AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:53 #1 Skrevet lørdag kl. 17:53 Jeg og kjæresten skulle ha en fin kveld sammen. Vi hadde hatt en del seksuell lek tidligere på dagen og stemningen var veldig god mot kvelden. Jeg brukte itt tid på å kle meg sexy og hadde forhåpninger om en spennende og deilig kveld. Når jeg kommer ned sier han at jeg er fin, holder rundt meg og sier dumt nok at kjolen jeg hadde på meg i går var enda finere. For meg er dette nok til å rykke meg totalt ut av humøret. Han ville bare si jeg er fin i alt og særlig komplimentere kjolen jeg hadde på i går siden han ikke hadde rukket det særlig i går. Men for meg er stemningen vi hadde bygget opp med masse lek mot en deilig kveld ødelagt. Jeg vet det ikke var annet enn en klønete bagatell. Si at jeg overreagerer så jeg kan riste det av meg. Kvelden er enda ung. Anonymkode: bff9d...378 3
Trolltunge Skrevet lørdag kl. 17:56 #2 Skrevet lørdag kl. 17:56 Bare rist det av deg og noter deg at kjolen i går er en favoritt. 26 10
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:57 #3 Skrevet lørdag kl. 17:57 Du er dramaqueen 👍 Anonymkode: 90fe6...f14 27 7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:57 #4 Skrevet lørdag kl. 17:57 Du overreagerer. Han gav deg et klønete kompliment, men han mente nok ikke å gjøre deg lei deg. Anonymkode: b53e2...fa6 16
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:58 #5 Skrevet lørdag kl. 17:58 Klønete sagt. Ville brukt et par dager på å riste av meg den. Var på en måte litt slemt sagt også. Anonymkode: 0753f...0ab 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:59 #6 Skrevet lørdag kl. 17:59 Du overreagerer, komplimentet om gårdagens var ment som noe positivt, ikke at han ikke synes du var fin nå Anonymkode: bbae6...e9e 12
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:01 #7 Skrevet lørdag kl. 18:01 Tror nok han hater seg selv for det klønete komplimentet, men han mente nok å peke ut favoritten sin bare 😊 plis rist det av deg og nyt kvelden ❤️ Anonymkode: 4ca88...2a0 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:02 #8 Skrevet lørdag kl. 18:02 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klønete sagt. Ville brukt et par dager på å riste av meg den. Anonymkode: 0753f...0ab Det bør ta betraktelig kortere tid enn et par dager å riste seg av seg det der. Bør ikke rekke å skrive innlegg her på KG før det er ristet av. Anonymkode: 804fb...cc5 15 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:04 #9 Skrevet lørdag kl. 18:04 Jeg synes ikke du overreagerer. Typisk damene her inne å ikke reagerer på dette og så, etter å ha giftet seg og skaffet gjeld og tre unger, blir de overrasket over at mannen er umoden og sier at de ikke kunne visst at mannen ble en babymann. Jo. Det er ved slike anledninger at man har muligheten til å sortere ut umodne menn. Kan bare anbefale å lytte til magefølelsen. En frisk moden voksen mann uten autismediagnoser o.l. ville ALDRI sagt noe slikt. Anonymkode: 56877...39b 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:06 #10 Skrevet lørdag kl. 18:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror nok han hater seg selv for det klønete komplimentet, men han mente nok å peke ut favoritten sin bare 😊 plis rist det av deg og nyt kvelden ❤️ Anonymkode: 4ca88...2a0 Ja buhu liksom, stakkars vesle han som ikke evnet å enten holde munn eller å si de riktige tingene, det er synd på han altså, han hater sikkert seg selv Det er fader ikke rart dere ender opp med «det tredje skiftet». Anonymkode: 56877...39b
Trolltunge Skrevet lørdag kl. 18:13 #11 Skrevet lørdag kl. 18:13 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes ikke du overreagerer. Typisk damene her inne å ikke reagerer på dette og så, etter å ha giftet seg og skaffet gjeld og tre unger, blir de overrasket over at mannen er umoden og sier at de ikke kunne visst at mannen ble en babymann. Jo. Det er ved slike anledninger at man har muligheten til å sortere ut umodne menn. Kan bare anbefale å lytte til magefølelsen. En frisk moden voksen mann uten autismediagnoser o.l. ville ALDRI sagt noe slikt. Anonymkode: 56877...39b Jeg kunne fint sagt til mannen min også at jeg likte antrekket i går bedre/best. Om det lå sex i kortene hadde det ikke påvirket det. Aldri blitt fornærmet om han påpeker noe slikt heller. Bare noterer meg hva han liker best. 9 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:16 #12 Skrevet lørdag kl. 18:16 Oh herregud. Det er snakk om en kjole! Du overreagerer og hadde fått MEG til å miste all lyst. Voksne som furter er tidenes turnoff Anonymkode: 2b896...527 12 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:43 #13 Skrevet lørdag kl. 18:43 Det var vel overfølsomt. Er det sant??? Hadde ikke brydd meg. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. («Jeg ser fin ut nå. Og jeg var fin i går»). Jar du Max dårlig selvtillit? Stakkars mannen din. Anonymkode: 11cc1...a24 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:43 #14 Skrevet lørdag kl. 18:43 Du overreagerer! Noe helt sinnsykt i min mening. Jeg kan gå med på at det hadde vært hakket mindre klønete av han å bare si at du var fin i går, i stedet for du var enda finere i går. Men altså - det er en KJOLE. Det var den han kommenterte. Jeg har ørten kjoler. Noen er finere enn andre. Synes du alle kjolene dine er nøyaktig like fine? Anonymkode: a9e54...b66 7 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:47 #15 Skrevet lørdag kl. 18:47 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg og kjæresten skulle ha en fin kveld sammen. Vi hadde hatt en del seksuell lek tidligere på dagen og stemningen var veldig god mot kvelden. Jeg brukte itt tid på å kle meg sexy og hadde forhåpninger om en spennende og deilig kveld. Når jeg kommer ned sier han at jeg er fin, holder rundt meg og sier dumt nok at kjolen jeg hadde på meg i går var enda finere. For meg er dette nok til å rykke meg totalt ut av humøret. Han ville bare si jeg er fin i alt og særlig komplimentere kjolen jeg hadde på i går siden han ikke hadde rukket det særlig i går. Men for meg er stemningen vi hadde bygget opp med masse lek mot en deilig kveld ødelagt. Jeg vet det ikke var annet enn en klønete bagatell. Si at jeg overreagerer så jeg kan riste det av meg. Kvelden er enda ung. Anonymkode: bff9d...378 Hmm..... unødvendig å påpeke at noe i går var finere. Men også unødvendig å bli så opprørt, le det bort og lek videre, nå vet du at han har en favoritt 😊 Anonymkode: 81409...244 3
Rotemor Skrevet lørdag kl. 22:50 #16 Skrevet lørdag kl. 22:50 I selvsikkerhet så scorer du ett av 100 mulige poeng. Snakk om tull!! 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:11 #17 Skrevet lørdag kl. 23:11 Himmel og hav for en overreaksjon. Anonymkode: 0c864...4b2 6
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 23:22 #18 Skrevet lørdag kl. 23:22 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg og kjæresten skulle ha en fin kveld sammen. Vi hadde hatt en del seksuell lek tidligere på dagen og stemningen var veldig god mot kvelden. Jeg brukte itt tid på å kle meg sexy og hadde forhåpninger om en spennende og deilig kveld. Når jeg kommer ned sier han at jeg er fin, holder rundt meg og sier dumt nok at kjolen jeg hadde på meg i går var enda finere. For meg er dette nok til å rykke meg totalt ut av humøret. Han ville bare si jeg er fin i alt og særlig komplimentere kjolen jeg hadde på i går siden han ikke hadde rukket det særlig i går. Men for meg er stemningen vi hadde bygget opp med masse lek mot en deilig kveld ødelagt. Jeg vet det ikke var annet enn en klønete bagatell. Si at jeg overreagerer så jeg kan riste det av meg. Kvelden er enda ung. Anonymkode: bff9d...378 «Kim, there's people that are dying» 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:04 #19 Skrevet søndag kl. 00:04 Kjæresten min kan si at "den kjolen du hadde den gangen synes jeg er finere enn den kjolen" uten at det påvirker meg. Vi har jevnlig kosekveld med drinker og finstas (sex-relaterte outfits) og det er greit å vite hva han synes ser best ut. Men han viser jo at han liker den kjolen selv andre er favoritter. Anonymkode: 78d0d...58e 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:17 #20 Skrevet søndag kl. 03:17 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja buhu liksom, stakkars vesle han som ikke evnet å enten holde munn eller å si de riktige tingene, det er synd på han altså, han hater sikkert seg selv Det er fader ikke rart dere ender opp med «det tredje skiftet». Anonymkode: 56877...39b WTF?! Det er snakk om en kommentar påen kjole. Du bør vurdere å forholde deg singel hvis du tåler så lite. Man skal da ikke gå på eggeskall heller i et forhold. Anonymkode: 4e586...c1d 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå