Gå til innhold

Falt i trappen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt i trappen torsdag kveld. Wc er i sokkel. Slo meg kraftig, men tenkte dette gikk bra. Gikk tidlig til sengs. Fredag morgen skjønner jeg at dette gikk ikke bra. Hadde så vondt i venstre arm. Hadde ikke sett i speilet ennå. Ringte legevakten tvert. Ble henvist til fastlege. Kort innom der, sykehuset neste. De tok røntgen av armen, deretter fant de ut at de trengte ct av hodet også. Jeg var ikke klar over omfanget av skadene, hadde bare vondt i håndleddet. Nå viste ct av hodet at ingenting var galt. Bare hoven og flere blåmerker. Armen derimot hadde fått flere brudd. Egentlig knust. De opererte i går natt. Jeg har aldri hatt brudd i kroppen før, men det gjør jævlig vondt. Alle blåmerker og skrammer i ansiktet er bagateller. Bruddet i armen var 7 deler. Jeg skjønner ikke at det er mulig. Jeg falt i trappen, hjemme. 

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God bedring! 

Det er ikke uvanlig å få høyt adrenalin når man har skadet seg, slik at man ikke merker smertene før etterpå. Bra at du ikke var skadet i hodet og at du fikk nødvendig operasjon raskt ❤️

Skrevet

Jeg sklei på låvebrua. Og legen sa først ingen brudd, siden jeg klarte å gå på det. Men fikk nå til et bilde. Og vips inn på oprasjon bordet. For det var brudd og knusning i ankel . Så er det rett fall blir det fort litt

Anonymkode: b6bc3...9b9

Skrevet

God bedring herfra også 🤗 

Jeg har ramlet ned ei trapp jeg og en gang, og blå fra topp til tå, men gikk bra. Det var likevel vondt nok, så nå har du nok både bruddsmerter og smerter i forbindelse med operasjonen. Håper du er godt medisinert, også må du være god mot deg selv fremover 🩵

Skrevet

Takk og takk. Idet jeg gikk ut av sykehuset i dag møtte jeg en nabo. Hun sa, flere hadde falt i trappene våre. Boligene er fra 70 tallet. Men har aldri falt i en trapp før. Dette gikk ille. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...