tenke mitt. Anonymkode: 56877...39b
Grønnsaksvaffel Skrevet søndag kl. 15:12 #42 Skrevet søndag kl. 15:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke i denne tråden, kun avsporing eller brukerdebatt. Og nå kommer ikke jeg til å svare deg mer heller. Kommer kun til å tenke mitt. Anonymkode: 56877...39b Så bra 👍
LilleMy_09 Skrevet søndag kl. 18:12 #43 Skrevet søndag kl. 18:12 Du overreagererer. Det er snakk om en kommentar ang. en kjole 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:30 #44 Skrevet søndag kl. 22:30 Det var klønete sagt av ham, men jeg tenker at han fortsatt gav deg ros, og det er litt formildende. Det kan godt være at han har en favoritt-kjole. Anonymkode: e474d...7ab 1
kommodevaran Skrevet søndag kl. 23:17 #45 Skrevet søndag kl. 23:17 Jeg forstår deg veldig godt. Har selv en kjæreste som er ufattelig dårlig med ord, og selv når han mener alt godt har han en tendens til å tråkke så solid i salaten og fremstå så taktløs at alt godt humør umiddelbart forlater kroppen min. Jeg tenkte faktisk ikke så mye over det i starten, syntes til og med at det var komisk i blant, men med årene har jeg blitt utrolig lei av det. Nå kvir jeg meg bl.a. for å dele triste nyheter med ham, for jeg vet at han kommer til å si noe så dumt at jeg bare blir såret og forbanna og føler at han ikke ser eller forstår meg overhodet. Og ting kan liksom aldri være rent positive, han skal alltid komme med en eller annen rar kommentar, selv slike som han vet at jeg blir såret av. Men han tenker seg aldri, aldri om. Tenk, så stor forskjell det ville gjort om typen din heller hadde sagt "Fy faen, så fin du er! Du var forresten jævlig fin i går også, det glemte jeg å si til deg." Ordene man velger å bruke har faktisk enorm betydning.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 02:29 #46 Skrevet mandag kl. 02:29 Grow a thicker skin. Damer som blir dødelig fornærmet over småting er fryktelig slitsomt. Voldsom overreaksjon. Anonymkode: ff41c...eba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå